27.

2.1K 88 67
                                    

5 𝕊𝕒𝕒𝕥 𝕤𝕠𝕟𝕣𝕒/𝕊𝕖𝕦𝕝𝕕𝕖
𝑱𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆'𝒅𝒆𝒏

Evin önündeydik. Çok güzel bir evdi , 3 katlıydı.
Acaba evin içidemi dışı kadar güzel ? Bahçeside muazzamdı!

Eve girdik , ağzım resmen açık kalmıştı. Ben buradamı yaşayacaktım ? Kızlarla mı ?!

"Burası çok güzel bir yer Jin,teşekkür ederim" dedi Jisoo.

" Rica ederim , sevgilim. En güzellerine değersiz"

Her katda 3 oda vardı. Odalara bir-bir bakıyordum.

" Şimdiden diyorum o oda benim"

" Tamam Lisa al hepsi senin olsun" dedi Rose gülerek.

Gülümsedim :)

" Jin babamın evi nasıl olucak ?" söyledim Jine.

Namjoon Jinden önce dedi:
" Eger dosyaya imza atarsan senindir o ev"

Evet ya , dosyalar.. Unutmuştum.

" Onu sonra konuşuruz , Namjoon. Şimdiyse odalarımıza yerleşelim sizde bize yardımçı olun. Şey atıştırmalık ala bilirmisiniz ? Yeni taşındık yemek yapacak halimiz yok"

" Hemen gidip alıyoruz " dedi Hoseok Jimin ve Jungkooku çekiştirerek.

𝑻𝒂𝒆'𝒅𝒆𝒏

"Konuşabilir miyiz?" dedim Jin ve Namjoona.
Başlarını evet anlamında salladıktan sonra koltuklara gidip oturduk.

"Size söylemek istediklerim var. Evlenme teklifi ettim Jennieye. Onunla evlenmek istiyorum ömrümün kalanını onunla geçirmek istiyorum. Sizin de bilmenizi istedim. Yani bilmelisiniz onun abilerisiz."

Namjoon dedi:
"Evet seni anlıyorum. Önemli olan birbirinizi sevmeniz. Sana güveniyorum kardeşimizi son nefesime kadar koruyacaksın."

Jine baktım ve dedi:

"Ama şimdi evlilik olmaz. Başımız hala dertte. Evet doğrudur kızların üniversiteye gitmesine razılık verdik ama o şerefsiz Yoongi elimizde değil her an zarar verebilir. Şimdi kızlar birlikte yaşıyor , hepsine zarar verebilir"

Doğru söylüyordu. Tehlike daha sonra varmadı. Her an her saniye tehlikedeler. Onları korumam lazım şu an hepsinin başı dertte. Biliyorum onun işi benimle beni öldürmek istiyor ama benim canım cehenneme. Ona ve kızlara bir şey olmasın , bir şey olursa kendimi asla affetmem...

𝑱𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆'𝒅𝒆𝒏

Kızlarla bir odaya odaya gidip eşyalarımızı yerleştiriyorduk.

"Kızlar size bir şey söylemem lazım."

" Ne söyleyeceksin söyle bir şey mi oldu?."dedi Rose

" Hayır hayır bir şey olmadı. Tae bana evlenme teklifi etti."

Parmağındaki yüzüğü onlara gösterdim.

" Ya ciddi misin çok mutlu olduk.." hepsi aynı şeyi dedi ve bana sarıldılar.

" Eee düğün ne zaman?." Lİsanın böyle demesiyle gülümsedim.

" Bilmiyorum ki ben daha hazır değilim. Yeni hayata şimdi başlıyoruz , bunca zaman başım dertteydi biliyorsunuz"

Evet anlamında başlarını salladılar ve o anda Tae içeri girdi. Elindeki telefonu bana uzatıp dedi:

"Sana yeni telefon aldım telefonun yoktu. Ve ilk kendi numaramı kaydettim" deyerken gülümsedi.

"Ya teşekkür ederim. Çok dikkatlisin" sarılıp yanağından öptüm.

𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 / 𝒯𝒶ℯ𝓃𝓃𝒾ℯHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin