25.

2.4K 108 61
                                    

𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈'𝒅𝒂𝒏

İşlerimi haletdikden sonra arabaya atlayıp geri döndüm. Silah işleri tam bir baş ağrısı.

Jennieyi özlemiştim. Hemen eve varıp ona sarılmak istedim. Kokusunu içime çekip uyumak..

Hayatımın kalanında onunla geçirmek istiyordum.

Ve.. Onunla evlenmeyi düşünüyordum..

𝒀𝒂𝒛𝒂𝒓'𝒅𝒂𝒏

Jin'in dediği şeyle herkes dona kalmıştı.
Jungkook: Hyung ne kardeşi ?
Jimin: Birdakika.. Bu senin baban mı ?
Bay Kim: Saçmalamayın! Ne babası ?
Jungkook: O zaman Jennie senin kızın değil mi?
Bay Kim: Eğer kızım değilse neden bu kadar uğraşıyorum onun için ?

Hoseok: Bunları sonra konuşursuz. Aramanın nereden geldiğini buldum. Buradan 1 saatlık yol. Çabuk olmalıyız her saniye Jennie için tehlike.

Hepisi ayaklandı. Arabalara binip gitdiler.

𝑱𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆'𝒅𝒆𝒏

Eve gitmiştik. Hava kararıyordu. Yoongi beni diğer odaya yerleştirdi ve bir kutu verdi.

" Bunları giy 15 dakikaya yanındayım güzelim"

Kutuyu açtım. İçinden çok seksi bir gecelik çıktı. Siyah rengde.. Napıcaktım ben ?

𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈'𝒅𝒂𝒏

Eve varmıştım ama çok sessiz gözüküyordu. Eve girince direk Jennie'in odasına kalktım.

Oda da yoktu. Belki banyodadır diye banyonun kapısına yaklaşıp kapıya 1-2 defa vurdum.

" Jennie ? Oradamısın ? "

Ses gelmeyince birdaha sesledim adını.. Banyonun kapısını açtım. Yoktu. Korkudan buz gibi oldum. Çabuk digerlerinin odasına kaçtım ama yoktular. Lanet olsun!

Aşağı inince korumalardan birini gördüm.

" Nerdeler ?"
"Efendim.."
"Lan sana neredeler dedim!"
"Gitdiler"
"Nereye?! Anlat hepsini yoksa seni burada gebertirim!"

Silahı kafasına dayamakla dedi:

"Tamam , tamam efendim. Jennie hanım kaçırıldı , kaçıran kişi buradakı herkesi öldürmüş ve bence tek başına yapmış. Sonra Jennienin babası geldi ve Jennieyi kurtarmaya gitdiler"

Koruyamadım.. Jennieyi koruyamadım.. Yoongi kaçırdı onu. Evet onun işi bu kadar insanı o tekbaşına öldüre bilirdi , dövüşmekte onun gibi iyi olan yoktu.

Jungkooku aradım. Nereye gittiklerini sordum ve bana mekanın yerini söylediler. Hemen arabaya atlayıp oraya gittim. Ona birşey olursa kendimi asla affedemezdim.

𝑱𝒊𝒏'𝒅𝒆𝒏

Her yeri aramıştık sağında evi bulmuştuk. Her birimiz silahlanıp eve girdik odaları bir-bir aramaya başladık.

𝑱𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆'𝒅𝒆𝒏

Yoongi odaya girip üzerime doğru geldi ve çenemden tutup sıkmaya başladı.

"Onlara nasıl söyledin?! ne dedin onlara? sen beni aldattın, sen bana yalan söyledin! Tamam bu seferlik böyle olsun sana yemin ediyorum eğer gelen defa sen benim olmazsan ve ben o şerefsizi öldürmezsem, el alem ebemi siksin! "

Dedi ve koşarak odadan çıktı. Çok korkmuştum ağlıyordum. Bir silah sesi duydum ve korkudan bağırdım. Jungkookun sesiydi " Lanet olsun kaçtı vuramadım!"

𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 / 𝒯𝒶ℯ𝓃𝓃𝒾ℯHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin