Zhou Yun Sheng'in ruhu güçlüydü, uykusuz geçirdiği dört günden bahsetmeye gerek yok, uykusuz dört ay bile onun için mümkündü. Bu yüzden odasına döndükten sonra uyumak için acele etmedi, bunun yerine penceresinin önünde durdu ve düşündü.
Zhou Yun Sheng bekliyordu, Xie Yu Rou'un tıbbi alanını ve ruhani pınarını bekliyordu, Xie Yu Rou geldiği sürece, Veliaht Prens'in sağ salim iyileşmesini sağlayabilecekti. Xie Yu Rou gelir mi? Cevap kesinlikle 'evet' idi.
Bunu düşünerek gözlerini kıstı ve gülümsedi.
"Efendi Shen, Majesteleri Veliaht Prens sizi çağırıyor." Kişisel hizmetçi, onun Veliaht Prens hakkında uyuyamayacak kadar endişeli olduğunu düşündü, bu yüzden kaçınılmaz olarak minnettar hissetti.
Bunu duyan Zhou Yun Sheng hemen ana odaya yöneldi.
"Majesteleri." Yavaşça başucuna doğru yürüdü ve eğilerek selamladı.
"Bu zamanda bile, bana hâlâ Majesteleri mi diyorsun? Bana Si Nian de." Veliaht Prens, çocuğun yüzüne iyice bakmak isteyerek vücudunun üst kısmını kaldırmaya çalıştı.
Zhou Yun Sheng hızla ona yardım etti, sırtına yumuşak bir yastık koydu, sonra itaatkar bir şekilde ona 'Si Nian' dedi. Bu isim, ikisi arasındaki mesafeyi anında kısaltarak yüzlerinin yumuşamasına neden oldu.
Veliaht Prens yumuşak bir şekilde güldü, ellerinden birini tutarak 'Yun Sheng' diye adını seslendi, sonra sanki bu zamanı kaçıracakmış ve ölümden sonraki yaşam yokmuş gibi defalarca tekrarladı.
"Bir kaza geçirirsem, bana Sarı Pınar'a kadar eşlik edeceğini söyledin, bu sözler hala geçerli mi?" Sonunda pişman oldu. Onun için yolu açmak ve engelleri aşmak, tüm bunlar kendisini inanmaya zorladığı yalanlardı. O kadar bencildi ki, yeraltı dünyasına giderken bile bu adamı kendisiyle birlikte sürüklemek istiyordu.
Zhou Yun Sheng herhangi bir şeyden korkuyorsa, bu ölüm değildi. Bu dünyadaki görev tamamlanmasa bile, öbür dünyaya, sonra başka bir dünyaya gidebilirdi, büyük bir kayıp olmazdı. Bir an düşündü, sonra gülümsedi ve başını salladı, "Unutma, bu sözler her zaman geçerli olacak."
Veliaht Prens'in gözleri hafifçe parladı, öksürürken bile gülüyordu, kahkahasında eşi benzeri görülmemiş bir neşe vardı.
Birkaç saray hanımının ve hizmetlilerin gözleri kızarmıştı, gözyaşlarını silmek için arkalarını döndüler.
Daha sonra Zhou Yun Sheng, Veliaht Prens'e bakmak için yakın kaldı. En ufak bir enfeksiyondan bile korkmadan yedi, içti ve uyudu. Veliaht Prens ile Sarı Pınar'a gitmeye istekli olduğunu söyledi, ancak vücudunun değiştiğini ve ayrılmak için inisiyatif almadıkça uzun süre yaşayabileceğini biliyordu. Ayrıca, Veliaht Prens bu veba tarafından asla öldürülmeyecekti.
——————
Xie Yu Rou nihayet malikaneye geldi, Veliaht Prens'in ölümün kapısında olduğunu duydu ve rahat bir nefes alarak içten içe alay etti: Ne olmuş feshedilmenin kaderinden kaçtıysan, Cennet seni asla tahta çıkmamaya mahkum etti ve burada hak ettiğin cezayla yüzleşeceksin. O zengin ve onurlu yaşam için olmasaydı, ölüm döşeğinde mücadele etmek zorunda kalmazdın!
Veliaht Prens'in avlusunun dışında bir kez secdeye eğildi, sonra aceleyle Yedinci Prens'e bakmaya gitti.
Yedinci Prens, ona yardım etmek için cesurca ölüm riskini aldığını görünce gerçekten çok etkilendi ve elini uzun süre tuttu. Xie Yu Rou biraz teselli fısıldadı, sonra Yedinci Prens'in tüm ilaç çorbalarına, çaylarına ve yemeklerine birer damla ruhani pınar koydu. Ayrıca ruhani pınarda yetişen bazı nilüfer tohumlarını çıkardı, soydu ve yemesi için Yedinci Prens'e verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Quickly Wear the Face of the Devil
Fiksi UmumDünyanın en yetenekli bilgisayar korsanı Lord Tanrı ismini verdiği yapay zeka tarafından kötü adam olarak yüzlerce kez yeniden doğmak üzere starnet ağına hapsedildi. Her dünya onun için bir çıkmazda sona erdi. Her son trajikti. Sonunda 'Kötü adam si...