*Eğer hikayeyi sevdiyseniz paragraf arası ya da genel yorumlarınız ile bizi mutlu edebilirsiniz! Sevgiler, irwinslotus ve sexorjustin *
🌹
"Lauren sakin olur musun?"
Bir saattir Lauren'in odasında oturmuş onun odayı yıkmasını izliyordum. Makyajı akmış ve saçı bozulmuştu. Normalde bunlar onun kusursuzluk oyununun parçalarıydı ama şu an bunu düşündüğünü sanmıyorum.
"Olamam Zayn, olamam! Geri geldi ve elimdeki her şeyi alacak. Buna başladı bile."
Gözlerimi devirdim ve ayağa kalkıp onu kendime çektim. Lauren benim en uzun ilişkimdi. Ondan hoşlanmaya başlamıştım, onu böyle görmek beni üzmüştü.
"O mükemmel değil Lauren ama sen öylesin. Artık amigo değilsen ne olmuş? Sen hâlâ kraliçe olacak kızsın."
Burnunu çekti. "Emin değilim. Baksana koç beni fırlatıp attı. Hem, hem...o daha güzel. İtiraz etme lütfen bunu daha küçükken anladım."
Yavaşça kollarımdan ayrıldı ve yatağa çöktü.
"İlkokuldayken sınıf anneleri her salı Rosenrotlar'ın o görkemli evinde buluşurdu. Kendi annem bile Debroah içeri girdiğinde nasıl hayranlıkla baktığını hatırlıyorum. 'Kuğu gibisin Debroah.' derlerdi."
Onu dinlerken Debroah'ın sadece benim gibi eziker için değil, ona en yakın olanlar için bile travma yarattığını anladım.
"Hey," dedim yanına çökerken. "Endişe etme tamam mı? Senin olan her şeyini kendine alamaz; beni alamaz."
Kızarmış gözlerini bana çevirdi ve başını iki yana salladı.
"Bilmiyorsun Zayn. Debroah'a ve sözlerine karşı koymak çok zor."
"Debroah karşı konulmayacağını en iyi ben bilirim." dedim öfkeyle. "Debroah bana iki yıl boyunca cehennemi yaşattı. Üstelik neden? Çünkü abisi ve arkadaşları-"
Gülerek ayağa kalktı ve bana baktı. "Size yapılan şeyler Justin'in aklından mı çıktı sanıyorsun? Ya da Justin istedi diye mi Deb sizinle uğraştı?"
Başını iki yana salladı. "Deb sizle uğraştı çünkü O istedi. Futbol takımı sizle uğraştı çünkü Deb istedi. Zayn siz, siz- hep ne derdi biliyor musun? Debroah Rosenrot kraliçeydi ve sizde onun soytarıları."
Sözleri ne kadar doğru olsada canımı yakmıştı. Lauren o dönemde de Debroah'ın arkadaşıydı. Elsa'nın döktüğü içereceğin sahibi oydu. Tabii sonrasında bana gizlice peçete veren kişide oydu.
Yine de canımı yakmıştı.
"Siz ezik-" sustu ve derin nefes aldı.
Kaşlarımı çattım ve birkaç saniye geçmişti ki ne dediğini fark etti.
"Zayn ben-"
Hiçbir şey demeden kapıya ilerledim. Beni durdurmak için birkaç kez kolumdan tuttu ama kendimi kurtardım.
Merdivenlerden inip evden çıkmadan önce Bayan Wilson'a iyi günler diledim.
🌹
Oturduğum kantin masasında etrafı izlerken aldığım sandviçi açtım ve bir ısırık aldım. Daha yutmadan masanın etrafından dört tane sandalye çekildi ve çocuklar yanıma oturdu.
"Çıkışta ne yapıyoruz millet?" diye sordu Niall.
"Baştan söyleyeyim ben gelmem." dedim ve yemeğimi yemeye devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deb's Game || Malik
Fanfiction"Kötü kızları yargılamak kolaydır çünkü onların hikayesi asla anlatılmaz, Malik." ✨ ─ IRWINSLOTUS & NATURALMALIK Kapak Tasarımı: Flawless Graphic [10022021 #1 malik]