13.

3.9K 150 26
                                    

𝒀𝒂𝒛𝒂𝒓'𝒅𝒂𝒏

Jin , Jimin , Jungkook arabadan inib Busandakı eski evin önüne geldiler.
Jin söyledi " Siz ne lazımsa götürüp çıkın benim işlerim var burada "
Jiminle Jungkook başlarıyla onayladı.

Jin korumaların olacağını anlayıb arabasız Jisoonun yaşadığı eve gitdi. Jisooya mesaj atıb aşağı inmesini istedi. Jisooya önceden dediği için Jisoo ona konumu göndermişti.
Jisoo aşağı inince  Jini görür görmez ona sarıldı.
" Sevgilim özlemiştim seni " dedi Jisoo
" Bende seni " dedi Jin. Eve gidince Lisa Jini selamladı. Biraz söhbet etdikden sonra Jin banyoya gitdi ama telefonunu salonda unutdu.

O zaman Jungkook aradı Jini.
Jisoo Jinin yerine telefonu açtı " Selam. Jin şuan müsait değil eger birşey söyleyeceksinizse bana söyleyin ben ona iletirim"

Jungkook telefondakı kız sesiyle gülümsedi.
Jimin göz hareketi yaparak ne olduğunu sordu.
Telefonu kendinden uzaklaşdırıp kısık sesle Jimine " Bir kız açtı " dedi.
Jimin gülümseyib Jungkooka yaklaşdı ve kulağını telefona dayadı.

" Şey.. Bizim Jine birşey vermemiz gerek.Arkadaşıyım.  Adresi söyleye bilirmisiz?" dedi Jungkook.
" Tamam " dedi Jisoo

10 dakika sonra Jungkook ve Jimin evin karşısındaydı. Arabadan evin yanında koruma olduğunu gördüler.
Jimin " Silahın dolumu , Jungkook ?"
" Evet hyung.. Umarım Jin bize herşeyi açıklar.. Şimdiyse sıradan insanlar gibi eve giricez"

Arabadan inip eve doğru gitdiklerinde 2 koruma karşısını kesti.
Jimin " Buraya bir erkek geldi bizim arkadaşımız. Onun için geldik "
Korumalar nedense onların giysilerin kontrol etmeden bıraktı. Düşünüyorlardı ki , kızlara kimse birşey yapmaz. Sıradan insanlar. Ve erkekler sevgilileride ola bilirdi.

Kapının zilin çalınca kapıyı Lisa açtı. Jungkook ve Jimini görünce dikkatle baktı.
" Kimsiniz ? Kim lazım ?"
" Jinin arkadaşlarıyız . Sende kimsin?" dedi Jungkook.
" Evimize sen geliyorsun ve bana kimliğimi soruyorsun. Neyin kafası?"
" Kavğa etmeyin! Jin evdemi? Evdeyse izin ver eve geçelim , konuşuruz kimin kim olduğunu" dedi Jimin ciddi tonla.

Lisa onları eve aldı. Eve girince Jin şok oldu.
" Ne işiniz var lan sizin burada ?!"
" Efendim sizi bulamadık o yüzden sizi aradık. Bir kız burada olduğunu söyledi"
" Efendim?" dedi Jisoo.
" Şeyy.. Sevgilim şakasına öyle sesleniyorlar"
Jin telaşlı söyledi.
" Sevgilim mi ?" Jungkook ve Jimin gözlerini sonuna kadar açtılar.
" İki dakika konuşalım!" dedi Jin Jimine ve Jungkooka.

Herşeyi onlara anlatdı Jin. "Bir Boss olduğumu sakın çaktırmamalısız. Kızlara benim şirketden arkadaşlarım olduğunuzu söyleyin"  Her ikisi başlarıyla onayladıktan sonra kızlar olan odaya geçtiler.

Jisoo onları görünce her şeyi anlatmalarını istedi " Şimdi ise bana burada ne olduğunu anlatın"..
"Bunlar benim şirketten arkadaşım"  Jin yalan uydurub Jisooya konuşurken , Lisa Jungkooka öldürücü bakışlar atıyordu. Jungkook böyle kızlardan hoşlansada çaktırmıyordu oda aynen Lisaya öyle bakıyordu..

Rose ortalıkda yoktu. Jimin sessiz oturuyordu. Kapının zili çalındı . Kimse umursamadı. Jimin kapıya gidib kapıyı açdı. Rose'ni görünce kızdan gözlerini alamadı. Birşey demeden onu izliyordu. Rose şaşkın-şaşkın Jimini süzerken söyledi.

" birincisi kimsin ? İkincisi eğer beni içeri bırakmazsan poşetlerin ağırlığından kollarım kopucak!" Jimin Rose'nin ellerine baktı " Ah özür dilerim , şimdi sana yardım ederim " dedi ve poşetleri kızdan aldı. " Jinin arkadaşıyım . Jin için geldik" dedi jimin .
" Geldik derken ? Başkasıda mı var?" Rose salona doğru gitdi. " Oh Jin  , nasılsın". 
"İyi Rose sen ?"
"İyiyim teşekkürler"
" Yemek malzemeleri aldım. Yemek hazırlıyıcam"

Mutfağa geçince Jimine onunla gelmesi için işare etdi. Jimin ellerinde poşetlerle onun arkasından gitdi.  " İsmin ne ?." sordu Rose.
" Jimin "
" Yemek yapa biliyormusun?" Rose kafasını kaldırmadan konuşuyordu.
" Hayır hiç yapmadım "
"O zaman bugün ilk defa yapıcaksın".

Rose poşetden aldıklarını boşaldınca Jimin onu izliyordu. Hoşuna gitmişdi. Şu ana kadar çok kızla olmuşdu ama yatmak için. Rose'a olan isteği tam başkaydı.

İlk bakıştan böyle olması ne kadar normal?.....

𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 / 𝒯𝒶ℯ𝓃𝓃𝒾ℯHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin