Bölüm 2.2

1.2K 146 47
                                    

Ning Wang Shu, babasının giysilerini yakalamak istedi ama Wang Ma'nın ona attığı sinsi bakışları görünce korkuyla titredi, sonra gergin bir şekilde Zhao Xin Fang'ın onu tutmasına izin verdi.

"Ağzını aç AAAA. Bu, bebeğin en çok sevdiği mor patatesli pirinç gevreği, çok tatlı ve hoş kokulu." Zhao Xin Fang usulca fısıldadı, kibar ve son derce sabırlı bir tavırla yumuşak bir şekilde gönlünü aldı. Zhou Yun Sheng, onun gerçek doğasının uzun süredir farkında olmasaydı, neredeyse o bile inanacaktı.

Mor patatesli pirinç gevreği(Harbiden var ve besin değerleri de bayağı yüksekmiş. Eğer bu garip isimli şeyi  benim gibi kafanızda canlandıramayıp görünüşünü merak ederseniz aşağı ekliyorum.)

Ning Si Nian ve Zhao Xin Fang bir yetimhanede karşılaştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ning Si Nian ve Zhao Xin Fang bir yetimhanede karşılaştı. Her hafta sonları gönüllü olarak çocuklara yardım etmeye giderdi. Ning Si Nian, çocuklara ne kadar şefkatli, düşünceli ve sabırlı davrandığına tanık oldu ve bu onunla evlenme fikrini uyandırdı. Şu anda Zhao Xin Fang'ın performansından çok memnundu, asık suratı hafifçe yumuşadı.

Zhou Yun Sheng sadece önündeki tabaklara bakarak pilavını aldı, başka yere bakmadı.

Wang Ma yemekleri servis ettikten sonra mutfağı temizledi, ellerini sildi ve gülümseyerek, "Madam, bebeği ben beslesem daha iyi, yorucu bir gün geçirdiniz" dedi.

Ning Wang Shu'nun yüzü soldu, ama Wang Ma'nın dayaklarından ölümüne korktuğu için direnmeye cesaret edemeyerek sessiz gözyaşlarıyla dişlerini sıktı. Wang Ma alarm içinde bağırıyormuş gibi yaptı, "Aiya, sorun nedir? Az önce iyi bir ruh halindeydin, neden aniden ağlıyorsun? Son zamanlarda bebek konuşmayı, yemek yemeyi ve hatta uyumayı reddediyor. Açıklanamaz bir şekilde ağlamaya başlıyor, ama ağlarken bile ses çıkarmayı reddediyor. Onu böyle görmek gerçekten üzücü. Bu bir günah, iyi bir çocuk nasıl böyle olabilir..."

O konuşurken, Ning Wang Shu'dan daha acınası görünen gözyaşları düşmeye başladı.

Ning Wang Shu, bir bıldırcın gibi çok korkmuştu kollarında sertçe küçülüyordu, nefes almaktan bile çok korkuyordu. Zhou Yun Sheng, sadece bir gündür buradaydı ve Ning Wang Shu'nun Wang Ma'dan korktuğunu çoktan görebiliyordu ama maalesef çocukluğundan beri Wang Ma tarafından büyütülen Ning Si Nian onu bir anne gibi sevdiği için en ufak bir tuhaflık fark etmedi.

Şu anda, Wang Ma'nın birkaç sözüyle öfkesi kışkırtılmıştı. Buz gibi, keskin bakışları Zhou Yun Sheng'e doğru kaydı ama çocuk için endişelendiği için isteksizce kendini bastırdı. Oğlunu kollarına alarak rahatlatmak ve gönlünü almak için usulca Wang Ma'nın çocukken ona söylediği tekerlemeyi söyleme başladı. Ama Ning Wang Shu bunu duyduğunda sakinleşmek yerine tüm vücudu titremeye başladı.

Ning Si Nian perişan olmuştu, hemen oğlunu odasına götürdü ve defalarca aile doktorunu aradı. Wang Ma ve Zhao Xin Fang onu takip etmek için peşinden koştular.

Quickly Wear the Face of the DevilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin