Bölüm 4.2

1K 132 6
                                    

Yemekten sonra, Fang You Ran bulaşıkları yıkamak için mutfağa gitti, Ji Han Yu kanepede uzanmış TV izliyordu.

Zhou Yun Sheng yanına oturdu ve kısık bir sesle sordu, "Neden eksik parayı dayından istemiyorsun? Cao ailesinin çok parası var."

Ji Han Yu ağzından çıkan 'para' kelimesini duyunca açıkça tiksindi, biraz sabırsız görünüyordu, "Para benim değil, dayımın. Ayrıca bilmiyor musun? Annemin soyadı Cao olmasına rağmen, o sadece gayri meşru bir kız. Ne zaman evi ziyaret etsek, büyükannem neredeyse ölümüne çileden çıkıyor, dayımın bize yardım etmesi garip olurdu."

"Kesinlikle hayır, sana gerçekten düşkün görünüyor, seni her zaman yemeğe davet etmiyor mu?" Zhou Yun Sheng ısrarla sorguladı.

"Ne yemeğe davet etmesi? Sadece annemin ve benim sefil görünüşümüzden zevk almak istiyor. Ji ailesini elleriyle yok etti, biz yaşamışız veya ölmüşüz umurunda değil. Onu kızdırmaktan korkmasaydım, sence akşam yemeğine gider miydim? Pekala, sormayı bırak, can sıkıcı!" Ji Han Yu ona keskin bir bakış attı.

Zhou Yun Sheng susarak odasına geri döndü ve kapıyı kilitledi.

Ji Han Yu sözde şuanda Lin ChengZe'nin erkek arkadaşı olmasına rağmen, Lin ChengZe baştan çıkarma sanatında çok bilgili olduğu için henüz seks yapmamışlardı. Ji Han Yu başlangıçta onu yatağa atmak için evine taşınmıştı, ancak Lin ChengZe'nin evindeki melek Fang You Ran'a aşık oldu. O zamandan beri her zaman kanepede uyumak için inisiyatif aldı.

Zhou Yun Sheng için bu, kılık değiştirmiş bir lütuftu. Tüyü bitmemiş ve Chunibyo hastalığının son evresinde olan asi genç Ji Han Yu gerçekten onun tipi değildi.

Chunibyo (Tanımını yapmıştım. Normal ergenler hayatlarını güzel göstermeye çalışırken, bu tipler bizim Emolar gibi hayatları güzel olsa bile kendilerini hep dertli kederli göstermeye çalışır.)

Yaşam giderleri için sadece 200 dolar kalmıştı, şu anki Lin ChengZe ve Ji Han Yu, onları desteklemesi için gerçekten Fang You Ran'ın maaş çekine güvenebilirlerdi. Bir kötü adam olarak Zhou Yun Sheng, kaçınılmaz olarak savurgan olma ve lüksün tadını çıkarmak gibi kötü bir alışkanlığa sahipti, özgürce harcayacak paraya sahip olmamak katlanılmazdı.

"Pekala, hızlı bir şekilde çok para kazandıran bir iş bulmam gerekiyor." Zhou Yun Sheng bilgisayarını açarken mırıldandı. Parmak uçları klavyenin üzerinde uçarak yararlı bilgileri filtreledi.

Lin ChengZe'nin diploması veya deneyimi yoktu, üst düzey bir iş aramak söz konusu bile olamazdı. Neyse ki güzel görünüyordu, bu yüzden her zaman bir gülümseme falan satabilirdi. Zhou Yun Sheng, her büyük eğlence şirketinin resmi web sitesini işgal ederken hayal gücünün çılgına dönmesine izin verdi. Önemli bir şey bulduğunda parmak uçları durakladı.

Şimşek hızında yanıp sönen ekran sabitlendi, üzerinde AYA Şirketi'nin resmi web sitesinde yayınlanan bir işe alım reklamı vardı. AYA, dünyanın en büyük lüks mal satış şirketiydi, markasının altında çantalar, saatler, ısmarlama giysiler, parfümler ve lüks arabalar gibi son teknoloji ürünler bulunmaktaydı.

Lüks bir AYA ürününe sahip olmak bir kimlik ve statü sembolüydü, her yeni ürün piyasaya sürüldüğünde tüm moda camiasında yer yerinden oynardı.

Bu kez AYA, C Ülkesinin parfüm pazarını ele geçirmek için bir parfüm piyasaya sürüyordu, bu nedenle bir dizi reklam filmi çekmek için C Ülkesinden bir model seçmeleri gerekiyordu. Dahası, modelin gereksinimleri çok benzersizdi: 1. Güzel olmak, ayrıca bir 'Truvalı Helen' muazzam güzelliği, hem erkekler hem de kadınlar uygundur; 2. Genç olmak, tercihen 15 ile 18 yaşları arasında olmak; 3. Boyu en az 175 cm veya daha fazla olmalı, cilt de mükemmel olmalı, cildiniz beyaz ve ipeksi pürüzsüz değilse başvurmayın; 4. Benzersiz bir mizaca sahip olmak, hem saf hem de sevimli, ama aynı zamanda çekici ve olgun olmalıdır.

Quickly Wear the Face of the DevilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin