(Başlığın saçmalığı başıma ağrılar soktu :) Çincede orijinal çevirisi "Slap Space Rebirth Girl" varsa şu başlık için fikriniz alırım bir dal. Çok taktım kafaya :) Alan kızı dememin sebebini 5. bölümden itibaren anlarsınız. Ayrıca terimlerin belirsizliğinden dolayı çok fazla not yazmak zorunda hissettim. içinizi bayarsa ve merak etmiyorsanız atlayın gitsin.)
Erkek ve kadın kahramanlar, bırakın birlikte olmayı, birbirleriyle tek kelime bile edemediler. İkinci dünya da Lord Tanrı'nın kontrolünden tamamen çıkmıştı. Zhou Yun Sheng, XingHai alanına döndükten sonra, ruh gücünün geçen seferden daha da güçlü hale geldiğini gördü. Belli belirsiz bir şekilde, bir alanı rahatsız ettiği sürece, bu alandaki gücün kendisi tarafından emilebileceğini fark etti.
Yaşamı sürdürmenin bu yolu, Lord Tanrı ile tamamen aynıydı. Belki bir gün gücü Lord Tanrı'yı aştığında, bu hapishaneden kurtulup gerçekliğe dönebilirdi.
Bu varsayım Zhou Yun Sheng'i heyecanlandırmadı, aksine, Lord Tanrıya karşı geldiği her anın keyfini çıkardı.
Emilen enerji çok büyük olduğu için uykuya daldı ve tekrar uyandığında XingHai alanında iki yeni galaksi ortaya çıkmıştı.
Zhou Yun Sheng galaksilerde uzun süre durdu, sonra transfer düğmesine bastı.
Gözlerini tekrar açtığında, etrafta kimse olmadan basit bölmenin içinde tek başına oturuyordu, önünde bir parça beyaz bir kağıt, bir yazı fırçası ve bir mürekkep taşı serilmiş küçük bir masa vardı.
Bu eski zamanlar mıydı? Muhteşem brokar elbisesini çekti, sonra bileğindeki Al'a tıkladı. Ekranda dünyanın kısa bir açıklaması ve orijinal sahibi hakkında ayrıntılı bilgiler belirdi.
Burası DaZhou Krallığının haraç mahkemesiydi ve şimdi her üç yılda bir yapılan bahar sınavıydı. Bedenin oriijinal sahibi, avlu sınavı, köy sınavı, belediye sınavı, ilçe sınavı ve valilik sınavı gibi bir dizi sınava girdikten sonra başarılı bir şekilde sorunsuz geçti ve sarayın final sınavına katılabildi.
haraç mahkemesi(gòngyuàn-İmparatorluk sınavı döneminde ilçe veya genel sınavın yapıldığı yer.)
bahar sınavı(Aslında kelime anlamı bahar şenliği. Belirli dönemlerde baharda yapılan İmparatorluk sınavı için kullanıldığından, doğrudan 'Chun Wei' diyorlar bu da bahar sınavı anlamına geliyor.)
Orijinalin adı Shen Yi Bin'di, Bakanlığın resmi danışmanı Shen Hui'nin genellikle cahil ve tembel olan en büyük oğluydu. Bu sefer, tüm bu zorlu testleri geçip genel sınava girebilmesi aslında bu dünyanın kahramanının nimetleri sayesindeydi.
Kahramanın adı Xie Yu Rou'ydu, Yedinci Prens Zhu Zi Qing'in cariyesiydi ve önceki hayatında soğuk sarayda ölmüştü. Şimdi yeniden doğdu ve kendisine tüm hastalıkları tedavi edebilecek ve güzelliğini besleyebilecek tıbbi bir alan ve ruhani bir pınar verildi.
Aynı zamanda Shen Yi Bin'in ablası Shen Qiao Dan da Yedinci Prens'in cariyesiydi. Geçmiş yaşamında o ve Xie Yu Rou rakiplerdi. Ancak en büyük oğlunun doğumu nedeniyle, imparatorluk cariyesi olmak için Xie Yu Rou'u alt etti. Yedinci Prens tahta geçtikten sonra çocuğu veliaht prens olarak atandı ve sarayın anne İmparatoriçesi oldu. Kaybeden olarak Xie Yu Rou'nun tekrar tekrar rütbesi indirildi ve sonunda soğuk sarayda hastalıktan öldü. Ölümünden önce, uzun yıllar süren kısırlığının Shen Qiao Dan'in başyapıtı olduğunu öğrendi.
Xie Yu Rou'nun yeniden doğduktan sonra Shen ailesinden nefret etmesi gerektiğini söylemek mantıklıydı, öyleyse gizlice Shen Yi Bin'e nasıl yardım edebilirdi? Doğal olarak, tüm bunlar bir komploydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Quickly Wear the Face of the Devil
General FictionDünyanın en yetenekli bilgisayar korsanı Lord Tanrı ismini verdiği yapay zeka tarafından kötü adam olarak yüzlerce kez yeniden doğmak üzere starnet ağına hapsedildi. Her dünya onun için bir çıkmazda sona erdi. Her son trajikti. Sonunda 'Kötü adam si...