25 ➸ Deb but Half Evil

253 26 32
                                    

Bölüm'ü death-angel7  'ye ithaf ediyoruz 💞

✨🌹✨

Daha normal görünmemi sağlayan kıyafetlerim yerine amigo takımımı giydiğimde aynada kendime gülümsedim. Annem yıllarca giydiklerimin insanlar üzerindeki etkisi olduğunu savunmuştu ve şu ana kadar bunun mantığını kavrayamamıştım. Kahvaltıda bile neşeli tavırlarım abimi ve babamı şaşırtmış, tekrar tekrar bana bir şey alıp almadığımı sormuşlardı.

''Debroah bekle bakalım,'' dedi Justin ben arabadan inmeden önce. ''Anlaşmamızı hatırlıyorsun değil mi?''

Ona bakarken dudak büzdüm. Dün geceki aydınlanmadan sonra anlaşma diye bana dayattığı diktatörlük hakkında Justin ile de konuşmam gerektiğini fark etmiştim.

''Küçük anlaşmamız hakkında küçük bir konuşma yapmamız lazım.'' Ona döndüm ve gülümsedim. ''Beni bu kadar sıkmaya son vereceksin. Gece dışarı çıkacağım ve insanlarla konuşmaya döneceğim.''

Justin gülmeye başlarken ifademi hiç bozmadım. Eğer bozulduğumu anlarsa anında beni yine kontrol ederdi.

''Unut bunu Deb. Şeytanlığa devam edersen kafayı yiyeceksin.''

''Bak, şeytanlık yapacağım demiyorum. Sadece normal hayatıma devam etmeme izin ver.''

Düşünürken okula giren Zayn ve arkadaş grubuna baktığında telaşlandım. Zayn ile aramda başlayan şeyden haberi yoktu ve bir süre daha öyle kalması gerekiyordu.

''Bunun devamında bir yoksa var mı Deb?''

''Yoksa,'' dedim keyifle. ''Yoksayı bunu yaparsam görürsün ama ben artık uslu bir kızım.''

Justin şokla bana bakarken güldüm ve arabadan indim. Amigo kızların yanına giderken Justin'e doğru öpücük attım. Zayn'in ve birkaç erkeğin beni süzdüğünü hissettim ama ona dönmedim. Burnun sürtecektim.

''Merhaba kızlar,'' dedim masanın başında dikilirken. Hepsi şaşkınca bana bakarken gülümsedim ve dün gece hazırladığım kartları sıra sıra onlara uzattım. ''Ailemin göl evinde bir pijama partisi vermeyi düşündüm, Takımın tamamı olacak ama davet etmek istedikleriniz varsa bana söyleyin.''

Jasmine'yi atladığımda bana şaşkınca baktı ama ben kenarda asık suratla bize bakan Lauren'e ilerledim. ''Bu da senin için.''

Lauren mor zarfı benden almadan şaşkınca bana bakarken kendini toparladı ve kaşlarını çattı. ''Bu ne Deb? Ne planladın?''

''Bak bir erkek yüzünden birbirimize düşmeyelim, gerek yok.'' Dedim gülümseyerek. ''Sen benim en eski arkadaşımsın Lauren.'' Zarfı kitabının arasına koydum.

''Gelmek istemezsen sorun değil.''

Amigo kızlar eğilip ondan bir yanıt beklerken Lauren sadece kitabını kapatıp eşyalarını alıp uzaklaştı. Aşama bir tamamlandı: Hala iyi bir kız olduğunu herkese göster. Bu kadar kolay olacağını düşünmemiştim.

''Debroah, ikizler parti veriyormuş, herkes davetli. Gidecek misin?''

Emily'nin sorusu ile hızla başımı ona çevirdim. Demek hafta içi olmasına rağmen Nathalie parti veriyordu. Bu okulda bunu yapabilecek tek kişi önceden Justin, şimdi de bendim. Bu Alie fazla olmaya başlamıştı. Yine de kızların bana gidecek miyim diye sormaları hoştu çünkü bu üzerlerinde hala etkim olduğunu gösteriyordu.

''O eve mi? Hayır!'' dedim hızla. Herkes şaşkınca bana bakarken saçımı geri attım. ''Yani bilirsiniz ikizlerin abisi o evde yaptığı grup seks partileri ile meşhur. Ayrıca eski sahipleri o evde karısını öldürmüş. Gece vakti o semte asla gitmem ama size iyi eğlenceler.''

Deb's Game || MalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin