İnsanların şaşkınlık belirten sesleri, gördüğüm şeyler, Debroah'ın zafer gülümsemesi...Hepsi beni boğmaya başlamıştı. Bu, bu o kadar ağırdı ki, hiçbir kelime hissettiğim duygulara karşılık veremezdi.
Kocaman bir kalabalık, Debroah'ın bilgisayardan yansıttığı görüntüyü izliyor, izlediklerine bir açıklama beklercesine bana bakıyorlardı. Fakat bilmedikleri bir şey vardı ki, en büyük açıklamaya benim ihtiyacım vardı.
Gizli bir kamara tarafından çekilen yatak odası görüntülerinin başrolünde, Justin ve Lauren vardı.
Justin ve Lauren...
Lauren zevk çığlıkları duyulurken, videoda Justin apaçık belli oluyordu.Bana bunu nasıl yapmıştı? Beni nasıl aldatmıştı? Düşmanlarımdan biri ile, beni nasıl kandırıdı?
"Yeter! Kapat şunu!" Justin merdivenlerden koşarak geldi ve bilgisayara birkaç müdahalede bulundu.
Bakışlarımı Lauren'a çevirdim. Ağlıyordu. Bana baktı, sadece baktı. Tek kelime bile etmedi.
Çok şey yapmak geliyordu içimden. Vurup kırıp her yeri dağıtmak ve öfkemi dışa vurmak istiyordum. Ama yapamadım, boğazımdaki yumruyu zorlukla yutup her şeyi, herkesi arkamda bırakarak yürüdüm. Yürüdüm ve bu lanet evden uzaklaşmaya başladım.
"Zayn, Zayn dur ne olur." Bütün öfkemle arkamı döndüm. Lauren gözyaşlarına boğulmuş bir şekilde duruyordu.
Hıçkırarak ağlıyordu.
"Sen, sen tam bir...!"
Ona doğru yürüdüm ve kollarını tutarak sarsmaya başladım. "Nasıl yaptın bunu bana? Hem de düşmanımla! Hiç mi utanmadın? Neden? Söyle Lauren...Konuş, konuşsana!"
Cevap vermiyordu, sadece ağlıyordu.
"Ben..Ben çok özür dilerim."
"Sen bir pisliksin. Hala konuşabiliyor musun?"
"Zayn, lütfen..." Ağladığı için sesi kısık geliyordu.
Artık ondan iğreniyordum. Her şeyi kabul edebilirdim ama aldatılmayı asla.
Ellerimi ondan çektim, ve çeker çekmez yere yığıldı. Son bir kez baktım ve bir daha dönmemek üzere ileri doğru yürüdüm.
DEBROAH
Zayn yaşadığı şok ve utançla giderken Lauren'de arkasından fırlayıp çıktı. Yüzümde memnun bir ifade ile onları izlerken kalabalığa döndüm.
"Herkes yerini bilecek." dedim. "Beni yıkmaya çalışmak hiçbirinizin haddi değil. Benim kim olduğumu unutmayın. Filmlerde hayatı zehir eden o kız benim. Hepiniz benden nefret ediyorsunuz biliyorum ama unutmayın; yanımda ya da karşımda olmamanız sizi güvende tutmaz."
Herkes korkuyla bana bakarken Zayn'in arkadaşları öfkeyle suratıma baktı. Gözlerim doğrudan Louis'i buldu.
"Geri döndüğümde kapanmamış hesaplarım olduğunu hatırladım. Bu Lauren içindi. Ama merak etmeyin listem uzun değil."
"İyi gösteriydi Deb."
Justin'in sesi ile gözlerimi devirip arkamı döndüm.
Justin çok öfkeli görünüyordu.
"Partiye devam edin." dedi bana bakmaya devam ederken.
Hareketli bir şarkı çalmaya devam ederken Zayn'in arkadaşları ve sevgili ağabeyim dışında herkes partiye geri döndü. Şimdi evim ya da eğlence konuşulmuyordu; Zayn'in ne yapacağı, Lauren'in kaltaklığı, Justin'in bedeni ve benim gerçekten dönmüş olduğum konuşuluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deb's Game || Malik
Fanfiction"Kötü kızları yargılamak kolaydır çünkü onların hikayesi asla anlatılmaz, Malik." ✨ ─ IRWINSLOTUS & NATURALMALIK Kapak Tasarımı: Flawless Graphic [10022021 #1 malik]