Bölüm 1.11

1.3K 141 19
                                    

Du Xu Lang, bir yaşındayken annesi tarafından yetimhanenin kapısına atıldı. O sırada hâlâ küçüktü bu yüzden hafızası sınırlıydı, kadının görünüşünü bile hatırlamıyordu. Babasının kim olduğunu bilmiyordu, kadının ona bıraktığı tek şey bir isim ve sol omzunda siyah bir kuzgun dövmesiydi.

Daha sonra bu kuzgunun J Ülkesinin en büyük yeraltı örgütü olan Du Holding'in sembolü olduğunu öğrendi.

Yetimhane iyi bir yer değildi. Yeterli yiyecek yoktu, ancak yemek için acıyla ağlayan terk edilmiş çocukların sayısında sürekli bir artış vardı. Genellikle buharda pişirilmiş soğuk çörek için rekabet ederken birbirlerinin kemiklerini kırabiliyorlardı. Bir ile beş yaşları arasında bedeni her zaman yaralıydı, midesi hep gurulduyordu ve kalbi hep pusluydu.

Ama o ahlaksız yerde dişlerini sıkmasını ve her gün dayanmasını sağlayan onu aydınlatan bir güneş ışığı vardı. Bu kişinin adı Fang Nian You idi, ondan on yaş büyüktü ve ona her zaman titizlikle bakıyordu. O da açlıktan ölmesine rağmen, yemeğinin son lokmasını ona bırakırdı. Du Xu Lang bir annenin sevgisinin ne kadar sıcak olduğunu bilmiyordu, ama Fang Nian You varken bunu zaten deneyimlemiş gibi hissediyordu.

Yetimhanedeki son yılında Yang soyadında bir kadın büyük miktarda para bağışladı ve yılbaşı gecesi tüm yetimlere yeni kıyafetler ve oyuncaklar gönderdi. Fang Nian You pembe pamuk dolgulu bir ceket aldı, Du Xu Lang'ın önünde giydi ve dönerek Lady Yang'a ne kadar minnettar olduğunu söyledi.

Du Xu Lang'ın Transformers'ı vardı. Hep istediği bir şeydi. Satın almak için dekanın ofisinden para çalmayı bile düşünmüştü. Şimdi biri ona gönderdiğine göre doğal olarak çok mutluydu, neredeyse her gece kollarında onunla yatıyordu.

Kısa bir süre sonra Du ailesi onu bulması için birini gönderdi. Du Xu Lang onları J Ülkesine kadar mutlu bir şekilde takip etti. Bunun mutlu hayatının başlangıcı olduğunu düşünürdü ama cehenneme adım attığını bilmiyordu. Du ailesinin hiçbir yeteneği olmayan çocuklarının tek çıkış yolu ölümdü. Kardeşleri, tek hayatta kalma fırsatı için savaşan böcek larvaları gibi, deli köpekler gibi birbirlerini parçaladılar.

Sayısız soğuk ve kan kokan o gecelerde, Fang Nian You'nun gülümsemesi gittikçe daha canlı hale geldi ve bir zamanlar sahip olduğu tek oyuncağı uzun zamandır bir köşede unutulmuştu.

Nihayet Du ailesinin başkanlık pozisyonunu güvenceye aldığında, sonunda nefes alma şansı buldu. Böylece, tüm resmi görevlerini bir kenara bırakıp sevdiklerini bulmak için C Ülkesine gitmeye karar verdi.

Bulduğu şey, küçük ve dağınık bir klinikte Fang Nian You'nun oğlu Zhou Wenjing idi. Dövülmüş, burnu kırılmış ve bir çift koyu renkli gözleri bulutluydu, güneş ışığından hiçbir iz yoktu.

Fang Nian You zorluklarla yüzleştiğinde bile gülen nazik bir kadındı, oğlu neden böyle oldu? Du Xu Lang öfkeliydi ve Zhou Wenjing'in anlatımıyla öfkesi ezici bir düşmanlığa dönüştü.

Fang Nian You'nun sırf depresyondan muzdarip olduğu için intihar edeceğini sanmıyordu, aslında ölümüne taciz edilip, tacizcinin küvetinde ölmüştü. Şahsen şahit olmak zorunda değildi, o kanlı ve trajik sahneyi hayal edebiliyordu.

Zhou ailesi gerçekten kötüydü!

Yeğenini onunla gitmeye ikna etmeye çalışmadı. Zhou ailesi yeğenine çok acımasızca davrandığından, tüm Zhou ailesini ele geçirmesi için yeğenine yardım etmeye karar verdi. Kötü niyetli ama aynı zamanda alaycı bir fikirle kimliğini gizledi ve Zhou Klanda bir işe kabul edildi ve çok geçmeden Zhou Hao'nun güvenini kazandı.

Quickly Wear the Face of the DevilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin