Ráno jsem se probudila a otočila jsem se na druhou stranu postele, ležel tam Damon.
" Dobré ráno "
" Dobré ráno " ( Damon )
A nahnul se ke mě a dal mi pusu. A přetočil se tak, že mě zalehnul a líbal mě.
" Dneska je nějaká charitativní akce u Lockwoodů, bude tam Maison "
" Jo, zabiju ho" ( Damon )
" Pomůžu ti s omráčením"
" Líbí se mi, když jsi zlá" ( Damon )
" Já nejsem zlá, jenom mám ráda pomstu"
" Tak to máme společný " ( Damon )
A zase mě začal líbat a já si z nočního stolku vzala mobil. Někdo mi volal a Damon se přetočil zpět na svoji půlku postele.
" Proč vždycky v nejhorší chvíli" ( Damon )
" Volá mi Becky, to musím zvednout, běž zatím udělat něco k snídani"
" Vyřiď jí, že jí nenávidím" ( Damon )
A odešel. Já jsem zvedla mobil, povídala jsem si s Becky a pak jsem zavěsila, vzala jsem si jiné oblečení a šla jsem ke krbu, byl tam Jeremy.
" Ahoj Jeremy "
" Ahoj Katie, všechno v poho?" ( Jeremy )
" Jo, proč by nebylo"
" No ten včerejšek, boj s policijí...?" ( Jeremy )
" Tak co jste my zase neřekli?"
" No Jeremy o nás ví a..." ( Damon )
" Budu hádat, ví i o mě. Ne pohoda, už se nebudu rozčilovat, hlavně ať o mě nic neví Katherine, jinak tě zabiju"
" Máš špatnou náladu, ozvala se Becky v nejhorší chvíli" ( Damon )
" Co se tu děje?"
" Jeremy zjistil, proč se sem Maison doopravdy vrátil. Pro Ortoklas a Jeremy prý vík de je, a taky, aby ses stal vlkodlakem, musel někoho zabít, takže dokud Tyler někoho nezabije, nespustí se jeho kletba" ( Damon )
" Tak to je dobrý, takže se nemusíme bát, že kdybych něco takového byla, tak se to spustí až někoho zabiju a já zabíjení nechávám na tebe"
" Nemusí to být úmyslné zabití, klidně nehoda, třeba bouračka" ( Jeremy )
" Proto mám po boku své věrné upíry, děláš tu snídani?"
" asi si ji budeš muset udělat sama, my jdem pátrat po tom, co ten Ortoklas vlastně je, proto jsem zavolal Rickovi " ( Damon )
Šla jsem si tedy sama udělat snídani a mezitím přišel Rick.
" Ahoj Ricku " ( Damon )
" Ahoj , co tady děláš? " ( Rick )
" To já mu řekl o Ortoklasu " ( Jeremy )
" Ví Elena že jsi tady ?" ( Rick )
" To ani ne " ( Jeremy )
" Co máš ?" ( Damon )
" To je Isabelin výzkum z Duke. Poslala mi ho její asistentka." ( Rick )
"Hmm, Vanessa ta kočka " ( Damon )
Trochu jsem se zašklebila.
" Jo, Vanessa, jo a vzpomínáš co nám vyprávěla o Aztécké kletbě ? " ( Rick )
ČTEŠ
Uvězněná ( TVD )
VampireČuss, jmenuji se Katie Soldrien. Moje kamarádka přijela na moji oslavu narozenin, pozvala jsem jenom ji, mí rodiče doma nebyli, jenom můj mladší bratr Jake. Mimochodem, je mi sedmnáct. No nebo spíš už osmnáct, dneska je slavím. No, takže kamarádka p...