Küçümsenmek, alay konusu olmak ve zaafının açığa çıkması. Annem hayatım boyunca kendimi bunlardan korumam gerektiğini söylemişti. Annem beni kusursuzlaştırmak için uğramıştı. Herkesin büyürken bana ne kadar güzel ve zeki olduğumu söylemesini istemişti. Tıpkı kendi annesinin onun için istedikleri gibi. Justin'in aksine benim parlak sarı saçlarım, şekilli yüz hatalarım ve parlak yeşil gözlerim yoktu. Anneme benzemiyordum ama bu onu yıldırmadı. Babamdan aldığımı siyah saçlarımı sevmemi sağladı, kahverengi gözlerimin bana şans getirdiğine inandı.
Bende inanıyorum.
Eski okul koridorunda yürürken kendime okulun ne kadar değiştiğini söyledim. Duvarların sıkıcı çirkin yeşilinin yerini kırmızı almıştı. Goril olan okul takımı logosu kurta dönmüştü. Ve amigoların kıyafeti eskisinden daha çirkindi.
"Debroah?"
Bedenimin üst kısmını arkama çevirdiğimde eski arkadaşlarım Lauren ve Jasmine'yi gördüm.
"Aman Tanrım!" dedi Lauren sıkıca bana sarılırken. Kollarımı gevşekçe ona sardım. Daha sonra benden ayrıldı ve Jasmine'ine sarılmasına izin verdi.
"Deb, geri dönmeyeceğini sanıyorduk." dedi Lauren koluma girerken.
"Annem yeniden evlendi. Ve bizde Jus ile babamı ziyaret etme kararı aldık."
"Justin'de mi döndü?" dedi Lauren yanakları kızarırken.
Kıkırdadım. "Hâlâ mı Lauren?"
"Ah şekerim hayır!" dedi Jasmine. "Lauren bir aydır Malik'le beraber."
Olduğum yerde kaldım. Açıkçası Zayn Malik'in bu kadar değişmesi beni şaşırtmamıştı. Onunla dalga geçtiğim her şey aslında onun kendini fark etmesi içindi. Gözlüğü ile dalga geç, çıkarsın. Diş telleriyle dalge geç, kurtulsun. Zayn yakışıklıydı. Farkında olmaması acı vericiydi.
"Tebrikler Lauren, bir ay boyunca sabit kalacak birini bulman güzel."
Cümlemi söylerken Lauren'in eski bir dostum olmasını umursamadım. Yaptıklarını ödemesi gereken bir diğer kişi oydu.
Lauren'in gülümsemesi soldu ve kolumdan çıktı. Boşluğu hemen Jasmine doldurdu. Sinsi bir gülümsemeyi başımı hafifçe çevirip Lauren'e attım ve Jasmine ile hızla ilerledik.
"Sen çok kötüsün, ve ben buna bayılıyorum." dedi kıkırdarken.
Bir duvara yaslandım ve omuz silktim. "Kibarlıkla öldürüyorum tatlım."
Güldü.
"Şimdi Jas, bana ben yokken neler olduğunu özet geç."
Kollarını göğsünde birleştirdi yanıma geçti.
"Justin gidince ve arkadaşları mezun olacağı için koç T yeni bir takım kurdu. Oğlu ve ezik arkadaş grubunu aldı. Sıkı çalıştılar, Malik gözlükten ve tellerden kurtulur kurtulmaz feci bir şey oldu. Styles saç modelini değiştirdi ve dövme katoloğuna döndü. Horan şu sevimli çocuklar gibi ama yatakta gerçekten iyi olduğunu duydum her neyse Liam Payne ise ciddi bir kötü çocuk ve Louis...Louis işte. Ufak tefek, sempatik ve kızları gülümsemesi ile büyülüyor."
Louis'den bahsetmek kalbimde ufak bir sızıya ve damarlarımdaki kanın sinirden kaynamasına sebep oldu. İntikam için bir listem vardı ve başı Louis çekiyordu.
İntikam konusunda ilham aldığım tek kişi Taylor Swift'ti.
"Ve Lauren sen gider gitmez amigo başkanı oldu."
"Ne!" dedim şokla.
Jasmine sadece başını salladı. Yumruklarımı sıkarken o sarı sürtüğü lime lime etmeye karar verdim.
"Bay Lohan emekli oldu. Yerine Marcus Murchen adında bir adam geldi. 30 yaşında."
"Demek devlet sonunda bize yeni öğretmenler verme kararı aldı. Çoğu babamın öğretmeniydi."
Jasmine sanki komik bir şey demişim gibi kahkahalara boğuldu. Yapmacıktı ama en azından Lauren kadar değildi, katlanabilirdim.
Planlarım için piyonlar lazımdı.
"Rosenrot 4!"
Koç Gleen Tomlinson, tam karşımdaydı. Üzerinde gri-mavi bir eşofman takımı vardı. Oğlunun yaşlanmış hali gibiydi. Tanrı zamanınsa onunla okuyan her kadını kutsamış olmalıydı.
"Koç T!" dedim aynı heycanla.
Koç tokalaşmak için elimi sıkarken oldukça mutlu görünüyordu.
"Yıllar sonra okula bir yetenek ve güzellik abidesi döndüğü için Tanrı'ya ne kadar dua etsem az." Oh, belkide kuyumcunun kızı geri döndü diye şükretmelisin. Sponsorun dönüyor G. "Benim Goril buralarda mı?"
Saçımın bir tutamını geri attım ve koçun omzunun üstünden bana bakam Zayn'i ve Lauren'i fark ettim.
"Artık kurtlarınız var sanıyordum."
"Kimse Justin kadar iyi bir atak oyuncusu olamaz Deb. Bunu biliyorsun."
Kibarca gülümsedim.
"Eee Debroah, görevini devralmaya hazır mısın?"
Yanımdaki Jasmine taş kesildi, Zayn kaşlarını çattı, Lauren düşmemek için Zayn'den destek aldı. Şaşırdım ama belli etmedim.
"Formalarda ufak bir değişiklik yapmama izin verecekseniz seve seve koç. Okulumuz en güzel amigolara sahipken bu kadar demode şeylerin onları çirkinleştirmesini kabul edemem."
Koç kocaman bir gülümsemeyle elini omzuma koydu.
"Gidip bunu Bay Murchen ile konuşalım."
Adımlarımı onunkine uydurup ilerlerken arkama bakma gereği duydum. Lauren'in öfkeden kızarmış suratı, dolmuş gözleri ve sıktığı yumrukları ile bana bakarken sadece gülümsedim ve elimi salladım.
Oyun başlasın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deb's Game || Malik
Fanfiction"Kötü kızları yargılamak kolaydır çünkü onların hikayesi asla anlatılmaz, Malik." ✨ ─ IRWINSLOTUS & NATURALMALIK Kapak Tasarımı: Flawless Graphic [10022021 #1 malik]