28.

1.8K 77 92
                                    

𝑱𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆'𝒅𝒆𝒏

" Jennie napıyorsun orada kaç dakikadır?" Lisa'nın seslenmesinden dolayı gözlerimi testden çektim.

"Sesini çıkarsana birşey mi oldu yoksa , bak içeri giriyorum" demesiyle kapıyı açıp banyoya dahil oldu:
" Napıyordun Je-".

Gözleri elimdeki teste kaydı , bir bana ve birde teste baktı , yakınlaşıp daha yakından teste baktı:

" H-hamilelik t-testi mi ? Bidakka 2 hat mı gösteriyor bu ? 2 olunca hamile oluyordun , değil mi ?"

Olumlu anlamda başımı salladım , çığlık atıp bana sarıldı

" Aman tanrım Jennie , bu muazzam bir haber "

"Noluyor orada neden bağırıyorsun Lisa ? Yine böcek falan mı gördün ? "  dedi Rose

" Hamilee , hamilee ! "

Kızlar koşarak geldiler " Ne hamile , kim hamile ?"

" Jennie hamile , anne oluyor , teyze oluyoruz "
Kızlar testime bakıp gözlerini son derece büyütüb bana baktılar sarıldılar.

" İnanamıyorum Jennie , Taehyunga söyledin mi ?" dedi Rose

" Salakmısın Rose , görmüyormusun şimdi biliyor kendiside " Lisa dedi , kıkırdadım.

" Hemen hastaneye gidelim!" dedi Jisoo.

Lisa başını olumlu anlamda sallayarak " Evet , evet hem cinsiyyetinde öğrenelim "
" Asıl salak sensin Lisa , şimdiden cinsiyyet bilinmez " dedi Rose gülerek.

Arkadaşlarım tam bir manyak. Beni kolumdan tutup banyodan çıkarıp odama apardılar.
Giysilerimi çıkarıp , dolaptan 1-2 şey bulup beni giydirmege başladılar .

" Kızlar daha yeni hamileyim , karnım burnuma değmiyor , kendim yapa bilirim "

" Hayır , hayır! Bu günden sen birşey yapmayacaksın , yalnız dinleniceksin"

Hepsi böyle deyince şaşırdım. Napalım işte hamileliyin güzel tarafları ehehe :)

Arabaya bindikten yakındakı bir hastaneye gitdik. Sıramı bekledikten sonra doktorun beni seslemesiyle odasına geçtik.

Karnıma soğuk geli sürüp ekranda karnıma bakmaya başladı.

" Bebeğiniz daha 2 haftalık, cinsiyyetin öğrenmek için 14 haftalık olması gerekir. 3 ay olunca gelip cinsiyyetin öğrene bilirsiniz "

Gülümseyerek odadan çıktık. Çok mutluyduk.
Eve gidince Lisa arabanı bir çoçuk giysi mağazasının önünde durdurdu.

" Ben birşeyler almazsam ölürüm"

Hepimiz kahkaha attık. Lisa her giysiye bakıyordu, hepsini almak istiyordu. Ama malum cinsiyyet belli olmadığından yapamıyordu. Beyaz renkli ayakkabılar , şapkalar, bluzlar aldı.

" Ah Lisa benden daha heyecanlısın , düşünüyorum da sen hamile olsaydın nasıl olurdu ". Sırıttı.

" Taehyunga ne zaman söykeyeceksin Jennie ?" 

Jisoo'un sorusuyla düşündüm. Evet Taehyunga söylemem lazımdı ama nasıl ?

" Ve evlenmeniz gerek , 3 aydan sonra karnın büyümeye başlayacak gelinlik giyemeyeceksin. Hem çocuk olduktan sonra evlenmez , çocuğunuz düğününüzü mü görücek ? "

Kızlar kahkaha atınca ben düşünüyordum. Haklıydı. Evlenme teklifi etmişti zaten.
Ama henüz hazır değildik.

" Taehyunga surpriz yapmalısın Jennie " dedi Lisa.

𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 / 𝒯𝒶ℯ𝓃𝓃𝒾ℯHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin