Bu odamı çok seviyordum. Eski kaldığım evdeki odadan çok çok güzel. Bana televizyon ayarlamıştı Taehyung. Elinde 1-2 tane cd ile geldi ve yanıma oturdu.
“Evet seç bakalım hangisini izleyelim”
“ Tamam. Biri korku filmi diğeriyse romantik bir film. Korku filmi izleyemem çok korkuyorum. Romantik film izleyelim” dedim şirinlik yaparak.
“ Romantik filmler izleyince canım sıkılıyor. Korku filmi izleyelim. Neden korkuyorsun ki? Yanındayım ben” dedi ve bana sarıldı.
“ Böyle yapacaktınsa neden beni iki seçim arasında koyuyorsun? Korkuyorum" dedim. "Romantik film izleyelim. Romantik film izlemeyeli uzun zaman oldu”
“Tamam Jennie hanım yeterki siz istediğiniz gibi olsun”CD koyub filmi izlemeye başladık. Gelirken kapını anahtarla kilitledi. Neden yaptığını sorunca biri gelib filmimizi bölmesin dedi..
Filmi izliyorduk. Ben merakla izlediğim zaman o suratı asık bir şekilde izliyordu. İkimizde yatakda oturuyorduk.
Filmde öpüşme sahnesi vardı.
“ Jennie erkek arkadaşın olmadığını söylemiştin. Doğrumu? “
“ Evet. Neden sordun ?” yüzüne baktım dikkatle.
“ Erkek arkadaşın olmadıysa demekki hiç öpüşmedin. İlk öpücüğünü benmi aldım?”bunları söylerken sırıtıyordu.
Utanarak “ e-evet doğru “Lanet olsun! Filmde sevişme sahnesi vardı!
Utandığımdan kıpkırmızı olmuştum. Bu halimi görüp gülümsemeye başladı . Ve dedi “Neden utanıyorsun?”
“ Hiç “Taehyungun arkadan bana yaslandığını hissettim. Dudağına boynumda gezdiriyordu. Boynuma minnak öpücükler bırakıyordu. Bense heyecanlanıyordum. Bedenim bilmiyordum sıcak mıydı yoksa soğuk muydu. Garip bir haller geçiriyordum.
Arkadan beni kendine çekiyordu. Boynumu öpüb ısırmaya başlıyordu. Boynumu ısırdıkça acıdan “ahh” diye sesler çıkarıyordum.
Böyle yapmam onu sanki dahada çılgına dönderiyordu. Daha sert ısırıyordu.
Beni kendine dönderib kucağına oturttu. Sonra dudaklarımdan öpmeye başladı. Ben de ona karşılık veriyordum. Deli gibi öpüşüyorduk. Elleri giysilerime gidiyordu. Giysilerimi yavaş yavaş çıkarıyordu. Ben de istemsizce onun gömleğinin düğmelerini açıyordum.
Ani hareketle beni altına aldı. Köprücük kemiğimi öpüb ısırıyordu. Morartmıştı.
Dikelib pantolonumu çıkardı. Sonra kendi pantolonunu soyunmaya başladı. İkimizde çıplakdık.
Eğilip beni yeniden öpmeye başladı. Kulağıma yaklaşıp söyledi “ ilk öpücüğünü ben aldım... ilk bekaretinide ben alıcam”Bunu söyleyen zaman içimde bir sıcaklık hiss etdim. Başım yana düştü. Tae elleriyle ellerimi tutub kendini bana bastırıyordu. Dudakları dudağımda ve boynumda geziyordu..
Evet.. İlk bekaretimi ona verdim.
İlk ve tek kişi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 / 𝒯𝒶ℯ𝓃𝓃𝒾ℯ
Mystery / ThrillerBeni kaçırmakla büyük bir hata yaptın , Kim Taehyung ! 𝐵𝑖𝑟 𝑀𝑎𝑓𝑦𝑎 𝑐̧𝑒𝑡𝑒𝑠𝑖 𝑑𝑖𝑔𝑒𝑟 𝑀𝑎𝑓𝑦𝑎 𝑐̧𝑒𝑡𝑒𝑠𝑖 𝑝𝑎𝑡𝑟𝑜𝑛𝑢𝑛𝑢𝑛 𝑘𝑖𝑧𝑖 - 𝐽𝑒𝑛𝑛𝑖𝑒'𝑦𝑖 𝑘𝑎𝑐̧𝑖𝑟𝑖𝑦𝑜𝑟. 𝐴𝑚𝑎 𝑛𝑒𝑑𝑒𝑛 ? 𝐽𝑒𝑛𝑛𝑖𝑒𝑦𝑙𝑒 𝑜𝑛𝑢 𝑘𝑎𝑐̧𝑖...