Gece uyuyunca penceremi tam kapatıyordum ki , vazgeçtim. Bana mutlaka kapatmamı söylemişdiler. Ama artık bıkmıştım. Açık bırakıb yatağıma uzandım. Telefonu açıp kızlarla olan grupa baktım.
Jisoo: İyimisin kuzum ? Kaç gündür haber yok senden.
Rose: Evet Jennie. Birşeylef yaz lütfen.
Lisa: Lan nerdesin sen , seni bi bulursam saçlarını yolurum!
Jisoo: Sakin ol , Lisa. Jennieden asılı bi durum değil bu.
Lisanın yazdığı mesaja gülümsedim. İyiki hayatımda varlar. Onları çok seviyorum.
" İyiyim kızlar, teşekkür ederim. Babamın suçlarından dolayı bende sokağa çıkamıyorum biliyorsunuz. Başım her an tehlikede. Sabr etmemiz lazım , umarım yakın zamanda buluşa biliriz. Sizi seviyorum ♡"
Mesaj atıb cevab beklemeden gözlerimi kapatdım. Uykuya daldım
2 saat sonra
Ağzımda hisetdiğim el ile gözlerimi kocaman açıb uyandım ve karşımdakı erkeğe baktım.
" Selam güzelim , sonunda seni yakalaya bildim "
Ben kendimi kaybetmeden yastığımın altından bıçağı götürüb ona sapladım ve koşmaya başladım. Bunu yapamazsam olmazdı , çünkü aylardır eğitim alıyordum.
Merdivenlerden düşünce korumaların cesetini gördüm. Heryer kan içerisindeydi. Bu kadar insanı tekbaşına öldüremezdi. Hayır yalnız değiller. Lanet olsun !!
Gizli yoldan koşunca birisinin beni tutması aynı oldu. " heyy nereye güzelim" - diyib elindeki iyneyi boynuma sapladı. Son hatırladığım gözlerimin kapanmasaydı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 / 𝒯𝒶ℯ𝓃𝓃𝒾ℯ
Mystery / ThrillerBeni kaçırmakla büyük bir hata yaptın , Kim Taehyung ! 𝐵𝑖𝑟 𝑀𝑎𝑓𝑦𝑎 𝑐̧𝑒𝑡𝑒𝑠𝑖 𝑑𝑖𝑔𝑒𝑟 𝑀𝑎𝑓𝑦𝑎 𝑐̧𝑒𝑡𝑒𝑠𝑖 𝑝𝑎𝑡𝑟𝑜𝑛𝑢𝑛𝑢𝑛 𝑘𝑖𝑧𝑖 - 𝐽𝑒𝑛𝑛𝑖𝑒'𝑦𝑖 𝑘𝑎𝑐̧𝑖𝑟𝑖𝑦𝑜𝑟. 𝐴𝑚𝑎 𝑛𝑒𝑑𝑒𝑛 ? 𝐽𝑒𝑛𝑛𝑖𝑒𝑦𝑙𝑒 𝑜𝑛𝑢 𝑘𝑎𝑐̧𝑖...