Zhou Yunsheng banyo yapıyordu ve aniden güçlü bir vücut ona arkadan sarıldı, Biraz sert, büyük bir avuç içi karnının etrafında dolaşıp yavaşça aşağı doğru keşfe çıktı ...
Tutkulu bir inilti çıkardı, bu hissin tadını çıkarırken kopuk kopuk sordu, "Sen... hisseleri... ona sattın mı?"
"Evet." Bir adam nefes nefese kaldı, sabırsızlıkla şehirleri ele geçirdi ve topraklarına kattı. Sevgilisinin ince beyaz ensesini emdi ve işaretledi, duracak gücü yoktu.
"Ah .. ..." Zhou Yun Sheng boğuk bir sesle inlerken alay etti , "Yeğenine çok yüksek bir fiyata bir yığın atık kağıt satmak, gerçekten iyi bir dayısın."
"Ona sattım çünkü ona karşı iyiyim. Tüm yolculuğu çok pürüzsüz geçti, aksiliklerle yüzleşmeyi öğrenmesi gerekiyor, aksi takdirde başka biri saldırdığında, büyük olasılıkla ezici bir yenilgiye uğrayacak ve bir daha ayağa kalkamayacak."
Zhou Yun Sheng, cevap veremeyecek kadar okşamaların tadını çıkarmaya odaklanmakla meşguldü. Bu dünyanın kahramanı olan Zhou Wenjing, doğal olarak önemli inişler ve çıkışlar yaşadı, ancak tüm bunlar sırasında Du Xu Lang ve bir çok sevgilisi ona yardım etmek için oradaydı. Du Xu Lang'ın ona karşı hoşgörüsüne ilkesiz denilebilirdi, şimdi onu tamamen farkında olduğu bir tuzağa atlamasını, hatta onu arkadan iterek, duygusuz bir şekilde onu izlemesi çok garipti.
Zhou Wenjing'in etrafındaki insanlar değiştiğinde, dolaylı olarak dünyayı da değiştirecektir. Zhou Yun Sheng, sadece kendisinin görebildiği bileğindeki Al'a gözlerini kısarak baktı, dudakları tatmin olarak kıvrıldı. AI'nın sol üst köşesindeki ilerleme çubuğu, planlanan hedeften çok da uzak olmayan %75'e yükselmişti.
————————————-
Zhou ailesinin iki erkek kardeşi ölümüne savaşırken, Zhou ailesinin en büyük oğlu sessizdi. Zhou Wenjing'in aniden iktidara yükselişine hayranlıkla bakan yabancılar, büyük oğlunun beceriksizliğinin yasını tuttu. En büyük oğul bu kadar vasat olmasaydı, Zhou Grubu iki gayri meşru çocuğun eline geçmezdi.
Evet, Zhou Wenjing yeni başkan olmasına rağmen, Zhou Wenang hala Zhou Klan'da %30 hisseye sahipti ve büyük bir hissedardı. Karar verme yetkisi olmamasına rağmen, yıllık temettüler rahat ve özgür bir yaşam sürmesine yardım edebilirdi.
Temettü (şirketin dönem içinde elde ettikleri kârdan mevcut ortakların pay alma hakkıdır.)
Bugün, Zhou Wenjing göreve geldiğinden beri ilk hissedarlar toplantısını yapmaya hazırlanıyordu, hepsi zaten hazırdı. Uzun boylu ve güzel bir sekreter ona konuşma taslağını uzattı; boyalı parlak kırmızı tırnakları elinin arkasını düşündürücü bir şekilde hafifçe çizdi.
Zhou Wenjing'in kasıkları hafifçe gerildi ama yüzünde belli etmedi. Konuşmaya baktı ve konuşmak için ağzını açtığında konferans salonunun kapısı açıldı ve üniformalı bir polis içeri girdi. Bazı belgeleri çıkardı ve ciddiyetle, "İyi günler, ben Xing Guo Quan Ticari Suç Araştırma Bölümü Şefiyim. Lütfen Bay Zhou Wenang, Bay Lin De Yi, Bay Zhou Shi Cong, Bay Zhu Gang, Bay Yang Ru Xuan, Bay He Hong Bo... Soruşturma için beni karakola kadar takip edin."
Her biri Zhou Grubunun büyük hissedarı olan on bir kişiyi bir nefeste tutukladı. Mali işler personeli ve şirket hesap defterlerinin tamamı alındı ve Zhou Wenjing'den soruşturmaya yardım etmesi için polise gitmesi istendi. Böylesine büyük bir hareket, sektörün içinde ve dışında bir kargaşaya neden oldu, başarılı bir yeniden yapılanma nedeniyle yeni yeni yükselmeye başlayan hisse senedi fiyatları tekrar çılgınca düşmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Quickly Wear the Face of the Devil
Ficção GeralDünyanın en yetenekli bilgisayar korsanı Lord Tanrı ismini verdiği yapay zeka tarafından kötü adam olarak yüzlerce kez yeniden doğmak üzere starnet ağına hapsedildi. Her dünya onun için bir çıkmazda sona erdi. Her son trajikti. Sonunda 'Kötü adam si...