Bölüm 2.8

1.3K 141 53
                                    

Du Xu Lang, Lord Tanrı tarafından derlenen bir dizi veriydi, kendisi gibi ölümsüz bir ruh değildi, onu nasıl takip edebilirdi? Erkekler için sigara içmek normaldir ve benzer küçük hareketlerin olması da çok normaldir.

Zhou Yun Sheng kendini böyle ikna etti, ama kalbindeki acı anlatılamazdı.

Ancak çok geçmeden başka şeyler için endişelenecek zamanı kalmamıştı. Fu Xuan onu aradı ve  gizlenmemiş bir hevesle defalarca Yağlı Boya Ödüllerinin çalışmalarını hızlıca teslim etmeye çağırdı.

Fu Xuan, güçlü bir geçmişe sahipti ve yağlı boya bölümünün en iyilerinden biri olarak görülüyordu. Babası C Ülkesi Resim ve Kaligrafi Derneği'nin başkanıydı ve annesi uluslararası üne sahip ve manzara resimlerinde uzman bir yağlı boya ressamıydı. Başyapıtı "Wheat Wave" Jiadeli Müzayede Evinde 7,5 milyonluk çok yüksek bir fiyata satıldı. Fu Xuan, çocukluğundan beri ebeveynlerinin mükemmel genlerini miras almış ve altı yaşında kendi kişisel sanat sergisini açmıştı, resim açısından herkesten daha yetenekliydi.

Ancak Shang Zhong Yong'un örnekleri maalesef nadir bir durum değildir. Fu Xuan bunların arasında en tipik olanıdır. Erken başarının bir sonucu olarak kendini beğenmiş büyüdü. Hayran kalabalığıyla birleştiğinde, tutkusunu yavaş yavaş kaybetti. Sadece çok çalışıp resim becerilerini geliştirmek yerine yeme, içme ve eğlenmeye bağımlı hale geldi.

Shang Zhong Yong(Jinxi ilçesinde 5 yaşına kadar hiç kitap, kağıt, kalem ve mürekkep görmeyen Zhong Yong bir gün gün babasından ağlayarak bunları ister. Ve aldığında 4 satır şiir yazar. Şiir'in güzelliği ilçedeki alimlerin bile dikkatini çeker. Ne zaman istense çocuk spontane olarak şiirleri döktürürmüş. Babası çocuğun yeteneği üzerinden kazanç sağlamaya başlamış ama okula göndermeyi reddetmiş. 12 yaşına geldiğinde herhangi bir eğitim almadığı için yıllar içinde yeteneği yok olmuştur ve sıradan bir insana dönüşür. Albert Einstein'ın da dediği gibi 'Dehanın 10'da 1'i yetenek, 10'da 9'u da çalışmaktır.' Bu arada uzun demeyin hikayeyi verdiği mesajı bozmadan size en kısa şekilde anlattım yazarı görse alnımdan öperdi.)

Resim becerilerinin cilalanması gerekiyordu. Fırçayı uzun süre görmezden geldikten sonra, ilham ve becerileriniz zaman geçtikçe tükenecektir. Fu Xuan kendini bir tuvalin önünde, artık düz bir çizgi bile çekemeyecek durumda bulduğunda, sonunda paniğe kapıldı.

Ancak tepkisi, kendini tekrar fırçasını kaldırmaya zorlamak değil, vekiller işe almaktı. Eğitmen ne zaman ödev düzenlese ya da sanat eseri istese, onun yerine başkalarının yapmasını istiyordu. Yağlı boya departmanında yetenekli ama fakir öğrenciler eksik değildi. Fu Xuan biri ücretli, biri çok çalışan, her iki taraf için de uygun en ağzı sıkı öğrencileri bulurdu. Beklenmedik bir şekilde, son sınıfa kadar sorunsuz bir şekilde ilerledi ve hatta öğretmenlerin gözünde en iyi öğrencilerden biri oldu.

Ancak bu Uluslararası Yağlı Boya Ödül Töreni sadece beş yılda bir yapılırdı, sanat dünyasının en önemli yarışmalarından biriydi. Fu Xuan'ın vekillerinin de tek bir giriş hakkı vardı, bu fırsatı tek seferde ünlü olmak için kullanmak istediler, bu yüzden doğal olarak onu reddettiler. Fu Xuan'ın bir çıkış yolu yoktu, ama çok düşündükten sonra aklına Wei Xi Yan geldi.

Wei Xi Yan'ın içe dönük bir kişiliği vardı, alçak gönüllüydü ve sınıf arkadaşlarıyla nadiren etkileşime girerdi. Doğal olarak, Fu Xuan ailesinin geçmişini bilmiyordu, onu sadece arkadaşsız bir öksüz olarak görüyordu, bu yüzden resmini bütünüyle çaldı. Bu resim, Ning ailesi tarafından terk edildikten sonra Wei Xi Yan'ın endişeleriyle ilgili içini dökmesinin yansımasıydı. Tüm isteksizliğini, acısını, özlemini ve üzüntüsünü ona akıtarak her zamanki istikrarlı stilini bozdu, klasisizmin estetiği ve soyutlama özgürlüğünün mükemmel birleşimi çok etkileyiciydi.

Quickly Wear the Face of the DevilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin