1 ➸ The Devil Come Back

2K 118 99
                                    

Lise bir insanın kişiliğinin oturduğu yerdir. Hayatınızın geri kalanını lise belirler, kim ne derse desin bu böyledir.

Bradford lisesinin, Onur Duvarı'nda en az bir Malik vardır. Okulun ilk mezunlarından olan dedem Amir Malik 1962 yılının Onur seçilmiş. Leeds'in takımını yenmeleri ve Londra'da düzenlenecek bir maça çıkma hakkını okuluna kazandıran 3 gol atmış. Duvar boyunca ilerlerseniz 1988 yılına geldiğinizde babamı görebilirsiniz. Bir metre doksan altı santümlik boyunun hakkını vererek lakabı Dev. Basket takımı ile nerdeyse tüm maçları kazanmışlar. Babamın resminin yanında annem ve halamın resimleride var. Kimya alanında bir proje yapmışlar. Ve 2017 yılın hâlâ boş çünkü ben henüz mezun olmadım.

"Tamam, tamam bu kadar yeter çocuklar."

Koç Tomlinson hepimizin pestilinin çıktığını anladığı an antremanı bıraktı. Çimlerin üstüne yığıldığımda bacaklarımı hissetmiyordum. Liam yanımda inlerken Louis yalpaladı ve onun üstüne devrildi.

"Koçtan nefret ediyorum." dedi Liam onu iterken.

"Dostum, adam baban." dedi Niall çantasından bir donut çıkarırken.

Louis zorla omuz silkti. "Harry geliyor." dedi birazdan.

Harry kıvırcık saçlarını dalgalandırarak koşarak bize yaklaştı. Ellerini dizlerinin üstüne koydu ve eğilip nefeslenmeye başladı.

"Ço-çocuklar- Ayh." dedi yere çökerken.

"Ah kıvırcığım ölüyor!" Niall dramatikçe Harry'nin üstüne atladı. Bu çocuğun dramatikliği beni öldürüyordu.

"Niall bir dur. Çocuklar büyük bir haber aldım."

"Bu çocuk kızların soyunma odasında fazla takılıyor bakın ben size diyim." Louis, Harry ile dalga geçerken Harry'nin yanakları kızardı.

Harry grubun geri kalanının aksine herhangi bir takımda değildi. Tribünde oturur ve maçta bizi ölümüne desteklerdi. Harry spor salonunu sadece kızların soyunma odasını dikizleme amacıyla kullanırdı. Tabii bütün dedikodularada erişirdi. Hangi kız hangimizden hoşlanıyor? Daha önce hiç aynı kızı becerdiğimiz olmuş muydu? Kulağa iğrenç geliyor ama seks hayatımızı beraber paylaşmıyorduk.

"Zayn duydun mu, Debroah geri dünüyormuş."

Louis'in gözümün önünde sallanan elinden çok sesi beni kendime getirdi.

"Ne?" dedim emin olmak için.

"Rosenrotlar geri dönüyormuş adamım." dedi Harry.

Siktir ya.

🌹

-Flashback-

''Zayn Malik!''

Kendimi kapağını henüz yeni açtığım okul dolabımın içine gömmek ve demir kapağı sıkı sıkı kapayarak saklanmak istedim. Bana seslenen sese karşılık olarak cevap vermek yerine hiçbir şey yapmadan dikilmeye devam ettim. Yanı başımdaki Niall'ın yüksek sesle yutkunduğunu duysam da endişemi bastırmaya çalıştım.

''Debroah ve klonları geliyor.'' diye fısıldadı Niall. ''Ne yaptın yine?''

''Hiçbir şey!'' diye mırıldandım. ''Ödevini bile yaptım!''

Niall bakışlarını yere diktiğinde geldiğini anladım.

''Merhaba ezikler.'' dediğinde dolap kapağımı kapayıp ona döndüm. Tatlı yüzünde iğrelti duran şeytani gülümsemesiyle bize bakıyordu.

Deb's Game || MalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin