Bölüm 4.1 Yoksul Gibi Davranan Zengin İkinci Nesil'i Tokatlamak

1.6K 130 69
                                    

Zhou Yun Sheng ve İmparator Tian Qi bir ömür boyu birlikte kaldılar, ancak bir kez bile kavga etmediler. İmparator Tian Qi ölümünden önce elini sıkıca çekerek birlikte gömülmek istedi, çılgın aşkla dolu gözleri dokunaklıydı.

Zhou Yun Sheng, kabul etmekte tereddüt etmedi ve parlayan gözlerini bir anlığına yakaladığında doğru kararı verdiğini anladı.

XingHai uzayına döndüğünde, o dünyanın gücünü emmek için yıldızların arasında durdu, ama girdaptaki gücün yarısının dışarı çekildiğini ve tespit edemediği bir yere aktığını fark etti.

Bu nasıl mümkün olabilir? Lord Tanrı olabilir mi?

Kaşlarını çattı ve kısa süre sonra bu fikri reddetti. Gücünü yağmalayan Lord Tanrı olsaydı, varlığını uzun zaman önce keşfetmiş olması ve onu öldürmek için harekete geçmesi gerekirdi. Ama şimdi hiçbir hareket belirtisi yoktu, belli ki Lord Tanrı değildi.

Öyleyse, kim olabilir?

Belirsiz bir fikri vardı ama üzerinde düşünmeye cesaret edemedi. Umut ne kadar büyükse, hayal kırıklığının da o kadar büyük olacağından korkuyordu.

——————–

Gücü emdikten sonra derin bir uykuya daldı. Tekrar uyandığında, çevresinde yüksek bir okuma sesi olan aydınlık bir sınıfta oturuyordu. Elindeki İngilizce kitabına baktı ve hemen yüksek sesle okunmakta olan paragrafı buldu, kalabalığı takip ederken yapay zekanın içeriğine hızlıca göz attı.

Kahramanın kaybederek başlayıp sonunda güçlendiği, Kadın-Erkek ilişkisi temalı sayısız dünyayı ziyaret ettikten sonra, bu sefer nihayet bir BL dünyasına girmişti.

Bu bedenin adı Lin ChengZe'ydi, ailesi ölmüş ve ona yüz binlerce banka mevduatı ve bir daire bırakmıştı. Orijinal bedenin sahibi üniversiteye kadar okumak için bu paraya güvenebilir ve ardından sorunsuz ve istikrarlı bir hayat sürdürebilmek için bir iş bulabilirdi. Ama bu kişi paraya cidden tapan çok kibirli bir insandı. Ebeveynleri hayattayken markalı giysiler ve saatler giyerdi, ancak ebeveynleri öldükten sonra özdenetim eksikliği işleri daha da kötüleştirdi.

Yüzbinlerce mevduat kısa sürede onun tarafından geriye hiçbir şey kalmayana kadar israf edilince, son çare olarak aklını kullandı.

Eşcinseldi ve aynı türden olanlar için güçlü bir algıya sahipti. Sınıfında ki zengin bir ikinci neslin de eşcinsel olduğunu fark ederek kasıtlı olarak onu baştan çıkardı. Bu çocuğun romantik bir mizacı vardı, başlangıçta onunla oynayıp sonra bir miktar para kopartarak ondan kurtulmak istiyordu. Lin ChengZe'nin tuvalette yakın bir arkadaşıyla sohbet ederken; sadece onun parasını istediğini ve ayrıca 'mantığından daha fazla parası' olduğunu söylediğinde diğer tarafın kulak misafiri olacağını nereden bilebilirdi?

Zengin ikinci nesil aşağılanmış hissediyordu, bu yüzden acilen ona bir ders vermek istedi ancak işgüzar bir arkadaşı tarafından durduruldu. Lin ChengZe ile oynayıp ardından onu bir kenara atarak, yaptıklarından pişman olmasını ve tüm yüzünü kaybetmesini sağlamanın daha iyi olacağını söyledi.

Zengin ikinci nesil bunun iyi bir fikir olduğunu düşündü, bu yüzden ailesi iflas etmiş gibi davranarak sığınmak için Lin ChengZe'nin evine gitti ve aynı zamanda kasıtlı olarak Lin ChengZe'yi zengin arkadaşlarıyla tanıştırmaya götürdü.

Lin ChengZe farkında olmadan tuzağına düştü. Zengin ikinci nesilden ayrılmasa da, gizlice arkadaşlarını baştan çıkarmaya başladı, sırayla insanlar tarafından oynandı ve elden ele gezerek pek çok çirkin durumda fotoğraflandı.

Quickly Wear the Face of the DevilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin