4 ➸ Team Debroah

761 69 33
                                    

"Acil olan ne Deb? Ne konuşacağız?"

Uzun süre Justin'in yüzüne baktım. Bunu nasıl söyleyebilirdim ki...Yutkundum, gözlerine baktım, tekrar yutkundum.

"Lauren ben olmuş, biliyorsun."

"Evet?"

İstemeden parmaklarımla oynamaya başladım. Çok gergindim. Aklım hala Zayn ile yaşadığım tartışmadaydı. Gözümün içine baka baka Lauren'ı öptü, bana inat olsun diye. Ama bilmiyorlar ki ben asla pes etmek, ben asla yenilmem.

"Lauren ve Zayn birlikteler, bunu da biliyorsun."

"Evet, biliyorum Deb. Artık lafı dolandırma, ne diyeceksen de."

"Zayn eskisi gibi değil. Bana kafa tutabiliyor, bana. Kontrolden çıktılar. Her hareketleri özgüvenli. Lauren ise benim yerime geçtiğini sanıp ortalarda geziyor. Nerden geldiklerini hatırlamak zorundalar."

"Ne yapacağız?" dedi Justin ve yanıma oturdu.

"Senin şu video...Bize yardım edebilir?"

Justin sinirle ayağa kalktı ve bağırmaya başladı.

"İyice saçmaladın. Asıl kontrolü kaybeden sensin. O videonun ortaya çıkması ne demek biliyor musun sen? Sakın öyle bir şeyi aklından geçirme!"

Bende ayağa kalkıp karşısında dikildim. "Neyi yapmayayım ya neyi? Eskiden koridorda yürürken herkes bana bakardı. Lauren ise benim yerime geçtiğini sanıp ortalarda geziyor. Kazanmaya geldim, kaybediyorum. O aptal Louis de, Lauren da gerekiyorsa o beş tane ezik de o okuldan defolup gidene kadar ne gerekiyorsa yapacağım. İster yanımda durursun, ister durmazsın. Senin kararın."

"Bıktım artık senin şu aptal hırslarından. Her zaman her istediğini elde edemezsin."

"Ben ederim, anlıyor musun? Ben ederim! Ben Debroah Rosenrot'um!'' Bende ayağa fırladım ve parmağımı ona doğru salladım. ''Şimdi o videoyu veriyor musun, vermiyor musun?"

Kaslı kollarını kavuşturdu ve tepemden bana baktı. "Vermiyorum. Sende şımarıklığı bırak artık. Hırsın seni daha da batıracak."

"Ben-" Tam karşılık verirken kapı birden açıldı, babam bana kızgın bir şekilde bakıyordu.

"Debroah? Sen nasıl abine sesini yükseltirsin? Yakışıyor mu sana?"

"Özür dilerim baba." deyip başımı eğdim.

"Bu terbiyesizliğini,'' Justin'e bir bakış attı. ''terbiyesizliğinizi unutmayacağım. Şimdi ikiniz de aşağı inin yemek vakti."

Önden ben, arkamdan Justin sakince kapıdan çıktık ve babamı takip ettik.

🌹

Justin ile yaşadığım boktan tartışma ve babamın azarından sonra direkt olarak odama çıkmıştım ve eski planlarımı yazdığım defteri çıkarıp masanın başına oturmuştum.

Zayn ve diğerleri (buna Lauren'i de dahil etmiştim) beklediğimden daha fazla güçlenmişlerdi. Müttefiklerim olmadan onları yenmem zordu ve en önemli müttefikim Justin Rosenrot bana sırtını dönmüştü. Gerçi abim eninde sonunda ne dersem yapardı. Okulda gözlemlediğim kadarıyla tüm takımlarımızın arası bozuktu. Ama ortak paydada yüzme takımı ve basketbol takımı, futbol takımından (Zayn!) nefret ediyordu.

1.Basketbol Takımı ve Yüzme Takımı'nı barıştırıp yanına al.

Kalemimi dişlerken bunun kolay olacağını fark ettim. Birinin kaptani eskiden benden hoşlanan Kevin Raven'dı, diğerinin ki de abim takım kaptanıyken yardımcısı olan Fred Green'di. İkisini barıştırmak için biraz cilve ve tatlı dil yeterdi.

Deb's Game || MalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin