6.

5.8K 209 40
                                    

Artık 1 haftadır buradayım. Arkadaşlarımı çok özlüyordum. Kim bilir şimdi ne kadar rahatsız olmuşlar. Babamıda özledim.
Aslında babamı pek çok göremiyordum ama yinede özledim.

Taehyungla 1 haftada konuşmamışdık. Yemek yeyerken ve banyoya giderken olan konuşmalar hariç. Bana kiyafetler vermişdi. Bana iyi davranıyordu. Ama neden ?

" Kaç yaşındasın Jennie. Biraz kendimizden konuşalım" sessizliği onun sesu bozdu.
" Yaşımı napıcaksın ?" söyledim ona bakmadan
" Jennie eger istersem senin hakkında herşeyi öyrene bilirim. Sadece senden soruyorum ve soruma cevab ver! Ne zamana kadar sessiz kalıcaksın?"

" Tamam ama sende sorularıma cevab vericeksin"
"Tamam , tamam yeterki sen konuş " dedi gülümseyerek.
" 20 yaşındayım . Universite okuyorum. Öyle güzel hayatım yok. Gitdiğim yer Universite ve arkadaşlarımın yanı"
lafımı bölerek söyledi " Arkadaşlarınmı var ? Baban nasıl izin verdi ki ? "

"Sıradan bir insanlar bizim gibi değiller. Neden olmasın ki ?

" Hiç öylesine. Erkek arkadaşın varmı ? Eger varsa seni özlüyordur belkide " dedi son cümlesinde sesini kısarak..

"Hayır hiç olmadi. Ama hep bir aşk yaşayı istedim. Ama olmadı.."
Bunu söyledikden sonra üzünde bir gülümseme oluştu.

" Sen neden gülüyorsun ?" söyledim dayanamayıb.
Kendini düzelterek başını sağa-sola sallayıb söyledi " B-ben mi ? Hayır gülmüyorum yok öyle birşey sen yanlış gördün"

" Tae , körmüyüm ben ? Gördüm işte"
Birşey söylemedi. Bende dikkatlice ona bakıyordum..
" Ş-şey benim gitmem lazım  zaten hava kararıyor uyu sende"
" Ama Tae , benimde sorularım vardı" söyledim üzgüncesine
" Sonraya kalsın Jennie.. İyi geceler.."
"Sanada" söyledim ama dinlemeden odadan çıktı.

Tam bir odun..

𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 / 𝒯𝒶ℯ𝓃𝓃𝒾ℯHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin