Zhou Yun Sheng'in mükemmel durumu nedeniyle, reklam çekimlerinin tamamlaması yalnızca bir gün sürdü. Orlando, kurgulamadan şahsen sorumluydu. Stüdyodan çıktığında sanki bir şişe güçlü şarap içmiş gibi yüzü oldukça kızarmıştı ve gözleri trans halindeydi.
"Patron, bu önce göz atman için bir örnek. Bu parfümün C Ülkesinde, hayır, dünyada gerçekten popüler olacağına dair bir önsezim var. Avrupa reklamları için yeniden çekim yapmayı planlamıyorum, sadece bunu kullanacağım."
"Onu burada bırak, daha sonra bakacağım." Cao Mo Kun başını bile kaldırmadan bir belgeyi inceliyordu.
Orlando başlangıçta şaşkın ifadesinin tadını çıkartmak istemişti, tamamen kayıtsız göründüğünü görünce hayal kırıklığı içinde ayrılmaktan başka seçeneği yoktu.
Adam gittikten sonra, Cao Mo Kun hemen kalktı ve ofisin kapısını kilitledi, ceketini çıkardı ve kravatını gevşetti. Kendisine bir bardak kırmızı şarap doldurdu ve cd'yi bilgisayara yerleştirdi.
Bir kadın şarkıcının muğlak melodisi yavaşça dışarı çıktı:
Kapa gözlerini,
Korkmana gerek yok, canavar gitti,
O kaçıyor ve annen burada.
Güzel, güzel, güzel, güzel oğlan,
Güzel, güzel, güzel, güzel oğlan.
Uyumadan önce,
Biraz dua et,
Her gün her şekilde, giderek daha iyi hale geliyor,
Güzel, güzel, güzel, güzel oğlan,
Güzel, güzel, güzel, güzel oğlan.
...
(John Lennon'dan Beautiful Boy. Hikaye bir kadın sesinden bahsediyor, bu yüzden muhtemelen bir cover çalıyor)
Cao Mo Kun'un ilgisiz ifadesi giderek daha odaklanmış ve tutkulu hale geldi.
Stüdyodayken yan tarafta oturuyordu, bu yüzden görüşü sınırlıydı, ancak bu reklam tamamen kuşbakışı bir açıyla çekilmişti, perspektifi değiştirmenin ortaya çıkardığı görsel etki şok ediciydi.
Genç adamın gözleri buğulu, yanakları kızarmıştı, sarhoş olduğu için dudakları biraz kuruydu. Rahatsız bir şekilde kaşlarını çattı, sonra dilinin ucunu dışarı çıkarıp yaladığında, kuruluğu büyüleyici ve çekici bir görünüme dönüştürdü. Ama bu susuzluğunu tamamen gidermedi, bu yüzden bir avuç yaprak alıp sıkarak çıkan parlak kırmızı çiçek suyunu emdi. Doyana kadar içtiğinde, memnuniyetle içini çekti ve birdenbire "tatlı ve hoş kokulu" dedi. Sonra elindeki çiçek suyunu rastgele güzel göğsüne sildi.
Gözlerin gördüğü en güzel varlık oydu ve rengârenk yapraklar bile onun parlaklığıyla kıyaslandığında gölgede kalıyordu.
Yoğun bir sevgiyle dolup taşan sözlerin "Güzel, güzel, güzel, güzel Oğlan" dizesinde, gözlerini yavaşça kapattı, kıvrılmış kalın kirpiklerinde bir damla gözyaşı asılı kaldı ve huzur içinde uykuya daldı.
Ekran yavaş yavaş bulanıklaştı, parıldayan altın Gotik yazı tipi ekranda belirdi - Savurgan, sihrin tadı.
Reklamdaki çekimlerin hiçbiri parfümle ilgili değildi, ama insanlara bir çiçeğin tamamen çiçek açtığında ve çürümeye yakınken yayılan yoğun kokusunu koklatabilirdi, bu büyüleyici bir reklamdı.
Cao Mo Kun şarap kadehini uzun zaman önce bir kenara bırakmış ekrana sabit bir şekilde bakıyordu. 60 saniyelik maksimum reklam süresi sınırının çok kısa olduğunu düşünüyordu. Sadece bir göz açıp kapayıncaya kadar şeytani cazibeyle dolu genç çocuk ortadan kayboldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Quickly Wear the Face of the Devil
Aktuelle LiteraturDünyanın en yetenekli bilgisayar korsanı Lord Tanrı ismini verdiği yapay zeka tarafından kötü adam olarak yüzlerce kez yeniden doğmak üzere starnet ağına hapsedildi. Her dünya onun için bir çıkmazda sona erdi. Her son trajikti. Sonunda 'Kötü adam si...