𝐽𝑒𝑛𝑛𝑖𝑒𝑛𝑖𝑛 𝑏𝑎𝑏𝑎𝑠𝑖𝑛𝑑𝑎𝑛
"Eger kızımı bulamazsaz sizi tek-tek gebertirim! Nasıl lan ? Nasıl içeri gire bilirler?! Nereye bakıyorsunuz siz!?"
"Efendim özür dileriz ama tüm korumaları öldürmüşler. Bunu yapan insanlar çok profösyonel olmalı. Düşmanlarınızdan böyle olan birini tanıyormusunuz?" dedikden sonra bir kadar düşündüm.. Kendi kendime içimde söyledim " Evet.."𝐽𝑒𝑛𝑛𝑖𝑒𝑑𝑒𝑛
Hava kararıyordu. Koskoca odada çok küçük bir pencere vardı. Odanın dekarasyonu siyah tonlardaydı. Kenarda masa ve sandalye vardı , o piç kurusu Taehyungun oturduğu. Ve bir yatak. El-kolumu kapatmamışlardı.Taehyung elinde yemek dolu siniyle içeri girdi.
" Acıktınmı güzelim?" dedi bana yaklaşarak
" Hayır! Banada güzelim deme!" sinirlenerek söyledim. Aslında çok acıkmıştım.
"Hadi ama.. Çok egolusun. Birşeyler yemek zorundasın ac kalırsan ölürsün" dedi ve yemeği bana uzatdı.
" Zaten ölücem . Ya şimdi ya sonra. Ne fark eder ?". bu sözlerimden sonra sandalyeni önüme çekib oturdu ve beni iyice süzdü. Gözlerimin içine öyle dikkatla bakıyordu ki..
Bir kadar bakdıktan sonra konuşmaya başladı." Dinle beni Jennie. Bu hallerini anlıyorum. Şu an benden nefret ediyorsun ama bunun sebebkarı baban. Baban bir insanın hayatını mahv etmemeliydi. Suçsuz bir insana dokunmamalıydı" dedikden sonra gözlerini aşağı dikdi.
Düşündüm.. Babam hiçbirzaman suçsuz , onunla işi olmayan insanlara dokunmazdı. Bundan emindim. Ama düşündüklerimi dile getirmedim.
"Hadi ye. 15 dakikaya geri dönücem ve herşeyi yediyini görücem" dedi ve odadan çıktı ve bende yemeye başladım. Lanet olsun çok acıkmıştım.
Yedikden sonra düşündüm. Buradan kaçmalıydım! Mutlaka bir yol bulmalıydım!Taehyungun gelmesini bekledim. Neredeyse tam dediği gibi 15 dakikaya geldi. Bu ne lan bunum tahmin etdiyi say bile kesin oluyor.
" Yedin mi ? Acıkırsan söyleye bilirsin"
" İsmin ne ?" bildiğim halde yinede sordum.
"Adımı ne yapacaksın ki ?" gülerek söyledi
" Günün çok zamanını bir odada geçiriyoruz. İsmini bilmem lazım. Hem sana seslenince isminle seslenmeliyim" dedim ciddi ciddi bakarak
" İsmim Taehyung , Kim Taehyung. Tae diye bilirsin "
" Tamam , Tae. Tuvalete gitmem lazım. Beni götürürmüsün ? "
" Tamam ama çabuk olucaksın " yanıma yaklaşdı ellerimden tutub kapıya doğru ilerledik.Birşey diyicem ama şaşırmayın. 20 yaşıma geldim ama ilk defaydı bir erkek ellerimden tutuyordu. Saçma gelebilir ama babam ve korumaları yüzünden bir erkekle çıkamamışdım.
Biraz ilerledikden sonra büyük ve beyaz biryere geldik." Burası banyo. İhtiyacın olan herşey var burada. Haftada 2 defa yıkanabilirsin "
" Haftada 2 defa yıkana bilirim derken? Burada zennince çokmu kalıcam ? Babam beni kurtarıcak!" sinirden yüzüne yaklaşdım.Parmaklarını dudağıma bastırıb söyledi
" Sakin güzelim , sinirlenme. Nerede olduğunu kendin bile bilmiyorsun ve bizim kim olduğumuzuda bilmiyorsun. O yüzden daha buradasın baya." parmaklarını dudağımdan çekib elini içeri uzatdı banyoya girmem için.Hiçbirşey söylemeden içeri geçtim.
Kapıyı kilitlemek isterken izin vermedi.
" Nasıl yani benimi izleyeceksin ?"
"Tamam be. Ama çabuk ol." dedi ve yana çekildi.Kapıyı kapatdıkdan sonra heryana göz gezdirdim.
Bir çıkış yolu bulamıyordum. Ah bu ne durum baba beni neden bu duruma soktun ?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 / 𝒯𝒶ℯ𝓃𝓃𝒾ℯ
Mystery / ThrillerBeni kaçırmakla büyük bir hata yaptın , Kim Taehyung ! 𝐵𝑖𝑟 𝑀𝑎𝑓𝑦𝑎 𝑐̧𝑒𝑡𝑒𝑠𝑖 𝑑𝑖𝑔𝑒𝑟 𝑀𝑎𝑓𝑦𝑎 𝑐̧𝑒𝑡𝑒𝑠𝑖 𝑝𝑎𝑡𝑟𝑜𝑛𝑢𝑛𝑢𝑛 𝑘𝑖𝑧𝑖 - 𝐽𝑒𝑛𝑛𝑖𝑒'𝑦𝑖 𝑘𝑎𝑐̧𝑖𝑟𝑖𝑦𝑜𝑟. 𝐴𝑚𝑎 𝑛𝑒𝑑𝑒𝑛 ? 𝐽𝑒𝑛𝑛𝑖𝑒𝑦𝑙𝑒 𝑜𝑛𝑢 𝑘𝑎𝑐̧𝑖...