Bölüm 1.10

1.3K 137 16
                                    

Zhou Grubu sonunda iflas etti, böylesine büyük bir iş savaş gemisi ve neredeyse yüz yıldır yükselen köklü zengin aristokrat bir aile sadece iki ayda toz duman oldu. 

Ve ZongDa Grup da kaçınılmaz olarak ima aldı, hisseleri büyük düşüş yaşadı, Ticari Suç Araştırma Bölümü tarafından yapılan müteakip araştırmalar ve rakiplerin tam ölçekli saldırıları ve bastırılması Zhou Wenjing'i zor durumda hissettirmek için yeterliydi.

Zhou Yun Sheng bileğindeki AI'a bakıyordu, ilerleme çubuğu %99'a yükselmişti. Asıl sahibinin kaderi değiştiği için, bu dünya önceden tahmin edilemeyen bir yolda ilerleyerek neredeyse Lord Tanrı'nın kontrolünün dışına çıkmak üzereydi.

Hala dünyanın orijinal yörüngeye dönme olasılığı %1 idi, ancak Zhou Yun Sheng bunun için endişelenmedi. Bu dünyada ne kadar kalacağını seçebiliyordu, bu yüzden başarıyı garanti etmek için yeterli zaman vardı.

Yarım ay önce, CBS'nin Noah Universal'ın başkanıyla yaptığı röportaj C Ülkesinin uluslararası haber kanalında yayınlandı ve efsanevi figürün gerçek kimliği artık herkes tarafından biliniyordu. Başlangıçta ağır kayıplar yaşayan ve neredeyse iflas eden Yang ailesi, bu fırsatı kullanarak C Ülkesindeki birinci sınıf aristokrat ailelerin saflarına katıldı.

Bugün, Guo ailesinin reisi Guo Liqun'un eşi Leydi Guo Lin Danping'in altmışıncı doğum günüydü. Guo ailesinin damadı olarak Yang ailesinin reisi Yang Zhen Hai ve karısı da  etkinliğe davet edildi. Elbette Guo ailesinin asıl amacı Yang ailesi aracılığıyla Zhou Yun Sheng ile tanışmaktı. Yang Zhen Hai'nin Zhou Yun Sheng'in amcası olmasına kim izin verdi ve ikisi arasındaki ilişkinin bu kadar yakın olmasını kim sağladı?

Kader başlangıçta olduğu gibi gelişseydi, Zhou babasının ölümünden sonra Zhou Wenjing ve Zhou Wenang, Yang ailesiyle başa çıkmak için güçlerini birleştirecek ve Yang ailesi olabildiğince çabuk dağılacaktı. Bu nedenle, orijinal Zhou Yun Sheng, amcasının ailesinin korumasını alamadı ve hayatı çok sefil geçti.

Ama şimdi, Yang ailesi bu zaman çizelgesinde oldukça farklıydı.

Yang ailesi yatırım krizinden acı çektikten sonra, Yang Zhen Hai'nin karısı Guo Shu Fang(AVM'de mücevher bakan ablamız), bir keresinde yardım istemek için eve döndü, ancak Guo Liqun(babası) tarafından reddedildi. Guo Liqun, art arda iki kız çocuğu dünyaya getiren Guo Lin Danping(annesi) ile evliydi, ancak bir oğul sahibi olma endişesi nedeniyle, daha sonra aileye getirdiği metres bir kız ve bir erkek olmak üzere ikiz doğurunca, Guo Lin Danping öfkeden neredeyse kalp krizi geçiriyordu.

Guo ailesinin torun özlemi çeken büyükanne ve büyükbabası çok mutluydu. Guo Lin Danping ve iki kızının duygularına aldırmaksızın, aile reisinin ikizleri soyağacına eklemesini sağladılar. Guo Liqun ikizlerin erkeğini kişisel olarak eğitti ve şimdi 20 yaşındaki genç adam, Guo ailesinin bir sonraki başkanı gibi muamele görerek yönetim kuruluna çoktan katılmıştı.

Guo Shu Fang, annesi ve kız kardeşinin Guo ailesindeki konumunun ne kadar garip olduğunu tahmin edebilirsiniz. Yardım istemek için eve gittiğinde, Guo ailesinin büyükanne ve büyükbabası yumuşak kalpliydi, ancak Guo Liqun, metresi ve iki çocuğu tarafından Yang ailesinin Denizaltı tünel projesini en düşük fiyata satması koşulunu eklemeye ikna edildiler.

Bu, yanan bir evi yağmalamaktan ve kuyuya düşen birine taş atmaktan farklı değildi. Guo Shu Fang öfkeyle ağladı ama çıkış yolu yoktu. Sonunda annesi Guo Lin Danping ve küçük kız kardeşi mücevherlerini satarak ona birkaç milyon dolar verdi. Bu nedenle, yeğeni para sıkıntısını düzelttikten sonra, Guo Shu Fang tüm mücevherleri geri alıp annesini ve küçük kız kardeşini tazmin etmek için alışveriş merkezine gitti.

Quickly Wear the Face of the DevilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin