Bölüm 1.8

1.3K 128 15
                                    

Zhou babasının cenazesi çok büyük ve aceleciydi, morgda üç gün durduktan sonra aceleyle gömüldü. Cenazeden sonraki gün avukat Zhou babasının vasiyetini okudu, içeriği herkesi şok etti. Zhou'nun babası, Zhou Grubu hisselerinin %30'u da dahil olmak üzere tüm mirasını kendi adı altında en küçük oğlu Zhou Wenang'a bıraktı. En büyük oğul ve ikinci oğul hiçbir şey almadı.

İkinci oğul, Zhou Wenjing, gayri meşru bir çocuktu ve Zhou babasından asla sevgi görmemişti. Mirastan pay almaması şaşırtıcı değildi. Tuhaf olan en büyük oğlu bile hiçbir şey almamıştı, bu çok şaşırtıcıydı. Zhou'nun annesinin mirasını en küçük oğluna nasıl verdiğini hatırlayarak, insanların iç çekmekten başka seçeneği yoktu, bu Zhou çifti gerçekten ayrımcıydı. Aile serveti olmayan Zhou Yun Sheng gelecekte nasıl yaşayacaktı? Bu sorunu hiç düşünmediler mi?

"Bay Zhou, lütfen imzalayın." Avukat, Zhou Wenang'ın önüne kalın bir belge yığını koydu ve ondan imzalamasını istedi, diğer insanlar sadece çaresizce bakabildiler.

"Bu imkansız, Zhou Hao, Yun Sheng'i böylece ortada bırakamaz. Bize Zhou Klanını Yun Sheng'e vereceğini söyledi." Yaşlı Lady Yang inanmaya cesaret edemeyerek bağırdı. Yaşlı Bay Yang, tamamen tatmin olmuş görünen en küçük torununa şüpheyle baktı. Vasiyet okunmasına akrabalar olarak davet edilmişlerdi.

Zhou Yun Sheng gülümsedi ve büyükannesinin yaşlı elinin arkasını okşadı, ilişkileri kopuk olsa da, iki yaşlı insan ona olan sevgisini kaybetmemişti.

"Nasıl imkansız olabilir? Yurtdışına çıkalı altı yedi yıl oldu ve evini hiç aramadı. Babama evlatlık görevini yerine getiren tek kişi bendim. Ayrıca şirkete de yardımcı oldum. Babamın mirası bana bırakması doğru değil mi?" Zhou Wenang'ın iki yaşlı insana karşı tutumu artık eskisi kadar saygılı değildi.

"Ama Xi'nin mirası sana zaten verildi, ağabeyinin hiçbir şeyi yok, gelecekte nasıl yaşayabilir..." Yaşlı Leydi Yang hala bunun çok adaletsiz olduğunu düşünüyordu.

"Yaşasın ya da ölsün, bu beni ne ilgilendirir? Geç oluyor, lütfen gidin. Ah evet, yarından itibaren, Zhou Klanın yeni atanan başkanı benim ve Yang Klan'a yapılan yatırımları sonlandırmaya karar verdim. Sizden uygun hazırlıkları yapmanızı rica ediyorum." Zhou Wenang, onları dışarı çıkarırken samimiyetsizce gülümsedi.

"Piç, sen ne diyorsun? Yang Klanından yatırımı sonlandırmanın sonuçlarını biliyor musun? Yang Klanı iflas etmeye mi zorlamak istiyorsun?" Yaşlı Bay Yang bitkin bir sesle sordu, kırışmış yüzünde açığa çıkan öfkesini gizlemesi zor görünüyordu. En küçük torunun onlara bu kadar acımasızca saldırmasını beklemiyordu. Önceki vefakâr duyarlılığı sahte miydi? Yang ailesini yok etmeyi planlayacak kadar ona ne kötülük yapmışlardı?

Başından beri ifadesiz olan Zhou Wenjing nihayet gülümsedi. Yaşlı adamın vasiyetinde onun için hiçbir şeyi olmadığını biliyordu, bugün sadece şovu izlemek için gelmişti. Yang ailesi ona hiç bakmadı ve şimdi yirmi yıl sevgiyle boğdukları Zhou Wenang onlara saldırıyordu. Eee ne demişler 'Besle kargayı, oysun gözünü.'

Zhou Yun Sheng başından sonuna kadar çok sakindi, büyükbabasının omzunu okşadı ve nazikçe gülümsedi, "Yatırımdan vazgeçmek istiyor, bu yüzden bırakın çekilsin. Büyükbaba, büyükanne hadi gidiyoruz."

"Ama..." Yaşlı Bay Yang gitmeye nasıl istekli olabilirdi? Zhou Klanı yatırımını geri çekerse, Yang Klanın deniz altı tünel projesinde büyük bir fon sıkıntısı yaşanacaktı, bu yüzden proje planlandığı gibi tamamlanamazdı, daha da kötüsü başarısız olabilirdi. O zaman, Yang Klanı 100 milyonluk ilk yatırımını kaybetmekle kalmaz, aynı zamanda büyük miktarlardaki tazminatları ve banka kredilerini de telafi etmeleri gerekecekti. Yang Klan'ın tüm işletmelerini satmak bile bu boşluğu dolduramayabilirdi.

Quickly Wear the Face of the DevilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin