Bölüm 6.10

1.4K 131 119
                                    

"Ne yapmayı düşünüyorsun Zi Nan?" Sun Xi Mu bir puro yaktı ve yavaşça sandalyesine yaslandı.

"Ne yapmam gerektiğini söylüyorsun?" Kapı itilerek açıldı ve yakışıklı ve kayıtsız genç adam menajeriyle içeri girdi. İkili koltuğa oturdu ve devam etti, "Hangi gazete sizin rızanız olmadan böyle bir makale yayınlamaya cesaret edebilir, Başkan Sun?"

Menajerin sırtından soğuk ter damladı. Bunun arkasındaki gerçekten Patron muydu? Niyeti neydi? Ou Zi Nan'dan sıkılmıştı ve şimdi bu yüzden onu mahvetmek mi istiyordu? Ne kadar hastalıklı bir zengin adam! Odadakiler Ou Zi Nan'a sempati ile bakmaya engel olamadılar.

Sun Xi Mu gerçekten de suçluydu. Ama bunu yapmak zorundaydı, yoksa kalbinde her zaman bir korku ve belirsizlik duygusu olacaktı. Dünyadaki herkese 'Ou Zi Nan benim, ona göz dikemezsiniz' demek istemişti. Herkesin fanatik bakışlarını görmeye dayanamıyordu, nereye giderse gitsin onu kovalamak için koşan insanların olmasına dayanamıyordu, çevrimiçi çetelerin Zi Nan'ı nasıl yatağa atmak istediklerini hayal etmelerine dayanamıyordu.

Günün her anını panik ve ıstırap içinde yaşıyordu, vücudunun en iç kısmına çarptığında ancak bir an için huzura kavuşabiliyordu. Sert kısmını içinden çıkarmak bile istemiyordu, sadece onunla sonsuza kadar bir olmak istiyordu. Tüm bunlar aniden ortadan kaybolamasın, takip edemeyeceği bir yere gidemesin diyeydi.

Ancak bu fikirler açıklanamaz ve çılgıncaydı, Sun Xi Mu bunları Ou Zi Nan'a söyleyemezdi. Bu yüzden gazeteden arama geldiğinde nedenini bilmiyordu ama, bir şekilde işlerin olacağına varmasına izin verdi.

Şimdi, tedirgin bir şekilde sevgilisinin kararını bekliyordu.

"İstediğini yapabilirsin." Kanepeye doğru yürüdü ve kollarını sevgilisinin omuzlarına doladı.

Zhou Yun Sheng ifadesizce ona baktı ve yavaşça konuşmadan önce suçlu yüzünün soğuk terle kaplanmasını bekledi, "Bir basın toplantısı yapmak ve dolaptan çıkmak istiyorum. Hazırlanmaya başla."
Dolaptan çıkmak(Deyim; utançtan/mahcubiyetten dolayı bir sırrını gizlemekten vazgeçerek ifşa etmek veya eşcinsel olduğunu duyurmak- Unutmuşsunuzdur diye hatırlatayım dedim☺️)

"Dolaptan çıkmak mı? Kiminle?" Sun Xi Mu'nun sesi kısıldı.

"Kiminle diye soruyor musun? Aramızdaki ilişkiyi ilan edeceğim, cesaretin var mı? Cesaret edemezsen, tek taraflı olarak çıkıp daha sonra gelişmek için yurtdışına gideceğim. C ülkesinin pazarı kıçımı öpebilir." Ou Zi Nan aşağılayıcı bir şekilde gülümsedi.

Lee Li ve menajer, patronlarına soğuk ter içinde baktılar. Bu öneri çok cüretkardı, kalpleri patlamak üzereydi! Patron kesinlikle aynı fikirde olmayacaktı. Bir sanatçının dolaptan çıkması büyük bir mesele değildir, ama bir finans devinin dolaptan çıkması Sun'ın tüm şirket hisselerinin darbe almasına ve kayıpların milyarlarca olmasına neden olurdu.

Ancak ikisinin şaşkına dönmüş bakışları altında, Sun Xi Mu aslında çok rahatlamış ve mutlu bir şekilde gülümsedi. Takım elbisesinin cebinden siyah kadife bir kutu çıkarıp genç adama uzattı.

Zhou Yun Sheng kendini beğenmiş gibi davranmadı, kutunun kapağını açtı ve yüzük çiftini her ikisinin yüzük parmaklarına taktı.

"Evlenme teklif etmek için diz çökmem gerekiyor mu?" Sun Xi Mu kravatını çekti ve çok ciddi bir şekilde sordu.

"Dilersen diz çökebilirsin." Zhou Yun Sheng onu izlerken gülümsedi.

Sun Xi Mu hemen diz çöktü, sevgilisinin sol elini tutarak dindarca ve yumuşak bir şekilde elinin arkasını öptü. Gözlerinden taşan aşk boğucuydu. Lee Li ve menajer artık buna bakmaya dayanamadılar ve aceleyle kaçtılar.

Quickly Wear the Face of the DevilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin