Bölüm 6.2

890 115 34
                                    

Ou Zi Nan'ın sesi çok iyiydi, ama kadın kahraman Ge Meng Shu'nun insanüstü sesiyle aynı seviyede değildi. Ancak Zhou Yun Sheng'in ayarlamasından sonra boğazı gerçek bir altın sese dönüştü. G7 kadar alçak, C3 kadar yükseğe ulaşabilirdi, hatta beş oktavda şarkı söylemek bile onun için kolaydı.

Ou Zi Nan bu yıl 20 yaşındaydı, sesi zaten tamamen gelişmişti. Ses kalitesi boğukluk iziyle karışık berrak bir tınıya sahipti. Biraz değişiklikle aşk şarkıları, tutkuyla dolup taşan rock şarkıları, bol erotizmle caz şarkıları söyleyebilirdi, ona bir şans verildiği sürece gişe rekorları kıracaktı.

Zhou Yun Sheng'in şu anda sahip olmadığı şey tam da böyle bir fırsattı.

Times Records, C ülkesindeki en büyük eğlence şirketlerinden biriydi. Müzik piyasasında uzmanlaştılar ve üç müzik kralı ve kraliçesi dereceli kişileri kendi bünyeleri altına aldılar. Ve Ge Meng Shu, "Senin Yüzünden" şarkısıyla yeni Müzik Kraliçesi tahtına yükselerek şirketin dördüncü gelir kaynağı oldu. Times Records, Lin Si Qing ve Ge Meng Shu'yu korumak için Ou Zi Nan'ı tehdit etmişti. Ve Ou Yi Bai çok sert bir kişiliğe sahip olduğu için pek çok insanı gizlice gücendirmişti, bu yüzden hiç kimse çaresiz durumdaki Ou Zi Nan'a yardım eli uzatmadı.

'Ne yapmalıyım?'

Zhou Yun Sheng çenesini okşadı ve ardından Lin Si Qing'e sert bir oyun oynamaya karar verdi. Lin Si Qing sadece aşırı destekleyici bir erkek partnerdi ve sonunda Ge Meng Shu ile evlenmeyi bile başaramadı. Bunun yerine, Times Records'un genç patronu Yun Zhi Yuan ile aldatıldı. Bu tür bir kadın için küçük erkek kardeşini mahvetti. Acaba pişman mıdır?

Orijinal Ou Zi Nan, sonunu görecek kadar uzun yaşamadığından Zhou Yun Sheng, Lin Si Qing'in pişmanlık dolu ifadesini kendi gözleriyle görmeliydi.

Bunu düşünen Zhou Yun Sheng, bilgisayarını açtı ve Ou Zi Nan'ın mali durumunu kontrol etti. Ou Yi Bai zengin bir adamdı ama aynı zamanda bir hayırseverdi. Hayır kurumlarına kendi gelirinden çok daha fazla para bağışlamıştı, bu yüzden Ou Zi Nan'a sadece 50 milyon nakit ve bir villa bırakmıştı. Stüdyo oğluna iyi bakabileceği umuduyla Lin Si Qing'e bırakıldı.

Sıradan bir insan olsaydı, rahat bir yaşam sürebilmesi için 50 milyon yeterli olurdu, ancak başı dertte olan Zhou Yun Sheng için bu sadece kovadaki bir damlaydı. Times Records ve Müzik Tanrısı Lin Si Qing ile savaşmak için kendisine yeterince güçlü bir ortak bulması gerekiyordu.

Kimi seçmeli....?

Parmak uçları klavye üzerinde gezinerek sonunda C Ülkesinde eğlence sektörünün başka bir devi olan Huanya Entertainment News Group'u seçti. Bu şirketin Müzik Tanrısı düzeyinde yalnızca bir şarkıcısı vardı, ancak birçok film kralları ve kraliçelerine sahipti. Asıl odak noktaları film ve televizyon sektörüydü ve sermayeleri Times Records'tan bile daha güçlüydü.

Üstelik arkasındaki patron Sun Xi Mu'ydu ve sadece onun adı bile tek başına Times Records'un itibarından daha değerliydi. Sun Xi Mu, Hong Liang Fonu'nun kurucusuydu. Bir zamanlar Hong Liang Fonu aracılığıyla R para birimine saldırdı, bu da Asya mali krizini tetikledi ve ayrıca Avrupa ve Amerika Birleşik Devletleri'nin hisse senedi ve vadeli işlem piyasalarını altüst etti. Batılı ülkelerden gelen zenginliği küstahça yağmalayarak, bütün ulusa eşdeğer bir servete sahip olduğunu söylemek abartı olmazdı.

Huanya Entertainment News sadece can sıkıntısının bir ürünüydü, ancak C Ülkesinin eğlence sektöründe sarsılmaz bir konuma sahipti. Zhou Yun Sheng, içinde bulunduğu durumdan kurtulmak istiyorsa, şu anda yalnızca Huanya Entertainment News'ten yardım isteyebilirdi.

Peki onları nasıl ikna edebilirdi? ilk olarak kanıt bulması ve ikinci olarak şirkete para kazandıracak iş sağlaması gerekiyordu.

Ou Zi Nan'ın masumiyetini ispat edecek kanıtların hepsi Lin Si Qing tarafından götürülmüş ve yok edilmişti. Ve bir şarkıcı-söz yazarı için bir ayda yeterli sayıda kaliteli şarkı oluşturmak gökyüzüne tırmanmak kadar zordu. Duruşma bir ay içinde başlayacak ve belki de o zaman çok geç olacaktı.

Quickly Wear the Face of the DevilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin