Byla noc a já se cítila tak volná, nic mě netížilo.
Procházela jsem se lesem a došla jsme až k silnici a lehnula jsem si doprostřed ní. Pozorovala jsem hvězdy, když v tom přijíždělo auto a zastavilo přímo u mě.
Z auta vylezla nějaká žena a rychle ke mě doběhnula.
" Slečno, jste v pořádku ? " ( Žena )
" Já ani nevím, jsem ? "
" Nemůžete ležet uprostřed silnice " ( Žena )
" Nic jiného mi nezbývá, není to nádherná noc ? "
" Jste opilá " ( Žena )
A šla zpátky do auta a já k ní rychle doběhnula upíří rychlostí a zakousnula jsme se jí do krku a sála jsem krev.
__-----___-----__-----___-----___------___-----___-----___-----___---___----___----__-----___----__-----
Auto jsem poté i s tělem zaparkovala na mýtinu a zapálila a šla jsem zpátky do sídla Salvatorů.
Nevím kolik bylo, bylo hodně pozdě v noci a s sebou jsme do domu vzala každého koho jsem potkala, ovládnula jsem je a došla jsem do domu a vyndala jsem všechny Damonovi vzácné sbírky Bourbonu.
" Co takhle party ?! "
Zakřičela jsme a všichni začali jásat a pustili jsme si muziku, divím se, že to Elenu a Damona nevzbudilo.
Začala jsme trsat s pár klukama a pomalu jsem začínala být opilá. Vždycky jsme k nějakému klukovi došla a zakousnula jsem se mu do krku, nebo do zápěstí a nasála jsem trochu krve.
Postupně jsme byla opitá alkoholem i krví.
Trsaly jsme celou noc, až se začalo rozednívat.
Slyšela jsme ze shora hlasy Damona a Eleny a poté Damon sešel dolů a já proti němu mrsknula lahev Bourbonu a on se jí uhnul a Bourbon se rozbil o zeď.
" Šílíš ?! " ( Damon )
" já nevím, šílím ? "
A zasmála jsem se a došla jsme k nějakým klukům a od jednoho jsme se napila ze zápěstí.
" Kdo jsou ti kluci ? " ( Damon )
" Proč se ptáš, žárlíš snad ? "
" Katie, kdo je to " ( Damon )
" no tenhle je myslím Frank, tohle je Jack. Ehmm, tohle bude...Lucas a tenhle.."
Zasmála jsem se.
" zapomněla jsem tvoje jméno. "
" Joe " ( Joe )
" Ano, limonádový Joe "
A došla jsem k němu.
" Kvůli té limonádě jsem dostala žízeň "
A zakousnula jsem se mu do zápěstí.
Damon došel k našemu repráku a vypnul ho.
Soustředila jsem se a škubnutím hlavy jsem ho zapnula.
" Naši diskotéku jen tak nezruší, Damone "
a otočila jsme se na ostatní.
" Nemám pravdu ?! "
A všichni zahvízdali a já se soustředila a zesílila jsme muziku naplno a začala jsme trsat.
Do domu přišel Stefan.
ČTEŠ
Uvězněná ( TVD )
VampirosČuss, jmenuji se Katie Soldrien. Moje kamarádka přijela na moji oslavu narozenin, pozvala jsem jenom ji, mí rodiče doma nebyli, jenom můj mladší bratr Jake. Mimochodem, je mi sedmnáct. No nebo spíš už osmnáct, dneska je slavím. No, takže kamarádka p...