18 ➸ Birthday Gift

265 37 46
                                    

zayn: debraoh konuşacağız

deb: pardon?

zayn: benim başkanlığımı alamazsın

deb: hahaha

deb: ne oldu tutuştun bakıyorum?

zayn: spor salonuna gel çabuk

deb: geliyorum

Keyifle gülümsedim ve saçlarımı geriye atarak yürümeye başladım. Telefonumu cebime koydum, etrafa bakınarak okula yöneldim, sonra da merdivenlerden aşağı indim. Yine ne konuşacaktı bilmiyorum ama beni düşürdüğünü zannederken asıl ben onu düşürmüştüm. Benimle dans edemezdi.

Zayn yüzünde endişe dolu bir ifadeyle volta atıyordu. Onu bu kadar endişelendiren şey neydi merak ediyorum doğrusu.

Beni görünce durdu ve başıyla işaret yaptı. Arkasını dönüp ilermeye başladığında soyunma odasından içeri girdi. Peşinden gittim ve kapıyı kapattım.

"Ne oluyor Zayn?"

"Başkanlığı sana vermiyorum."

Gülümsedim.

"Peki, verme."

"Ben sana başkanlığımı vermeyeceğim ve sen de bana hiçbir şey yapamayacaksın." dedi kendinden emin bir şekilde. Bu hali beni şaşırtmıştı.

"Başka isteğin var mı?" diye sordum alayla.

"Yapamayacaksın çünkü hiçbir kanıtın yok."

"Herkese dedikoduyu yapıp birlikte olduğumuzu söyleyen sensin? Ayrıca herkes partinde uyuşturucu kullandı, inkar edemezsin." diye savundum kendimi.

Kollarımı birbirine bağladım ve bir dizimi salladım.

Ama onun hareketlerinde bir şey vardı. Söyleyip söylememek arasında kararsız kaldığı bir durum vardı sanki. Kaşlarımı çatıp onu izlerken sakallarını ovdu.

"Biz birlikte olmadık Debroah." dedi tek seferde.

Önce ne dediğini anlayamadım. Hırsım ve sinirim iliklerime kadar işlediğinde kıpkırmızı olduğumu hissetmiştim. Dişlerimi sıktım, elimi yumruk yaptım ve hızlı hızlı nefeslendim.

"Yalan söyledim, seni kandırdım. Çok sarhoştun, hatırlamayacağını bildiğim için-"

"Benimle alay etmek istedin?" diye tamamladım onu.

Beni bütün okula rezil etmişti.

Herkes beni konuştu günlerce, Zayn ile olduğumu konuşup gözümün içine baka baka dedikodumu yapmışlardı.

"Adi!" Yüzüne sert bir tokat attım. Başı yana düşmüştü. "Bunu bana nasıl yaparsın?! Yalan bir şeyi nasıl herkesin bilmesini sağlarsın?!"

Sinirden gözlerim dolmuştu. Öfkeli öfkeli solurken Zayn başını kaldırdı ve kollarımı tutup beni duvara itti.

"Sen geldin benim ayağıma kadar." dedi o da arzuyla.

Şaşkınlıkla ona bakarken sinirim zirve noktasıydı. "İsteseydim yapardım inan bana Debroah."

İşte buna gülünürdü.

Kahkaha attım ve elimi yanağına koydum. "Inan bana Zayn, başkanlığı verme korkusundan nasıl titrediğini görünce asla bu kadar cesur bir erkek olmadığını gördüm."

Birbirimize bakarken ikimizin de gözünden ateş çıkıyordu. Yüzünü yüzüme yaklaştırdı ve bana cevap vermek yerine daha da çok sinirlendi.

Deb's Game || MalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin