Bölüm 4.3

1K 133 27
                                    

İkili C Ülkesindeki  AYA şubesine vardılar, resepsiyon personeli listeyi kontrol ettikten sonra onları 19. kattaki konferans salonuna götürdü.

"Yu MeiLian, burada ne yapıyorsun? Annie seçimde başarısız olmadı mı?" Koridorda dolaşan bir adam şaşkınlıkla sordu.

"Annie kaybetti ama ChengZe seçildi. ChengZe gel ve şirketimizin altın temsilcilerinden biri olan ağabey Wu Tao ile tanış." Yu MeiLian elini salladı.

Wu Tao hala ChengZe'nin kim olduğunu merak ederken, hafif kavisli gözleri hareketli bir canlılıkla parlayan ve parlak kırmızı dudaklarında baştan çıkarıcı bir eğrilik oluşan, uzun ve ince genç bir adamın Yu MeiLian'ın arkasında belirdiğini gördü. Onun varlığı, koridorda bekleyen herkesi geride bıraktı. Herkes onu gizlice ölçerken kalplerinde aynı düşünce ortaya çıktı - Hiç şüphe yok ki, AYA'nın şeçim şartnameleri ona göre uyarlandı.

"Onun tam adı ne? Onu nereden buldun?" Wu Tao, kendi sanatçısına hızla göz atarak sakin gibi davranmaya çalıştı. Başlangıçta kızın içsel niteliklerinin aşırı derecede yüksek olduğunu düşünüyordu, ancak şimdi hiçbir yeri göze hoş gelmiyordu, tipik bir "elmadan portakallara" durumu.

Elmadan portakallara(Farklı sınıflara ait iki şeyin haksız olarak karşılaştırılması)

"O Simon'ın sanatçısıydı." Yu MeiLian, genç adamın oturabileceği bir yer buldu, ardından başını çevirdi ve Wu Tao'ya zaferle gülümsedi.

"İmkansız, onu nasıl gözden kaçırabilirdim!" Wu Tao'nun ifadesi biraz çirkindi. En yüksek niteliklere sahip olduğu için, en çok gelecek vaat eden tüm sanatçıları almak için ilk seçimi kendisi yapmıştı, geri kalanlar Yu MeiLian ve diğer temsilcilere devredilmişti.

"Onun bir koz olduğunu düşünüyorum, bu yüzden Simon bilgilerini sakladı. Seçimimizin geri kalanının tamamı şirkette dosyalandı, bu yüzden rastgele benim adıma atandı. Şansı da iyiydi, sokakta yürürken AYA'nın üst düzey bir temsilcisi onu gördü ve mülakat için gelmesini tavsiye etti." Yu MeiLian, Wu Tao'nun soluk yüzünün tadını çıkarırken mutlu bir şekilde kıkırdayarak dudaklarını büzdü.

İki temsilci birbirleriyle kurnazca atışırken, Zhou Yun Sheng kulaklıklarını taktı ve sessizce müzik dinledi.

Wu Tao'nun getirdiği sanatçı, bir idol grubunun üyesi olan Boa idi ve zarif görünümü nedeniyle popülaritesi çok yüksekti. İçeri girer girmez, sola ve sağa bakarak orada bulunan kimsenin kendisi kadar olağanüstü olmadığı sonucuna varmış ve yüzünün kibirli bir ifade göstermesine engel olamamıştı. Ama şimdi, Lin ChengZe'yi görünce kendine olan güveni sıfıra düştü. Yanına oturmanın onu çamur gibi göstereceğinden korkarak hızla ondan birkaç koltuk uzaklaştı.

Konferans salonuna adaylar teker teker girdi ve bombardımana tutularak teker teker dışarı atıldı.

AYA'nın baş tasarımcısı, aynı zamanda bu parfümün parfümeri Orlando, tiksinti dolu bir bakışla onları uzaklaştırdı, "Cildin pürüzsüz veya yeterince hassas değil, dışarı!"

"Böyle bir görünüşle içeri girmeye cesaretin var mı? Özgüven iyi bir şeydir, aşırı güven kötü bir şeydir, dışarı!"

"Kaç yaşındasın 15 mi? 35 yaşından büyük olmadığına emin misin? O göz torbaları burnuna kadar sarkıyor, dışarı! "

"Olgun ve çekici, ancak masum ve hassas ol dedim, ama bu nedir? Sanatçı mı yoksa fahişe mi olduğunu anlayamıyorum! Bayağı, sadece çok bayağı! Dışarı, dışarı, dışarı..."

Orlando, üst üste düzinelerce 'dışarı' dedikten sonra deliriyormuş gibi hissederek alnını eline yasladı.

Seçmeleri ayarlayan personel de onun yüzünden hızla delirmek üzereydi. 'Olgun ve çekici ancak masum ve hassas. Bu ne tür bir iblis? Çince seviyem ilkokul düzeyinde olsa bile, bu kelimelerin anlamının tamamen birbiriyle zıt olduğunu bilirdim, değil mi? Böylesine taban tabana zıt, çelişkili bir mizaç var olsa bile, bunu daha önce kimse yapamadı, değil mi? Çok dokunaklı görünüyor, değil mi? Bana estetik anlayışının insani sınırları aştığını söyleme?'

Quickly Wear the Face of the DevilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin