𝑩𝒂𝒚 𝑲𝒊𝒎'𝒅𝒆𝒏
Busan sokaklarını tek-tek aradıktan sonra sonunda evi bulmuştuk. Ama kimse yoktu. Lanet olsun böyle işe! Bunu her kim yapıyor neden yapıyor bilmiyorum. Ama düşündüğüm adam olmasın.. Eger o olursa tek varlığım Jennie beni asla affetmez.." Kızlar size ev ayarladım burada kalıcaksız. 10 tane koruma burakıyorum burda. Ve buda kart size yetecek kadar para var. Ben izin vermeyene kadar Busandan çıkmak yok! "
" Tamam Bay Kim , teşekkür ederiz " dedi her üçü.𝑱𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆'𝒅𝒆𝒏
Güneşin işıkları tam yüzüme vuruyordu. Bu yüzden uyuyamadım ve gözlerimi açtım. Sağa-sola bakınca yanımda Yoongiyi görünce yerimden sıçradım.
" S-senin ne işin var burada?? Yine dövmeye mi geldin ? " dediğim laflardan dolayı suratı düşdü. " Özür dilemek için geldim Jennie. Sana öyle davranmamalıydım. Çok-çok özür dilerim kendimi kontrol edemedim. Nolur beni affet yoksa kendimi affedemem. Nolur.."Böyle yalvarışcasına konuşması beni korkutuyordu. " Neden seni affetmemi bu kadar çok istiyorsun ? Neden ?!"
" Jennie bak.. Seni ilk defa seni kaçırmamışdan önce görmüşdüm. Kaçırma planları yaparken. Seni izliyorduk hepimiz. Seni araştırıyorduk. İlk günden bana çok farklı gelmiştin. Benim yıllardır kimse kalbimi böyle çarptırmadı..Jennie ben senden.. Senden hoşlanıyorum.. Evet bu saçma gelebilir ama gerçek. Tae ellerinden tutunca ben deliriyordum.. Ne yapacağımı bilmiyordum o yüzden sana kaba davrandım... Beni affet.. Beni affetmelisin!"Sonda sesinin tonu keskinleşince korkmaya başladım. Cidden tam bir psikopatdı.
" T-tamam seni affediyorum , umarım birdaha yaşanmaz "Ciddi suratı değişti ve gülümsedi ellerini saçıma atıp okşadı. " Tamam güzelim , teşekkür ederim. Yine geleceğim"
Odadan çıktı. Bu ne çileydi ben çekiyordum ?
Napıcaktım ben ?..𝑱𝒊𝒏'𝒅𝒆𝒏
" Namjoon , Jungkook ve Jimine söyle benimle Busana gitsinler. Bazı şeyleri almamız gerek ve birkaç işim var.
" Tamam abi , şimdi " dedi ve odamdan çıktı.Jisoo ile sevgili olduğumu birtek Namjoon biliyordu.
Jisoo ile Seulda olarken bir parkda tanıştık. Telefonumu kaybetmiştim . Başkasından telefon alıp kendimi ararken telefonumu Jisoo bulmuştu ve açmıştı. " Telefonum sizdedi ? Parkda düşürdüm. Neredesiniz gelip sizden alayım" dedim
" Evet , evet bende. Parkın çıkışında sizi bekliyorum " dedi.
Sesi o kadar çok hoşuma gitdi ki.. Öyle güzel sesli insanın yüzünü hayal edince..Çıkışa taraf gitdim. İşte o olmalıydı..
Elinde iki tane telefon vardı. Ve gözleriyle kimise arıyor gibiydi. Ona yaklaştım " Selam , telefonum sizde mi ?
" Ah evet sizmisinuz , buyurun telefonunuz "
" Teşekkür ederim , nasıl teşekkür edebilirim , ne istersiniz ?" dedim ona bakarak.
O kadar güzel ve zarifdi ki...
" Hiçbirşey yaptığım sadece insanlık kim olsa yapardı. Benim gitmem lazım. Hoşcakalın"
üzüme gülümseyip gitdi. Kalbim manyak gibi atıyordu. " Hayır asla bu kızı elden veremezdim"Birazdan Namjoon yanıma geldi.
" Neredeydin abi , seni arıyordum "
" Telefonumu kaybetmiştim. Kardeşim bana yardım et " dedim telaşla
" Ne oldu ki ?"
Olub geçenleri ona anlatdım. Gülümsedi.
" Hmm demek bizim Seokjin birinden hoşlanıyor ilk bakıştan. Merak etme kardeşim bizim için kolay birşey onu bulmak ) "O günden Namjoonla Jisoo'yu aradık , araştırtık. Onunla ilgili herşeyi öğrendim.
Birgün kütüphaneye gitmişdi. Onu izledim. Kendimi ona gösterdim.
" Selam , beni hatırladınmı ?"
" parkda telefonunu kaybeden sendin dimi ? Evet hatırladım "
Böylece tüm günümü onunla geçirdim. Numarasını aldım. Universite öğrencisiydi. Bense kendimi bir şirketde çalışan gibi tanıtdım. Gerçek kimliğimi söyleyemezdim. Benimle asla bir olmazdı , bana yaklaşmadı.Birgün onunla parkda buluşmayı istedim. Ona sevgimi söyleyecekdim. Buluşmayı kabul etdi.
Parkda gezdikden sonra ona hislerimi söyledim. " Jisoo sana birşey söylemek istiyorum"
" Dinliyorum Jin, söyle "
" Seni gördüğümden bu yana sana karşı hisler besliyorum kalbimde. Sen çok güzelsin , çok kibarsın" . Romantik olmadığımdan laflar bulamıyordum. " Ş-şey yani.. ben.."
" Bende seni , Jin " demesiyle durdum.
" Ne? cidden mi ? Ah Jisoo , Seni seviyorumm" tepkimle gülümsedi. Bir-birimize sarıldık.Bir sabah uyandığımda bana mesaj atmışdı Jisoo.
Jisoo: Bugün kızlarla buluşucam kafede. Sende gel. Seninle tanışmak istiyorlar.
Ben: Tamam sevgilim , konum atarsın ♡.Banyoya gidip yıkandım. Hazırlandım. Bana konum atdı . Arabaya binib konumun gösterdiği yere sürdüm.
Kafeye girince gözüm Jisoo'nu arıyordu. Onu görünce bana el salladı. Sonra arkadaşları bana döndü. Jennie'ni görünce duraksadım..
Jennie Jisooyla arkadaşmıydı ?Kendime gelip onlara doğru irelledim.
Hepsini selamladım , Jisoonun yanına oturdum. Söhbet falan ediyorduk. Jennie hiç rahat gözükmüyordu. Etrafa bakınca kafenin içerisinde adamlar gördüm. Kafenin dışındada öyle adamlar vardı.Korumalar olduğunu anladım. Anlamam normaldı çünkü bende böyle işlerin içerisindeydim...
𝑵𝒂𝒎𝒋𝒐𝒐𝒏'𝒅𝒂𝒏
" Jungkook ve Jimin . Hazırlanın gidiyorsuz"
" Nereye hyung ?"
" Jinle , Busana . Bazı şeyleri almaya "
" Tamam hyung " dedi ikiside." Bazı şeyleri almaya ve Jisooyla buluşmaya. Şapşal aşık " dedim içimde ve güldüm..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 / 𝒯𝒶ℯ𝓃𝓃𝒾ℯ
Mystery / ThrillerBeni kaçırmakla büyük bir hata yaptın , Kim Taehyung ! 𝐵𝑖𝑟 𝑀𝑎𝑓𝑦𝑎 𝑐̧𝑒𝑡𝑒𝑠𝑖 𝑑𝑖𝑔𝑒𝑟 𝑀𝑎𝑓𝑦𝑎 𝑐̧𝑒𝑡𝑒𝑠𝑖 𝑝𝑎𝑡𝑟𝑜𝑛𝑢𝑛𝑢𝑛 𝑘𝑖𝑧𝑖 - 𝐽𝑒𝑛𝑛𝑖𝑒'𝑦𝑖 𝑘𝑎𝑐̧𝑖𝑟𝑖𝑦𝑜𝑟. 𝐴𝑚𝑎 𝑛𝑒𝑑𝑒𝑛 ? 𝐽𝑒𝑛𝑛𝑖𝑒𝑦𝑙𝑒 𝑜𝑛𝑢 𝑘𝑎𝑐̧𝑖...