27 ➸ Couple of Year

244 25 8
                                    

Sabah erken gelmiştim okula. Sınıfta iki üç kişi vardı, ben de kahvemden bir yudum aldım ve testimi çözmeye davam ettim.

Kendimi böyle iyi hissediyordum. Hem gerçekten ufak şeytanlıklarımdan ödün vermiyordum hem de Zayn ve diğer amigo arkadaşlarım ile aramız iyidi.

Zayn ile çok daha iyiydi.

Justin cidden bana annem ve babamdan çok sahip çıkıyordu. Onun aklı ve desteği olmasa belki de çok daha büyük bir bataklıkta olacaktım. Zayn ile olmama da bir şey demiyordu artık. Yani bizi karnavalda gördükten sonra kızmıştı ama sonunda kabul etmişti. Belki de ona karşı çıkıp tehlikeli şeyler yapmamam için kabul etmek zorunda kalmıştı.

Derin bir nefes alıp arka sayfayı çevirdiğimde telefonuma bildirim geldi.

Bıkkınlıkla nefes verip telefonu aldım ve şifreyi girip instagrama bastım.

Siktir.

Zayn?!

Zayn ikimizin resmini paylaşıp kalp koymuştu. Anında kıpkırmızı oldum ve ne yapacağımı bilemedim. Kalbim hızlı hızlı atarken şaşırıp kalmıştım. Bunu neden yaptı bilmiyorum ama bu sayede artık birlikte olduğumuzu söylemiş oldu.

Telefonu kapattım ve elimi saçlarımdan geçirdim.

Zayn gelsin, parçalayacaktım onu.

Yaklaşık on beş dakika sonra sınıf dolmaya başladı. Ama Zayn hala gelmemişti. Daha fazla dayanamamıştım. Yerimden kalktım ve sınıftan çıkıp bahçeye doğru yürümeye başladım.

"Beni mi arıyorsun yoksa?"

Zayn'in neşeli sesini duyunca sinirle ona döndüm.

"Sen ne yaptığını sanıyorsun?!"

"Sana da günaydın!"

"Bırak şimdi günaydını. Neden bana sormadan bizi paylaşıyorsun?"

"Çünkü artık gizli saklı bir şeyler yaşamak istemiyorum."

"Off Zayn."

Kollarımı birbirine bağladım ve bıkkınlıkla bir nefes verdim.

"Kızdın mı?"

"Yani... Biraz."

Çapkınca güldü ve ellerini belime sarıp yanağımdan öptü.

"Seni özledim."

İster istemez sırıttım ve ben de onu öptüm. Fakat bahçenin ortasındaydık ve rahatsız olmuştum. Zayn çekindiğimi anladığı için benden ayrıldı ve elini elime sardı.

"Hadi sınıfa gidelim."

"Olur."

El ele sınıfa doğru yürürken deli gibi heyecanlı ve mutluydum çünkü asla böyle bir duruma geleceğimizi hayal edemezdim.

Zayn ile bakışıp birbirimize gülümsedik.

✨🌹✨

"Benim işim erken bitiyor, buradan çıkınca eve gideceğim. Sen tek gelirsin tamam mı?"

"Tamam sen merak etme."

Abimle yemekhaneden çıktık ve o kendi odasına giderken ben de hava almak için bahçeye yürüdüm. Zayn ile son üç dersimiz ayıydı ve kaç saattir görüşememiştik.

Onu özlemiştim.

Hiç böyle olmamıştım daha önce. Yani onu düşünürken bile heyecanlanıyordum ve kendimi tokatlayasım geliyordu.

Deb's Game || MalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin