" Jeremy ! "
Vzbudila jsem se zakřičením, byla jsem celá propocená, někdo ke mě doběhnul, ale já ho nevnímala, před očima jsem měla obraz mrtvého těla, byl to Jeremy.
" Kate, mluv se mnou ! " ( Jake )
Podívala jsem se na něj. Strašně mě bolela hlava, chytila jsem se za ní. Byla to nevýslovná bolest.
" Co se děje Kate ?! " ( Jake )
Pískalo mi v uších, ale odhodlala jsem se promluvit.
" Oni ho pustili, pustili Silase. "
Bolest přestala.
" Musím se vrátit, stalo se něco hrozného "
A po dlouhé době jsem měla v obličeji strach, strach z neznámého. Čarodějnice nikdy dříve tak moc nevyšilovali jako teď. Silas s sebou nese zkázu.
" Musíš si od nich dát pauzu, odjeď pryč od tohohle všeho " ( Jake )
" Jeremy je mrtvý a jestli se nevrátím, může umřít někdo další. Teď už je to jiné, teď stojíme proti společnému nepříteli. "
___---____-----____-----____-----____----___-----___-----____------___---____----___----__----___----
Seděla jsem v nastartovaném autě.
" Děláš chybu, zase do toho znovu padáš " ( Jake )
" Já vím "
A zamyslela jsem se a podívala jsem se na Jakea.
" Ty máš svou rodinu a já zase svou, oba dva bychom pro tu svou udělali všechno na světě, i za ně položili život. "
A nasadila jsem si sluneční brýle.
" Proto mě teď dobře poslouchej bratříčku, nevím do čeho jsi se namočil, ale věř mi, že jsem tu pro tebe, kdykoliv. "
Jake byl tiše a já si povzdechnula a podívala jsem se na cestu před sebe.
" Nebo až si rozmyslíš, že chceš pomoct "
A sešlápnula jsem plyn a rozjela se pryč.
____----___-----____---___-----___-----____----____----___-----__-----___---___------___---___---___
Poté co jsem zjistila, že doma u Salvatorů nikdo není, jsem dojela k domu Gilbertů.
Hned jak jsem vystoupila z auta, tak jsem uvnitř uslyšela povědomý hlas, Stefan, zrovna s někým telefonoval. neodolala jsem a poslouchala.
" Bonnie, prý ví co dělat. Možná je ještě naděje. " ( Stefan )
A zavěsil, došla jsem ke dveřím a s hlubokým nádechem jsem opatrně zaklepala a přede mnou se otevřeli dveře.
Stál v nich Stefan.
" Ahoj Stefane "
" Katie ? " ( Stefan )
A divil se, že mě vidí.
" Taky se divím, že tady jsem, ale měla jsem vizi a věděla, že potřebujete pomoct, navíc stojíme proti společnému nepříteli. "
" Objevíš se tu potom, co jsi nás poslala do háje, když Jeremy zabil Kola. Vrátila ses, až když byl Jeremy mrtvý. " ( Stefan )
" S mým odchodem smrt Kola neměla co dělat. "
A podívala jsem se na Stefana.
" Fajn, měla na tom trochu podíl, ale víš co mělo větší podíl ? To že jste mi zase lhali, zatajovali jste mi všechno. Neměla jsem důvod tu tedy být, ale teď tady jsem, takže jestli mě tady nechcete...."
ČTEŠ
Uvězněná ( TVD )
VampireČuss, jmenuji se Katie Soldrien. Moje kamarádka přijela na moji oslavu narozenin, pozvala jsem jenom ji, mí rodiče doma nebyli, jenom můj mladší bratr Jake. Mimochodem, je mi sedmnáct. No nebo spíš už osmnáct, dneska je slavím. No, takže kamarádka p...