17.

3.4K 116 73
                                    

𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈'𝒅𝒂𝒏

Uyandığımdan beri onu izliyordum. Çok güzel gözüküyordu. Dün gece yaşadıklarımız göz önünden geçti. Onu çok seviyordum ona çok aşıktım. Parmaklarımla saçlarını ve yüzünü okşamaya başladım. Allah’ım çok zarifti. Omuzuna bir öpücük kondurdum.

Şimdiyene kadar hiçbir kızı sevmemiştim. Evet çok erkek gibi çok kızla yatmıştım. Ama onlar sadece bir hevesti. Hiçbir kıza aşık olmamıştım. Hiçbir kızı sevdiğimden dokunmamıştım. Ama bu farklıydı. Jennieye sevdiğimden dokunuyordum. Hepsi onu sevdiğimden geliyordu.

Gözlerini kırpıştırıp yavaş yavaş açmaya başladı , beni görünce söyledi “Günaydın sevgilim. Nasılsın?”
“Sen yanımda olduğun için çok iyiyim , sabahı seninle açmak çok güzel”

Bana sımsıkı sarıldı. Morartdığım bedenine baktım. Lan kızı gece resmen yemişim. Kendimden asılı değildi. Yatakda kendimi tutamıyorum. Deliye dönüyorum. Birde yataktaki sevdiğin olunca...

“ Benim gitmem gerek. Birazdan sana kahvaltını göndereceğim.”

“Tamam sevdiğim “
Dudağından öpüb yataktan kalktım. Giysilerimi giyinib odadan çıktım..

𝑱𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆'𝒅𝒆𝒏

Tüm gün dün gece olanları düşünüyordum , her düşündükçe utanıyordum. Kahvaltımı yaptıktan sonra aşağı inmek istedim. Odadan çıkmak isterken Yoongi odama girdi. Dona kaldım.
“Dün gece onunla mıydın? dün gece burada mı kaldı?”

“ Kimden bahsediyorsun anlamıyorum “ kendimi mal yerine koydum..
“ Taehyung orospusunu diyorum .. Aranızda birşeymi var ? “ sinirle bana yaklaşıyordu.

“Y-yok öyle birşey! Ben gece uyuyunca odadaydı. Sabah uyandığımda yoktu” yalan konuşmaya devam ederken sinirle bağırdı

“ Eğer senle olmadıysa neden gece odanın kapısı kilitliydi? Neden?! “

Söyleyecek bir şey bulamıyordum ne yalan uydurmam gerektiğini bilmiyordum. Bana yaklaştı ve dedi
“Söyle bana sana dokundumu?  Sana ellerini sürdü mü? Onun ellerini kırarım hadi bana doğruyu söyle ?!”
Sinirle bağırdım “ Beni rahat bırak artık!”

Divara itip bedenini bedenime yasladı. Kaçmamak için. Ellerimi kollarımı tuttu yüzünü yüzüme yaklaştırıp konuşmaya başladı.

“Sana benden başkası dokunamaz bunu o kafana sok.”
Dudaklarıma bakıyordu bana yakınlaşıyordu. Bense başımı yana çeviriyordum. Kendini bana o kadar sert bastırmıştı ki hareket edemiyordum. Dudaklarımdan öptü. Ben onun ellerinin altında çırpınırken o öpmeye devam ediyordu.

Kapı açıldı Tae konuşa-konuşa içeri girdi “ ah silahımı unutmuşum” dediği anda bizi gördü. Yoonginin belinden tutarak onu kenara atdı.

“ Siktiğim sen nasıl benim sevdiğim kadına dokunursun! Ebeni sikeyim!”

Yoongiyi dövmeye başladı. Yoongide ona yumruk atıyordu. Ben yere çökmüş şekilde ağlıyordum ama bu safer Tae göz yaşlarımı aldırmıyordu.

Yoongi Taenin yüzüne yumruk atarak “ Orospu çocuğu Jennie benim! Hep benimde olucak” dedi ve cebinden silahı götürüp Taenin suratına tuşladı.

Ne yapacağımı bilemedim. Gözüm yanımdaki silaha rastladı..  Silahi götürdüm..

İki silahın yalnızca birinden kurşun çıktı....

Hayır.. Olamaz..

 Olamaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 / 𝒯𝒶ℯ𝓃𝓃𝒾ℯHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin