Dudaklarımın acıdığını hissediyordum, parmak uçlarımı çıplak kollarından ayırıp kucağından kalktım.
İkimiz de farkındaydık bize ne olduğunun. Onu zorla üstünü giyinmeye ikna ettiğimde arkamı dönmüş bekliyordum.
Ellerimi gözlerime kapattım ve sakinleşmek için derin nefesler aldım.
"Tamam giyindim."
Yaklaşık on beş dakikadır buradaydık. Ve bu süre içinde sadece öpüştük.
Arkamı döndüm ve ellerimi gözlerimden çektim. Okul pantolonu ve beyaz lakos bir çocuğa nasıl bu kadar yakışabilirdi?
Kendimden geçtiğimi saklamıyordum. Çünkü- çünkü kahretsin, bağımlı mı olmuştum yoksa?
Korkuyla yutkunup ona baktım.
Dibime kadar yaklaştı ve bir elini arkamdaki dolaba yasladı.
"İyi misin?"
İyi değildim çünkü çok çekici duruyordu. Avuçlarımı yanaklarına koyup sakalının üstünü öptüm.
"Gideyim ben artık." dedim gülümseyerek.
"Biraz daha-"
"Gençler şimdi herkes dinlensin, yarın daha da yorulacaksınız."
Abimin sesini duyduğum an şok içinde kalmış bir halde Zayn'e baktım. Kıpkırmızı olmuştum.
Ben..Ben ne yapacağım şimdi!
Panikten ağlayacak bir hale geldiğimde elim ayağıma dolaşmıştı.
Zayn beni bileğimden tuttuğu gibi çekti ve ben ne olduğunu anlamamıştım.
Soyunma odasının içindeki koridora girdik ve bireysel odalardan birine yöneldik. Zayn beni içeri çekip kapıyı kilitledi. Aniden elini ağzıma kapattı ve sırtımı göğsüne yasladı.
"Sakın ses çıkarma."
Elini çekmesi için debelenirken sonunda vazgeçtim ve durdum.
Titrediğimi ben ve Zayn de hissediyorduk. Özellikle vücutlarımız bu kadar yaklaşmışken..
Odanın içinde oğlanların sesleri kesildiğinde gittiklerini düşündüm. Zayn önce çıktı, etrafa bakındı ve elini uzattı.
"Gel, gitmiş herkes."
Elini tuttuğumda hissetiğim heyecanı bir kenara bıraktım ve kabinden çıktım. Çıkış kapısına yürürken Zayn birden bire durdu.
"Böyle gizli gizli flört etmek de güzel oluyormuş." dedi Zayn pişkin pişkin.
Kendimi tutamayıp güldüm ve yalancı bir sinirle omuzuna vurdum.
"Yaa!"
Beni kendine çekip dudağımdan öptü.
"Bırak artık bak abim gelecek."
Ondan zar zor ayrılıp kapıyı açtım ve çıkmadan ona baktım. Göz kırpıp öpücük attı bana.
Kalbim.
Bende utangaç bir tavırla ona gülümseyip kapıyı kapattım ve çıktım. Okul koridorunda öğrencilerin arasına karışmışken sırıtmadan edemiyordum.
Bütün günahlarıma rağmen Zayn'i öpünce, sarılınca ve gözlerine bakınca tertemiz oluyordum. Aynı onun gibi masum birine dönüşüyordum. O bana gerçekten iyi geliyordu. Artık kendime ve abime verdiğim sözü tutmam için bir neden oluşturuyordu bana.
Eğer onunla birlikte olacaksam onun hak ettiği gibi düzgün biri olmalıydım. Ki zaten o da değiştiğimin farkında olduğu için bana yaklaşmak istiyordu. Eski Debroah'tan neftet ederim ettiğini biliyordum. Eğer iyi biri olursam beni severdi. Yalnız kalmazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deb's Game || Malik
Fanfiction"Kötü kızları yargılamak kolaydır çünkü onların hikayesi asla anlatılmaz, Malik." ✨ ─ IRWINSLOTUS & NATURALMALIK Kapak Tasarımı: Flawless Graphic [10022021 #1 malik]