𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌'𝒅𝒂𝒏
Nasıl oldu anlamıyorum. Ve neden bunu yapınca aklıma Lisa geldi. Aşık mı oluyorum ?
Aklını başına topla Jungkook. Neler oluyor kalbinde ? Ha ? Neler ?! Hayır , bu böyle olmaz. Hemen gidip Lisaya içimden geçenleri söylemem lazım , tekbaşına kendimle baş edemem..Üzerimi değiştirip arabaya atladım son hızla Busana sürdüm. 45 dakikaya oradaydım , Lisanın evinin önünde. Telefonumu çıkarıp mesaj atdım.
𝘣𝘦𝘯: 𝘦𝘷𝘪𝘯 𝘰̈𝘯𝘶̈𝘯𝘥𝘦𝘺𝘪𝘮 𝘢𝘴𝘢𝘨𝘪 𝘪𝘯 𝘬𝘰𝘯𝘶𝘴𝘢𝘤𝘢𝘬𝘭𝘢𝘪𝘮 𝘷𝘢𝘳.Görüldü atdı ama birşey yazmadı.. Eger gelmeseydi söylerdi. Herneyse bana beklemek düşer.
5 dakika sonra Lisa aşağı indi yanıma geldi. Hiçbir şey söylemiyordu. Mutsuz gözüküyordu. " Nasılsın Lisa ? "
" Ne demek istiyorsan çabuk de..." soğuk davranıyordu. O neşeli kızdan böyle tepki görmek beni şaşırtdı. Bunu sonra konuşurduk şimdiyse hislerimi demem lazım.
" Lisa ben senden hoş-..."
" Sus Jungkook! Sus! Konuşa , o lafı ağzına bile alma! Ya sen nasıl bir insansın yaa?! Sevgilin varken nasıl bana bu sözü söyleye bilirsin ?! "
Hiçbirşey anlamıyordum..
" A-anlamadım Lisa , benim sevgilim yok "Sinirle güldü : " Aha şimdide yalan söylüyor hala yalan söylüyor"
Telefonunu açıp bana uzatdı ve : " Şimdi ne diyeceksin ? "
Telefonu alıp baktım. İU'la seks videom ve fotolarım. Bunları gönderdikden sonra ardınca yazmıştı İU : 𝘓𝘪𝘴𝘢 𝘶𝘻𝘢𝘬 𝘥𝘶𝘳 𝘑𝘶𝘯𝘨𝘬𝘰𝘰𝘬𝘥𝘢𝘯. 𝘑𝘶𝘯𝘨𝘬𝘰𝘰𝘬𝘭𝘢 𝘴𝘦𝘷𝘨𝘪𝘭𝘪𝘺𝘪𝘮 .
" Lisa açıklaya bilirim öyle birşey yo.."
" Neyi açıklayacaksın , Jungkook ?. Uzak dur benden sen yalancının tekisin! Neden kalbimle oynadın , bu kadar mı kolaydı senin için ?! "
Gözleri dolmuştu. " Ama Lisa.."
" Bitdi Jungkook.. Bizimkisi başlamadan bitdi.."Ağlayarak eve kaçtı. Elim ayağım buz gibiydi. Çökmüştüm resmen..
Şimdi ne yapacaktım ben , ne yapmalıydım ki? Ah bilmiyorum ne bu haller neden bu duruma düştüm ki , neden bunu bana yaptı ki?! evet benden intikam alacağını söylüyordu ama bu şekilde olacağını aklımdan bile geçirmiyordum..Arabaya bindim son hızla sürüyordum. Onun yanına gidip ona her şeyin bedelini ödetecektim. Hayatımda ilk defa bir kızı sevdim. Onunla hayaller kurarken o benim hayallerimi mahfetti. Böyle yapmamalıydı , böyle olmamalıydı!
Eve varmıştım. Eve girip onun ismini bağırmaya başladım
“ Neredesin hemen buraya gel! “Sinirle merdivenlerden yukarı çıkıyordum. Her odayı açıp onu arıyordum. Onu odasında buldum üzerine yürüdüm. Boğazından tutup boğmaya başladım.
“N-ne yapıyorsun bırak beni!”
“Çok büyük bir hata yaptın çok! Anlatılmayacak kadar büyük bir hata yaptın!”Delirmiştim deli gibiydim. Psikopat damarıma basmıştı..
Hoseok koşarak onu benim ellerimden aldı.
“Ne yapıyorsun delirdin mi bırak kızı onu öldüreceksin!”“Eğer seni bir daha bu evde görürsem yemin ediyorum seni öldürürüm! Sana on dakika veriyorum burayı terket!”
Ağlayarak yüzüme bakıyordu. Sinirle bağırdım:
“Ne bakıyorsun hadi defol git!”Koşarak odadan çıktı.
Yere oturdum gözlerim dolmuştu ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Evet ilk defa bir kız için böyle oluyordum. Sanki sol yanımı alıp atmışlar. Yanıma yaklaştı Hoseok :
“Ne oldu , neden böyle yaptın? Ne yaptı ki? Kızı neredeyse öldürüyordun!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 / 𝒯𝒶ℯ𝓃𝓃𝒾ℯ
Mystery / ThrillerBeni kaçırmakla büyük bir hata yaptın , Kim Taehyung ! 𝐵𝑖𝑟 𝑀𝑎𝑓𝑦𝑎 𝑐̧𝑒𝑡𝑒𝑠𝑖 𝑑𝑖𝑔𝑒𝑟 𝑀𝑎𝑓𝑦𝑎 𝑐̧𝑒𝑡𝑒𝑠𝑖 𝑝𝑎𝑡𝑟𝑜𝑛𝑢𝑛𝑢𝑛 𝑘𝑖𝑧𝑖 - 𝐽𝑒𝑛𝑛𝑖𝑒'𝑦𝑖 𝑘𝑎𝑐̧𝑖𝑟𝑖𝑦𝑜𝑟. 𝐴𝑚𝑎 𝑛𝑒𝑑𝑒𝑛 ? 𝐽𝑒𝑛𝑛𝑖𝑒𝑦𝑙𝑒 𝑜𝑛𝑢 𝑘𝑎𝑐̧𝑖...