Zayn'in sıcak, aceleci ve heyecanlı öpücüğü; belimde yumuşak dokunuşlarla gezinen parmaklarına kıyasla ben bedenimi onunkine yaslamış daha sert öpüyordum. Biri birkaç sene önce bana Zayn Malik'i öpeceğim, onu arzulayacağımı söylese güler geçerdim. Ama şimdi buradayık. Birbirimizin kollarında, dudaklarımız karanlık odada birbirine dokunuyordu. Kendimle beraber Zayn'i yatağa çektiğimde geri çekilip bana baktı.
"Debroah..." dedi hafifçe geri çekilip. "Bana yine ne oyun oynuyorsun?"
"Hiçbir şey." Dedim hızla. Dirseklerim üzerinde biraz dikleşip ona baktım. "Seni öptüm, çünkü istedim Zaynie. Ben istemediğim hiçbir şeyi yapmam biliyorsun."
Hala bir şey demeden bana bakarken yüzüne 'Senden nefret ediyorum Deb,' maskesini oturtmaya çalışıyordu.
"Hoşuna gitmediğini söyleme," dedim kalkıp elbisemi düzeltirken. "Hatta buraya Louis ve beni basmak için kıskançlığından geldin."
Aynada kendime bakıp saçımı düzeltirken Zayn kahkaha atmaya başladı.
"Aslında Debbie," dedi imayla. Konuşmadan önce arkamda durdu ve aynadan bana baktı. "Sen umrumda değilsin."
Ona dönerken yüzüme masum bir ifade oturtmaya çalıştım ve elini tuttum.
"Bu bir yalan," dedim gülümseyerek. "Çünkü yalan söylediğinde sola doğru gülümsüyorsun."
Şaşkınca bana bakarken uzanıp onu tekrar öptüm ama onun bana karşılık vermesine izin vermeden geri çekildim.
"Partiye dönelim mi?"
Yanından geçip kapıya ilerleyecekken beni tutup arkamdaki dolaba çarpınca ona baktım. Yüz ifadesi değilmişti, artık cidden sinirli ve ciddiydi.
"Debroah," dedi beni dolapla arasına alırken. "Neyi kapatmaya çalışıyorsun?"
"Hiçbir şeyi." Dedim gözlerine bakarken. "Saklamam ya da kapatmam gereken bir şey yok."
Kuşkulu bakışları üzerindeydi. Bu kadar şüphelenmesi alehimeydi. Ortamı yumuşatmak için elimi parmaklarına uzattım ve gülümsedim.
"Hadi inelim."
Elini tuttuğum an, elektrik çarpmış gibi oldu. Yutkunup önüme döndüm ve onunla beraber aşağı indik. Yanından uzaklaşarak tanıdıklarımın yanına geçtim ve böylelikle az önceki gerilimi atlatmış oldum.
Mutfak tezgahından bir içki alıp pipetle içmeye başladım. Etrafa göz gezdiriyor ve Zayn'i aramaya başladım.
Onu arkası dönük Liam ile konuşurken görünce kalbimde bir yanma hissettim. Niye böyle oldu ki? Heyecanlanmış, neden ki?
Kendime sinirlenmiştim.
Elimdeki içki bitmişti. Tezgahtan bir tane daha aldım ve diktim.
Zayn sürekli etrafta geziyordu. Arkadaşları ile sohbet ediyordu, gülümsüyordu... Keyfi yerindeydi.
Ben ise köşede öylece yaslanmış içkimi içip onu izliyordum.
Parti gayet kalabalıktı. Zayn başkanlığı hak etmiş demekki..
Önümden sürekli insanlar geçip gidiyordu, onu görmem kısıtlanıyordu. Buna üzülmüştüm. Sürekli gözlerimle onu takip ediyordum.
İçkim yine bitmişti. Bir tane daha aldım, iki tane daha ve üç tane, dört, beş...
Ne kadar süre geçti bilmiyorum, herkes dans ediyor, eğleniyordu. Ben de mutfak kapısına yaslanarak tırnaklarımı yemeye başlamıştım.
Görüş alanım bulanıklaşmıştı. Tutunmak için yavaşça duvara dokundum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deb's Game || Malik
Fanfiction"Kötü kızları yargılamak kolaydır çünkü onların hikayesi asla anlatılmaz, Malik." ✨ ─ IRWINSLOTUS & NATURALMALIK Kapak Tasarımı: Flawless Graphic [10022021 #1 malik]