Bölüm 5.7

941 118 50
                                    

Zhou Yun Sheng, haydutların Zhu konağını harap etmiş olacağını düşünüyordu. Orijinal olay örgüsünde, haydutlar Zhu Jia'nın muazzam zenginliklerinden nefret ettikleri için tüm mallarını sadece çalmakla kalmamış, aynı zamanda evin çoğunu tahrip eden bir yangın çıkarmışlardı. Ancak araç konağa yaklaştığında, Zhou Yun Sheng sadece kapının biraz hasar gördüğünü ama iç kısmın hala sağlam olduğunu fark etti. Çiçekler ve bitkiler bile gitmeden önceki haliyle aynıydı.

Ordu üniformalı bir asker çıktı, izleyicileri görünce hemen yaklaştı ve sordu, "Siz Zhu Jia'nın geri dönen genç efendisi Zhu Zi Yu musunuz?"

"Ben oyum." Zhu Zi Yu, uygun bir selamlama yapmak için Lu-shi'nin yardımıyla yürüdü.

"Zhu Gongzi, General Ding Yuan tarafından avlunuza geçici bir komuta merkezi olarak el koyuldu. Artık haydutlar geri çekildiğine göre, mülkü size geri vereceğiz." Askeri kıyafetlerine bakılırsa bu askerin statüsü Tabur Komutanı (Qian Hu) olmalıydı, ancak tutumu çok mütevazıydı.

General Ding Yuan, Qin Ce'nin sağ kolu olan adamlarından biriydi, çok dürüsttü ve Zhu Jia'nın mülküne kesinlikle göz dikmezdi. Zhou Yun Sheng'in gergin kalbi nihayet gevşedi, ellerini kavrayarak çabucak  teşekkür etti ve ayrıca Tweety'e çantadan bir gümüş kesesi çıkarıp ona teslim etmesini emretti.

Komutan, konağı korumasını ona şahsen emretmişti, peki asker bunu ihmal etmeye nasıl cüret edebilirdi? Doğal olarak gümüşü kabul etmeye de cesaret edemedi. Kararlı bir şekilde reddettikten sonra asker filosunu topladı ve aceleyle ayrıldı.

Zhou Yun Sheng el değmemiş oturma odasında oturdu ve hoşnut bir şekilde iç çekti, tam da Tweety'nin yiyecek bir şeyler ayarlamasını istemek üzereyken bir kapı görevlisi kendisine haber verdi —- Baş kahya geri dönmüştü.

"İyi zamanlama, onu bağlayın ve doğrudan devlet dairesine gönderin." Zhou Yun Sheng sinsi bir şekilde gülümsedi.

Zhu Lao Si, efendisinin aniden ona karşı bir saldırı başlatmasını hiç beklemiyordu. O kadar hazırlıksızdı ki, gardiyanlar tarafından arandığında efendisinin malını zimmetine geçirdiğini detaylandıran hesap defterlerini bile kendi çantasında tutuyordu.

Zhou Yun Sheng bu sefer büyük bir tantana yaparak, onu ilçe sulh yargıcı ofisine götürürken yakındaki birkaç köyü dolaştı. Ana salonda Zhu Lao Si'nin ve Zhu Jia'nın hesap defterlerini karşılaştırdı ve seyirciler aniden farkına vardılar: Zhu Lao Si, sadece kiranın yüzde onundan fazlasını izin almadan toplamakla kalmadı, aynı zamanda kiracı çiftçilere her yeni yılda ona hediyeler vermelerini de zorunlu kıldı. Aksi takdirde tarlalarını ellerinden geri alırdı. Bu hediyelerin hepsi kendi çantasına doldurulmuştu, Zhu Jia'nın bununla hiçbir ilgisi yoktu. Oğlu Zhu Fushun ne zaman güzel bir kızı ya da Ger'i beğense, onları kayıtsız bir şekilde kaçırıp, arazi sahibine eğlenmesi için sunulacağı yalanını söyleyerek birçok ailenin Zhu Zi Yu'dan iliklerine kadar nefret etmesine neden oldu.

Bu noktada, Zhu Zi Yu gerçekten haksız yere suçlandı, o bir Ger'di, sadece altta olabilirdi, nasıl başkalarını altına alsın? (Top&Bottom şeysi)

Qing Min ilçesinin ilçe hakimi Qin Ce'nin emrindeydi, karakteri son derece dürüsttü, davayı hemen kabul etti ve memurlara Zhu Lao Si'nin evini aramalarını emretti. Beklendiği gibi, kaçırılan kızları ve Gerleri kurtardılar. İzlemek için kapıya toplanan köylüler Zhu Zi Yu'nun haksızlığa uğradığını hissederken, Zhu Lao Si'nin kalpsizliğine küfrederek çığlık atmaya engel olamadılar.

Tüm o kötü şeyler baba Zhu Lao Si ve oğlu tarafından yapıldı, ancak kötü şöhretin yükü Zhu Zi Yu tarafından taşındı. Adaletsizlik, gerçekten adaletsizlik!

Quickly Wear the Face of the DevilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin