19.

3.1K 120 29
                                    

𝑹𝒐𝒔𝒆'𝒅𝒆𝒏

Jennieyi düşünmekden deliricektim. Bu adamlar kim oluyor ki , Bay Kim bile baş edemiyor onlarla. Jennieyi kaçırsalar bile tehlikesiz durumda olmalıydı yoksa Bay Kim şimdiyene kadar rahat olmazdı..

Jisoo mutfakta yemek yapıyordu Lisaysa telefona bakıp sırıtıyordu.
" Ne oluyor Lisa , neden gülüyorsun ? Hadi banada söyle , hiç keyfim yok gülmek istiyorum biraz" . Yanına geçip oturdum.

" Jinin arkadaşı Jungkookla konuşuyorum. Evet ilk başta kıcık oluyordum ama şimdi öyle değil. Geçen günlerin birinde burada rastladık , konuştuk sonra numaramı istedi bende verdim " dedikden sonra telefona bakmaya başladı.

" Haa o ilginç çocuklar.. Jungkookun yanındakı.. Neydi ismi ?"
"Jimindi , Rose. Jimin " dedi gözünü telefondan ayırmadan.
" Ah evet o . Garip çocuğa benziyordu. Ciddi bir tipi vardı"

Jisoo: " Ne konuşuyorsuz kızlar? "
Gelen Jisoo'ya baktım. " Hiç Jisoo. Lisa seninkinin arkadaşıyla flörtleşiyor şu an. Şu Jungkook olan. Lisayı kaybediyoruz.."

Jisoo kahkaha atarken Lisa bana göz devirdi. Böyle yapmasına hepimiz güldük.

" Kızlaaar!! Jungkook benimle görüşmek istiyor , bugün müsaitmisin diyor. Ne deyeyim ?"

" Müsaitsen , müsaitim diyeceksin Lisaaaa" keyifsiz bir şekilde söyledim.

" Bizimde gelmemizi istiyormuş. Hepimizin buluşmasını"

Neden bizimlede buluşmak istiyordu ki ?
Aklım almıyordu..

" Kızlar siz buluşun , benim evde işlerim var " dedi Jisoo

" Ama korumalar var nasıl gidicek ? " dememle Lisa söyledi " Sevgilimizle buluşucak dedikden sonra kim ne diye bilirki ?!"

" Tamam , tamam sinirlenme . Hazırlanalım. Çıkınca haber edersin , Lisa " dedim ve odama kalktım.

𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏'𝒅𝒆𝒏

Hasteneye uğramıştık. Doktorlardan Yoongiyi sormuştuk. İyiydi sadece dinlenmesi lazımdı.

Yoldaydık Busana gidiyorduk. “ Jungkook sen Lisaya dedinmi buluşmayı ?”
Araba kullanarak söyledi “ Evet dedimde..Ama neden kızların gelmesini istedin ki ? Yoksa ? Sen Rose’a taktınmı kafayı ? Bak sen birini kafana takınca yatağa atmayana kadar rahatlamıyorsun.. Rose o kızlardan değil”

Doğru söylüyordu. Ama Rose’a karşı hiç öyle niyetim yoktu. Sadece.. Ah hislerime anlam veremiyordum.
“ Saçmalama Jungkook. Yola bak.”

1 saatdan sonra Busandaydık. Daegu’dan Busana çok uzak değildi. Yani Seula nispeten uzak degildi.
“ Lisa konum atmış. Burada yakınlıktaki bir parktalar. Hadi gidelim”

İçimde acayip heyacan vardı. “ Nasıl görünüyorum , Jungkook ?”
Bana bakıp gülümsedi. “ Hyung ne bu haller? Yakışıklısın. Ve seksisin”
Gülümsedim.

Arabadan inip parka doğru gitdik. Uzaktan Lisa ve Rose’ni gördük. Onlara doğru gidip selamlaştık.

Rose’dan gözlerimi çekemiyordum. Uzun sarı saçları, kusursuz yüz çizgileri..

Güzeldi.. Banada çok güzel geliyordu.

Lisayla Jungkook ikisi önde konuşa konuşa gidiyorlardı.
Rose’la birlikteydik ve konuşmaya başladım “ Bence Jungkook Lisa’dan hoşlanıyor”

Yüzüme bakmadan “ Bilmiyorum. Ama senin o arkadaşın benim arkadaşımı üzerse, mahvederim onu yemin ediyorum!”

Çok tatlı gözüküyordu. Bayılıyordum bu hallerine.
Yüzüne bakıyordum. Elinde pamuk şeker vardı. Yeyerken çok tatlıydı. Pamuk şeker dudağının kenarında kaldı. Götürdüm şekeri. Yüzüme baktı ve kaşlarını çatdı “ Kendim de yapa bilirdim”

“ Özür dilerim “ dedim suratımı asarak.

Ahh kalbim.. Ben bu kızdan maalesef hoşlanıyordum ama bu gidişle işler zor olucak...

" Şey.. Numaranı versene"
"Nedenmiş o Jimin bey ?"
" Neden olmasın ki ? Sonuçta ortaklığımız var.
Senin arkadaşınla benim arkadaşım sevgili. Bak Lisayla Jungkookda sevgili olmak üzere"
" Daha yok öyle birşey! " dedi sinirle..
Bu kız neden hep bu kadar sinirli ya. " Tamam. Verecekmisin ?"
" Tamam tamam al yaz , ben sana yazarım"
" Ya yazmazsan ? " dedim çaresizce.
" Söz veriyorum mutlaka yazıcam "

Numaramı yazdım. İlk defaydı bir kız karşısında böyleydim. En ufak şey için özür dilemek , çaresiz gibi görünmek. Normalde kızlar bana bunu yapıyorlar. Onlarla 1 kes yatmam için yalvarıyorlar yapmadıkları kalmıyor.

𝑱𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆'𝒅𝒆𝒏

Olaylardan sonra dinlenmek için uyumuştum. Uyandığımda yanımda Taehyungu gördüm. Çarpayımın yanında sandalyede oturuyordu ama uykuya dalmıştı. Ellerimden tutuyordu.

Baş parmağımla elini okşamaya başladım ve uyandı. Benim de uyandığımı görünce:
“Uyandın mı , nasılsın şimdi?.. Yoongiden haber var. İyiymiş sadece dinlenmesi lazım “ söyledikten sonra kalbim yerine geldi. Rahatladım. Birini öldürdüm diye kafayı yiyordum kendime yer bulamıyordum.

“Şimdi iyiyim sen nasılsın.?”
“ Bende iyiyim sevgilim” söyledikden sonra yanıma yatdı. Yüzünü inceledim. Yüzünün bazı yerleri morarmıştı dudağı patlamıştı. Ellerimle yüzünü okşamaya başladım sonraysa minnak öpücükler bıraktım. “Jungkook doğru söylüyordu ben bir düşmanın kızıydım. Sana bir şey olursa kendimi asla affedemem”

“ Ştt.. Sus Jennie.. Bunları düşünme yoksa seni sustururum” demesiyle dudaklarımı ısırdım. Sırıttı

Tam bir fesatdı....                
           
                                  

𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 / 𝒯𝒶ℯ𝓃𝓃𝒾ℯHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin