7.

5.5K 193 73
                                    

Sabah uyandığımda çok gec uyanmıştım. Taehyung'un yerinde başka bir erkek oturmuştu. Uyandığımı görünce gülümsedi ve bana yaklaştı.

"Selam Jennie. Birkaç gün Tae'nin yerine ben olacağım"
Uykulu gözlerimi ovuçlayıp söyledim " Kendisi neredeki?"
" İşleri vardı . Boss gönderdi. Sonuçta boss'un en yakın adamı. Ha bu arada ben Jungkook. Birşeye ihtiyacın varmı ?" söyledi gülümseyerek.

Tam bir tavşan suratı vardı. Lan bunlar bu tiple nasıl bu işde olurlar aklım almıyor. Taehyungda sertlik vardı o doğru ama bana iyi davranıyordu.

" Banyoya gitmem gerek "
" Tamam gidelim. Gelince kahvaltı yaparsın" beni yanına alıb banyoya gitdik.
Gelince odada bir kız gördük. Kahvaltı hazırlamışdı benim için. İlk defaydı görüyordum. Kızı görünce Jungkookun suratı düşdü.

" Ben Ji-eun. İU da diyebilirsin. Kahvaltın hazır neye ihtiyacın olursa bir kız olarak buradayım söyleye bilirsin " dedi ve çıkınca Jungkookun yüzüne bir öpücük kondurdu , Jungkooksa sinirli-sinirli ona bakıyordu.

Yemeğe başladım ve sordum
" Sevgilinmi ? "
" Bilmiyorum. Ama onu sevmiyorum "
Birşey anlamadan yememe döndüm.  Taehyungu düşünmeye başladım. Acaba neredeydi ? Ne işi vardı ?

Kahvaltımı bitirdikden sonra Jungkook burayı temizleyib çıktı. Çok sıkılıyordum. Babam beni neden bulmuyor ? O kadar mı güclüler , babam bunlarla başaramıyor mu ? Universitem nasıl olucak peki ? Hayatım ne zaman normale dönücek ? Yakın zamandamı.. Uzun zaman sonramı.. Ya hiçbirzamanmı.. Bilmiyorum..

Yürümemekden dizlerimde ağrı oluşmuşdu. Yürümek , hava almak istiyordum.
Jungkook gelince ona söylemeliydim.
Onu bekledim neredeyse 4-5 saat.
Taehyung olunca tüm gün yanımda oluyordu beni yalnız burakmıyordu. Ben öyle olması gerektiğini düşünüyordum. Yoksa Tae kendi isteğiylemi yanımda duruyordu ?

Sonunda! Jungkook geldi.
" Dışarı çıkmak istiyorum , 1 haftadan çokdur buradayım. Dizlerime ağrı girdi resmen!"
" Saçmalama Jennie bunun imkansız olduğunu biliyorsun "
" Ben insanım burada kapalı kalamam! Odada 1 pencere var oda açılmıyor "

Jungkook birşey demeden odadan çıktı. 20 dakika sonra geri döndü.
" Efendimizle konuştum.  Yarın çıka bilirsin ama gece. Şansın getirmiş ki , seni manyak bir mafya çetesi kaçırmamış. Yoksa başına gelmeyen kalmazdı"
"Teşekkür ederim Jungkook bu iyiliğini unutmam" gülümsedim.
" Yemek gelicek birazdan. Sonrada yıkanırsın "
" Tamam " dedim ve odadan çıktı.

Yemeğimi bitirib banyoya gitdim. Banyo yapmayı seviyordum ehehe. 2 saat felan çıkmayınca Jungkook kapını dövüb dedi " Orada mı uyuyacaksın ? 10 dakikaya çıkmazsan dışarı çıkmak yok"
Bu sözlerini duyunca hemen üzerimi değiştirib çıktım.
Tez bir zamanda çıktığımı görüb sırıttı.
Şaka yaptığını anladım.

Of Aptal Jennie!

𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 / 𝒯𝒶ℯ𝓃𝓃𝒾ℯHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin