Gençle buluşma yeri uzun zamandır kulüpten, adamın evine değişmişti. Cao Mo Kun sessizce giyinen gence bakarak bir sigara yaktı. Karşı tarafı kalmaya zorlamak istiyordu, ama aynı zamanda parayla satın aldığı bir oyuncağın daha fazla yatırım yapmaya değmeyeceğini hissetti, sık sık karışan ruh hali yüzünü çok kasvetli ve çirkin gösteriyordu.
Zhou Yun Sheng her zamanki gibi hemen gitti, Cao Mo Kun sigarasını sinirli bir şekilde söndürdü ve ardından yeğenini aradı.
Dayısı şimdi Ji Han Yu'nun en büyük yardımcısıydı, dayısının yardımı olmadan fabrikaları asla inşa edilemezdi, bu yüzden Ji Han Yu'nun dayısına karşı tutumu çok tedbirliydi. Saat sabahın bir ya da ikisi olsa da, yine de yarı uyanıkken bile sürünerek çıkar ve gece yarısı atıştırması için adama eşlik ederdi.
Nispeten temiz bir barbekü dükkanı buldular, biraz barbekü ve bir düzine bira sipariş ettiler.
"Hala o sınıf arkadaşınla mı yaşıyorsun?" Cao Mo Kun yemek yemekle ya da bir şeyler içmekle ilgilenmiyordu, sadece birbiri ardına sigara içti.
"Evet" Ji Han Yu kızarmış şişleri aldı ve iştahla yedi.
"O sınıf arkadaşınla aranızdaki ilişki nedir? Sevgili misiniz?" Cao Mo Kun keskin gözlerle baktı.
"Sevgili mi? O buna layık mı?" Ji Han Yu alay etti, "O sadece paramın peşinde. Eskiden beni ne kadar sevdiğini söyleyerek umutsuzca bana musallat olurdu, ancak iflas eder etmez hemen beni görmezden geldi ve hatta arkadaşlarımla takılmaya başladı."
"Ne? Arkadaşlarınla mı yattı?" Cao Mo Kun'un gülümseyen yüzü gözlerindeki acımasızlığı gizliyordu.
"Beklenmedik bir şekilde yatmadı." Ji Han Yu başını salladı.
"Öyleyse neden takıldığını söyledin?"
"Onlarla eğlenmeyi seviyor. Daha önce beni memnun etmek için yaptığı her şeyi şimdi onlar için yapıyor."
Cao Mo Kun bir şişe bira açtı, bir yudum içti ve sonra "Onunla yattın mı?" diye sormaya devam etti.
"Hayır." Ji Han Yu kızardı ve hemen reddederek, "Onun evinde yaşamama rağmen hiçbir şey yapmadık. Kanepede uyuyorum."
Cao Mo Kun'un gözlerindeki soğukluk hafifçe azaldı, kılık değiştirmiş sorgulamaya devam etmeye hazırlanıyordu ki yeğeni eteğindeki taşları dökmeye başladı, "Dayı, arkadaşı Fang You Ran'a aşığım. Fang You Ran bir yetim, aynı zamanda ev arkadaşı, o gerçekten bir aziz."
Dayısının onayını almak için birçok örnek verdi, "Fang You Ran, Lin ChengZe kadar mükemmel görünmese de, çok sağlam ve iyimser bir kişiliğe sahip. Yemek yapmakta da iyidir. Lin ChengZe evde herhangi bir şeyi nasıl yapacağını bilmiyor. Yemek pişirme, çamaşır yıkama, temizlik, yapılması gereken her şeyle You Ran tek başına ilgileniyor. Ayrıca günde dört yarı zamanlı işte çalışmasına rağmen notları hiç düşmüyor. Onun geçmişine sahip olsaydım, onun yarısı kadar iyi olamazdım."
"Dayı, biliyor musun ona Ji ailesini ayağa kaldırmak ve bir iş kurmak için 300.000 risk sermayesine ihtiyacım olduğu konusunda yalan söyledim ve tüm birikimini bana verdi. Bir düşün dayı, o bir lise öğrencisi günde dört işte çalışsa bile ne kadar para biriktirebilir? Ne kadar aptalca! Lin ChengZe onun kadar aptal değil, ya duymuyormuş gibi yapıyor ya da baştan savma bir şekilde bir çözüm bulmama yardım edeceğini söylüyor, ama aslında arkasını döner dönmez konuyu unutuyor. Söyle bana biri çok sevimli diğeri çok ikiyüzlü, nasıl iyi arkadaş olabilirler? Sonuç olarak, Lin ChengZe'den ayrılmak istiyorum, ancak iyi bir nedene ihtiyacım var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Quickly Wear the Face of the Devil
General FictionDünyanın en yetenekli bilgisayar korsanı Lord Tanrı ismini verdiği yapay zeka tarafından kötü adam olarak yüzlerce kez yeniden doğmak üzere starnet ağına hapsedildi. Her dünya onun için bir çıkmazda sona erdi. Her son trajikti. Sonunda 'Kötü adam si...