𝑱𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆'𝒅𝒆𝒏
Karanlık bir odaya beni kilitlemişti. Soğuk , karanlık , sessiz. Odada yalnızca 1 sandalye vardı.. Odaya girip bana baktı.
" Jennie,Jennie.. Uzun zaman oldu görmeyeli , konuşmayalı. Nasılsın ?"
" Yoongi ne istiyorsun ? "
" Daha anlamadın mı Jennie? Seni istiyorum. Ölümüne istiyorum"
" Zorla güzellik olmaz ki , Yoongi"
" İstersen olur , Jennie. İstersen herşey olur"
" Tamam düşünelim ki , ben senin oldum. Ne değişecek ?"
" Düşünelim yok. Zaten olacaksın"
Dediğini diyordu ya. İlla ki olmalıydı. Ne görmüştü ki bende ?
" Yoongi'shii" söylerken kendimden irgendim.
" Ne dedin sen bana ?" şaşkınca söyledi
" Yoongi'SHİ" sonunu daha yüksek telaffüz etdim.
Gülümsedi. Manyak psikopat. Benimle ilgili herşeyi öğrenmişti ama maalesef Psikoloji Fakültesinde okuduğumu bilmiyordu.
" Jennie sen.. "
" Tuvalete gitmem gerek , beni tuvalete götüre bilirmisin?" ahhh şirin konuşma tarzıma elalem...
Yoonginin hisleriyle oynamış sayılırım ama şimdi tek düşündüğüm Tae'nin beni bulana kadar Yoongi'nin bana birşey yapmaması.
" T-tamam , şimdi "
Elini bana uzatdığında gülümseyerek elinden tutup sandalyaden kalktım. Bu işden kurtulunca elimi 10 🅳︎🅴︎🅵︎🅰︎ 🆈︎🅸︎🅺︎🅸︎🆈︎🅸︎🅲︎🅰︎🅼︎ söz veriyorum kendime !
Budefa tuvalete cidden ihtiyacım olduğu için gitmişdim aklımda kaçmak falan yoktu.
Tuvaletden kaçmak yalnız filmlerde oluyor..
Çıktığımda Yoongiye bakıp söyledim:
"Yoongishi ben acıktım birşeylermi yesek?"
" Tamam güzelim hemen alıp getiricem "
"Güzelinmiyim cidden ?" ona yakınlaştım.
Sakin ol Jennie kendinden diksinme...
" Evet ,birtek benim güzelimsin"
" Ama ben dışarıda yemek istiyorum. Biliyormusun şimdiyene kadar hiçbir erkekle yemek yemedim "
" Ama dışarısı olmaz "
" Yapmaa , bak güzel-güzel yemek yiyicez , eğlenicez , hadii kırma beni "
Yanağına minik öpücük kondurdum. Dudaklarımı kesicem !
Kendisinden geçmişti. Birazda yaklaşsam beni yatağa atacaktı. Erkekliğine baktım taş gibi şişmişti. Lan bu bana bu kadar çokmu tutkulu ?
" Tamam. Yeter ki sen iste . Yapmayan şerefsizdir!"
10 dakika sonra oradan çıktık. İkimizde maske takmıştık. Arabaya binip kullanmaya başladı. Bir restoranın önüne gitmiştik.
Restoranda menülere bakıp yemek seçiyorduk. Kasden üzerime masadakı suyu döktüm.
" Ah nasılda dikkatsizim. Yoongishi ben bir lavaboya uğrasam ? "
" Bekle sana eşlik edeyim"
Elini belime koyup bana eşlik etdi. İçeri girer girmez kapının arkasında derin bir oh çektim.
Tuvaletden çıkan hanıma gülümseyip söyledim " Telefonunuzu kullana bilirmiyim ? Benimkinin şarjı bitdide."
" Oh evet buyurun."
Telefonu verip rahat konuşmam için yana çekildi.
Jungkook bana ihtiyacım olduğum zaman aramam için numarasını vermişti.
"Telefonum yok benim unutdun mu ?" dememle gülmüştü ve demişti : " yaa salaklığım tutdu yinede. Sen ezberlede beni kırma kendimi aptalca hisetmeyim." dediğine her ikimiz kahkaha atdık.
Hafizam çok iyi olduğundan aklıma numara çabuk oturdu.
Şu an beni aradıklarından emindim. Jungkooku aradım açmasıyla konuşmasına izin vermeden konuşmaya başladım.
" Sesi kayda al Jungkook dediklerimi iyice dinle. Vaktim az. Yoongi beni kaçırdı. Şu an restorandayık yemek yiyoruz. Beni tutukladığı evden arabayla 20 dakikalık yol burası. Bir hanımın telefonundan aradım. Bulun beni."
Telefonu sahibine verip teşekkür etdim ve çıktım. Yoongi kenarda beni bekliyordu.
" Neden geç kaldın güzelim ?"
" Ah üzerimi temizlemem zaman aldı da.. Hadi yemeğe gidelim çok acıktım "
" Ben bunları yesemde doymam , akşam belki doyurum "
" Neden ki ? Akşam yemeklerindemi doyuyorsun?"
Kıkırdadı. Ben maalesef yanlış anlamışım.
Kulağıma eğilip fısıldadı " Seni yiyicem akşam. Hazır ol."
Tüylerim diken-diken oldu. Ah nerdesin Tae üzümlü kekim..
𝒀𝒂𝒛𝒂𝒓'𝒅𝒂𝒏
Jimin: Hepsini kayd etdin mi ?
Jungkook: Evet. Uzakta olamaz. Bu şehirdeler. Aramanın nereden geldiğini öğren Hoseok.
Bay Kim: Kızıma birşey olursa Jin..
Jin: Yeter be adam! Senin kızınsa benimde kardeşim!Herkes :
" 𝙉𝙚𝙚?! 𝙆𝙖𝙧𝙙𝙚𝙨 𝙢𝙞 ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 / 𝒯𝒶ℯ𝓃𝓃𝒾ℯ
Mystery / ThrillerBeni kaçırmakla büyük bir hata yaptın , Kim Taehyung ! 𝐵𝑖𝑟 𝑀𝑎𝑓𝑦𝑎 𝑐̧𝑒𝑡𝑒𝑠𝑖 𝑑𝑖𝑔𝑒𝑟 𝑀𝑎𝑓𝑦𝑎 𝑐̧𝑒𝑡𝑒𝑠𝑖 𝑝𝑎𝑡𝑟𝑜𝑛𝑢𝑛𝑢𝑛 𝑘𝑖𝑧𝑖 - 𝐽𝑒𝑛𝑛𝑖𝑒'𝑦𝑖 𝑘𝑎𝑐̧𝑖𝑟𝑖𝑦𝑜𝑟. 𝐴𝑚𝑎 𝑛𝑒𝑑𝑒𝑛 ? 𝐽𝑒𝑛𝑛𝑖𝑒𝑦𝑙𝑒 𝑜𝑛𝑢 𝑘𝑎𝑐̧𝑖...