Kometa se vrací, s ní i problémy

1.1K 33 2
                                    

Katie
Šla jsem do svého pokoje a nechala Stefana ať si popovídá s Damonem. Jak mohl vědět, že se mi o něm zdálo a co to zkoušel z tou pusou, proč se mi díval do očí a řekl že ho chci políbit, je to parchant. Šla jsem se podívat za Becky co dělá, měla uslzené oči. Asi se jí stýská.

" Becky?"

" Co je Kate?"

" To bude v pořádku, my se domů dostaneme"

Přisedla jsem si k ní na postel a obejmula ji.

" Proč bych nebyla v pořádku?

" Máš uslzené oči, brečela si? "

" Já... Nevím"

" Jak to že nevíš ?"

"Nemůžu si vzpomenout"

Proč od doby co jsme tady, tak mě furt napadá jedno jediné slovo a to zvláštní. Nechala jsem Becky být, byla celkem zmatená. Šla jsem se podívat za Jakem. Opatrně jsem nakoukla do jeho pokoje, stál u okna a koukal z něho. Zaklepala jsem.

" Můžu?"

"Jestli je to nutné"

" Jenom jsem tě chtěla vidět"

" Fajn, tak pojď dál"

Opatrně jsem k němu došla, nechtěl odtrhnout svůj pohled od okna, pozoroval venčí, podívala jsem se mu do tváře, ale ani tak se na mě nechtěl podívat, jak jsem ho tak zkoumala pohledem, všimla jsem si že má mírně obtisklou ruku na tváři, jako kdyby mu někdo dal facku.

" Jakeu, co se stalo?"

" Co myslíš?"

Ukázala jsem prstem na jeho tvář. Šel se podívat do zrcadla.

"Nevím z čeho to mám"

" Jak to že si nepamatuješ, když to někdo dal facku?"

" Já nevím, nepamatuju si to"

Tak a dost, nikdo si nic nepamatuje? Půjdu se zeptat Stefana, možná o tom bude něco vědět.

" Stefe?"

" Ano Katie?"

" Nevíš náhodou něco o tom že má můj bratr na tváři obtisklou ruku a Becky plakala, ale ani jeden z nich si to nepamatuje?"

" Netuším"

" Už teď vím že jsi špatný lhář"

" Fajn, my upíří umíme lidi ovládnout, jako jejich mysl, ale jedna obrana proti nám je, je to zvláštní bylina, železník. Když máš u sebe nebo v sobě železník, tak tě upír nemůže ovládnout"

" A jakou tohle má pointu?"

" Damon se tě pokusil ovládnout, k té puse. Ale ty si odolala, a železník nikde tady v okolí neroste, takže si ho u sebe neměla, a my s Damonem netušíme, jak jsi to dokázala, proto Damon vytvořil fakt, že to je kvůli místu odkud jsi, proto zkusil ovládnout Becky a Jakea, oba ovládnul, ale tebe ne"

" Jo, tak tohle mě trochu děsí, vůbec mě nenapadá vysvětlení"

Chvíli jsme tam potichu a zadumaně stáli.

" Dneska je oslava komety, nechcete odsud vypadnout, od té doby co jste se tu objevily jste nevystrčily nos z domu"

" Jo, bude fajn se trochu odreagovat" 

" A Jak to jde s Elenou?"

" Ničí mě to že ji musím lhát"

" To zvládneš, já ti věřím"

Uvězněná  ( TVD )Kde žijí příběhy. Začni objevovat