4.

7.2K 237 95
                                    

Başım resmen çatlıyordu gözlerimi zar-zor açmaya çalıştım. Sanki yıllardır uyuyordum. "Bir dakika.. burasıda neresi ? Nerdeyim ben ?
Hatırla Jennie , hatırla!
Ah dur.. En son evi basmışlardı ve kaçmak istiyordum.. Off hayır olamaz.." bunları düşünürken odaya biri girdi.

" Selam Jennie. İsmini doğrumu söyledim?
İsmin ve kendin çok zarif gözüküyorsun ama tam bir asi kızsın. Beni o anda bıçakla vuracağını aklıma bile gelmezdi"

" kimsiz ? ne istiyorsuz ? " dedim
" onu babandan sor güzelim " diyib sırıtdı

Bişey demedim. Evet bunlar hepsi babamın yüzünden başıma geliyordu.
Sakince onu izlemeye başladım.
Odanın kenarında oturub telefona bazende bana bakıyordu.

Siyah saçları , nerdeyse 180 cm boyu , kusursuz üz cizgileri. Ve gözleri.. Yanlış görmüyorsam gözünün biri çift kapaklı. Bu onu farklı yapıyordu.. Böyle yakışıklı biri neden bu işlere bulaşsın ki? Kendine gel Jennie seni alakadar etmez . Kaçırılmışsın kendini düşün.

Babam.. Ona bişey yapmazlar dimi ?
Hayır.. Onu bulsaydılar bana bulaşmazdılar.
" Birşey içmek istiyormusun ?" demesiyle ona döndüm.
" Önce kaçırıb sonra hizmet mi ediyorsuz? Ne biçim katilsiniz?" diyib sırıttım.
" Kurbanlık kuzuyu kesmemişten önce iyi yediriyorlar bebeğim " deyince yüzümdeki sırıtış gitdi. Suratımı görüncü o sırıttı.
" Taehyung , Boss seni görmek istiyor , çabuk gel" kapının arkasından biri sesledi.
" Tamam geliyorum şimdi " dedi ve bana döndü " Özleme güzelim çabuk gelicem"
" pislik " deyib suratına kızğınca baktım.
" Şttt.. sana böyle laflar yakışmıyor Kim Jennie" dedi sonraysa gitdi.

Demek ismi Taehyung.
Beni kaçırmakla büyük bir hata yaptın ,Taehyung !

𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 / 𝒯𝒶ℯ𝓃𝓃𝒾ℯHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin