Öpücük bittiğinde Sun Xi Mu boğuk bir sesle, "Neyden emin olmak istiyorsun?" diye sordu.
Zhou Yun Sheng gözlerini kıstı ve pembe dudakları yalamak için dilinin ucunu çıkararak usulca güldü, "Aradığım kişinin sen olup olmadığından emin olmak istedim."
Sun Xi Mu'nun gerginlikten avuçları terliyordu. Daha önce hiç kimseyi öpmediği için bu konuda hiç yeteneği yoktu. Ve çok sert emdiği için genç adamın acı dolu bir yüz ifadesi göstermesine neden olmuştu. Onu bu şekilde test edeceğini daha önceden bilseydi bu kadar telaşlı olmaz ve diğer adam kendini rahat hissedebilsin diye daha yavaş ve nazik davranırdı.
Terli avuçlarını kıyafetlerine silerek ifadesiz bir sesle, "Seni tekrar öpmeme izin verir misin? Az önce düzgün öpemedim." diye sordu.
Zhou Yun Sheng o kadar güldü ki gözünden yaş geldi. Sevgilisinin bu kadar utangaç ve sevimli bir tarafı olduğunu hiç bilmiyordu.
"Öyleyse sana bir şans daha vereceğim." Ellerini sevgilisinin boynuna doladı ve dudaklarını hafifçe ona uzattı.
Sun Xi Mu'nun adem elması şiddetle titrerken vücudu kaya gibi sertleşmişti. Genç adamın yanağını dikkatlice tuttu ve yavaşça başını öne eğip ince dudaklarını tereddütle ileri geri yaladı. Sonra diğerinin dişlerini ayırmak için dilini uzattı ve nazikçe içeri soktu...
Hızlı nefes alıyor ve terliyordu, çoktan dikleşmiş olan kısmını genç adamın karnına doğru bastırdı ve vücuduna nazikçe sürtündü. Vücudu açıkça deliliğin eşiğindeydi, ama dikkatle derinlere inerken öpücüğü yavaş ve sevecendi.
Genç adamın ağzını yavaş yavaş keşfetti, dilinin ucu diğerinin diline dolandı ve nazikçe okşadı, sonra damak ve diş etlerinde usulca gezdirmek için yönünü değiştirdi. Diğer adamı yiyip bitirmek istiyordu, ancak bu çılgın fikri bastırmak için elinden geleni yaptı ve sanki bu şekilde kaçamayacakmış gibi belini sıkıca çekerek onu kollarına hapsetti.
Bu güçlü sahiplenme Zhou Yun Sheng'i titretmişti. Daha ateşli ve daha kalıcı bir öpücükle karşılık vererek pasif bir katılımcıdan aktif hale geçti.
On dakika sonra Sun Xi Mu nihayet tatmin olarak genç adamın dudaklarından hafifçe geri çekildi, ama yine de burun buruna durdular, sonra usulca sordu, "Bu nasıldı, şimdi emin misin?"
Zhou Yun Sheng gözlerini kısarak gülümsedi, "Eminim, aradığım kişi sensin."
Sun Xi Mu'nun kalbi çılgınca atarken bir sevinç dalgası göğsünü patlatmak üzereydi, ama yüzünü hâlâ ifadesiz tutarak sadece başını salladı ve cevap verdi, "Bu iyi. Geri dönelim mi? Evime gelecek misin?" Sorduktan sonra gergin bir şekilde genç adamın yüzüne baktı.
"Gelemem." Zhou Yun Sheng başını salladı ama adamın sıkılmış çenesini ve donuk gözlerini görünce hemen ekledi, "Ben çok acıktım, önce bir şeyler yemek istiyorum."
Sun Xi Mu'nun kırılan kalbi hızla düzeldi, sesindeki mutluluğu gizlemek zordu, "Evime gel, senin için yemek yapacağım. Ne yemek istersin?"
"Hımm, yemek istediklerim Kızarmış domuz eti, Mapo tofu, Kung Pao tavuğu..." Zhou Yun Sheng tek nefeste bir sürü yemek sıraladı ve şakayla sordu, "Hepsini yapabilecek misin?"
(Azıcık ağzınız sulansın :) Hiç acımaz hepsini de yerdim. Yemekler sırasıyla aşağıdaki gibidir.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Quickly Wear the Face of the Devil
General FictionDünyanın en yetenekli bilgisayar korsanı Lord Tanrı ismini verdiği yapay zeka tarafından kötü adam olarak yüzlerce kez yeniden doğmak üzere starnet ağına hapsedildi. Her dünya onun için bir çıkmazda sona erdi. Her son trajikti. Sonunda 'Kötü adam si...