Další den, hned z rána, jsme vyrazily do obchodu, protože jestli chceme pátrat po náhrdelníku Rebeky, musíme zapadnout do davu a s jejím oblečením, na kterém je i prolití krev to vážně nejde. Takže jsme v Chicagu vyrazily do jednoho obchodu.
" Zdá se mi to, nebo to sluníčko pálí víc než obvykle ? A pproč je tady takový ruch ? A mám tak zesílený pocity, co když se to vážně děje ?"
" A co jako ? " ( Stefan )
" Co když se měním na upíra ? Nechci ! Co když ztratím své schopnosti, nebo co když mi někdo zabodne kůl do srdce ?! "
" Neměníš se v upíra " ( Stefan )
" Jak ty to můžeš vědět ?! "
Došli jsme do obchodu.
" Ahh, bolí mě hlava jako po kocovině, myslím, že budu zvracet "
" Prosimtě, hlavně se uklidni " ( Stefan )
" Jak se mám Stefane doprdele uklidnit ? Jsem čarodějnice a teď se možná i měním v upíra, bez toho, abych umřela s upíří krví v těle a pak se napila lidské ?!"
" No, vidíš, je nemožné, aby ses měnila v upíra " ( Stefan )
" Jo a ta superrychlost ? Supersíla ? Prasklinky kolem očí, to bylo jako co? "
" To nevím, ale bylo to jenom jednou, dneska se ti to ještě nestalo "
" Ale co když se mi to stane ? Co když na veřejnosti ? Půjdou po mě s vidlema a budou mě chtít upálit ! "
" Co, kdyby ses odreagovala tím, že Rebece pomůžeš vybrat oblečení ? A vyber i něco sobě " ( Klaus )
Nasupeně jsem se na něj otočila.
" Oblečením si mě nekoupíš "
" To znamená, že nic nechceš ? "( Klaus )
" Nic takového jsem neřekla "
A otočila jsem se a šla jsem za Rebekou.
" Nevypadáš moc dobře " ) Rebeka )
" Ještě ty začínej "
a prohledávala jsem šaty a vytáhla jedny černé a ukázala jsem je Rebece.
" To nemyslíš vážně a kde je zbytek šatů ? " ( Rebeka )
" Jaký zbytek ? Tohle je celý "
Rebeka překvapeně koukala.
" No nekoukej a převlékat "
A hodila jsem jí šaty a ona je chytila a s váháním odešla do kabinky.
Najednou se z kabinky ozvalo.
" To vážně nemůžou být celé šaty " ( Rebeka )
" Ale jsou " ( Klaus )
A Rebeka vyšla z kabinky." V tom případě se ženy 21. století oblékají jako běhny. Na mě se dívali káravě za kalhoty." ( Rebeka )
" Nosila si kalhoty, aby dnešní ženy nenosily nic " ( Klaus)
Já je nechala debatovat a šla jsem si hledat své oblečení.
Našla jsem jedny pěkné bílé letní šaty. Byli opravdu krásné. Najednou mi bylo líp, cítila jsem se v pořádku, jako za starých časů, kdy jsem vybírala šaty v obchodě s moji matkou......což nikdy nebyla skutečnost.
Zavrtěla jsem hlavou a sundala šaty z ramínka a šla jsem se dívat dál. Ještě jsem si našla nějaké tílko, kraťasy a další věci a šla jsem do kabinky a vše jsem si vyzkoušela. Vrátila jsem asi jenom dvoje zboží a na sebe jsem si vzala tílko s kraťasy a s Klausem a Rebekou jsme vyrazili zpátky do skladu. Přebytečné věci jsem dala do auta a vrátily jsme se za čarodějnicí do baru.
ČTEŠ
Uvězněná ( TVD )
VampireČuss, jmenuji se Katie Soldrien. Moje kamarádka přijela na moji oslavu narozenin, pozvala jsem jenom ji, mí rodiče doma nebyli, jenom můj mladší bratr Jake. Mimochodem, je mi sedmnáct. No nebo spíš už osmnáct, dneska je slavím. No, takže kamarádka p...