Uyandığımda ellerim kollarım sandalyeye bağlanmıştı.. Başım yinede ağrıyordu.
Gözümü açınca Yoongiyi gördüm ve geçen gece olanları hatırladım.. Lanet olsun işleri dahada kötüleşdirdim. Bana yakınlaşıb dikkatle bana baktı. "Neden kaçmaya kalkıştın? Çokmu kötü davranıyorduk sana?"bunları söylerken parmaklarını yüzümde gezdiriyordu.
" Cehenneme git pislik" diyib bağırdım ve bana tokat atdı. Başım yana düşdü. Dudağım patlamışdı kan akıyordu. Yüzünü yüzüme yaklaşdırıb " Beni neden delirtiyorsun? Beni bu zamana kadar kimse böyle yapmadı , kimse bu lafları söylemedi" o kadar yakındık ki , nefesini hiss ediyordum. " Senden nefret ediyorum Yoongi. Seni öldüreceğim" sinirle yüzüme bakıb elini kaldırıb tokat atmak isteyince birisi tutdu ve onu itdi. Korkudan aşağı indirdiğim başımı yukarı kaldırdım.
Gelen Taehyungdu.
" Çıldırdınmı lan sen piç! Yemin ediyorum , eger birdaha seni Jennienin yanında görürsem öldürürüm!" dedi Taehyung sinirli haliyle.
Gözleri kan kırmızı olmuşdu . Onu ilk defa böyle görüyordum." Ne o ? Yoksa aşıkmı oldun bu sürtüğe" dedi sırıtarak. Taehyung sinirle üzerine yürüyüb yumruklarını üzüne geçirmeye başladı " Siktir lan orospu , ona öyle laf edemezsin "
Ç-çok korkuyordum. " Tae lütfen yapma , nolur yapma " diyerek ağlamaya başladım.Tae ağlamamı görünce durdu. Bir anlık sanki kendisine geldi , altına alıb yumrukladığı Yoonginin suratına baktı. Kan içerisindeydi.
Benim sesime digerleri geldi. Jungkook koşub Taeni Yoonginin üzerinden kaldırdı. Digerleriyse Yongini kaldırdı. Taehyung kana bulaşmış ellerine sonraysa bana baktı. Hıçkırarak ağlıyordum.
" Ö-özür dilerim , Jennie.. Seni korkutmak istemedim nolur ağlama.. " sözlerini aldırmadan ağlamaya başladım. Jungkook şok olmuş Taenin kolundan tutub dışarı çıkardı ve digerleride gitdi. Odada ben ve Jungkook kalmışdık.
Yanıma yaklaşıb beni sandalyeden çözdü. Ayağa kalkmamı isteyince , çalıştım ama yere düştüm . Beni kucağına aldı ve hep kaldığım odaya götürdü.
1 saat geçmişdi olaydan neredeyse. Yatağımda dizlerime sarılıb oturuyordum , gözlerim bir noktaya bakıyordu. Jungkookda bana. " İyimisin Jennie ? Sana Kahve getireyimmi ? .. Başımı evet anlamında salladım.. Odadan çıkdı.
5 dakika sonra odaya Tae geldi. Elinde ilaç çantasıyla yatağımda oturdu ve bana yaklaşdı.
Yüzüne baktım sakince oda bana bakıyordu.
" Seni korkutduysam özür dilerim , Jennie.. Sana öyle deyince kaldıramadım.. Sana kimse öyle seslenemez.." . Dediklerine birşey diyemedim.İlaç çantasını açıb , dudağımdakı yarama ilaçı sürmek için eliyle yüzümü tutdu ve bana yaklaştı. İlaçı ilk sürünce canım acıdı " off " diye ses çıkardım. Öyle yapınca 1 saniye durdu sonra yeniden sürmeye başladı. Yüzü-yüzüme çok yakındı. Kalp atışlarım hızlanıyordu.
Sürerken birden durdu , gözleri dudaklarımdaydı. Bana yaklaşmaya başladı.
Dona kalmıştım. Hareket edemiyordum. Yaklaşdıkca gözleri kapanıyordu.. Benimde aynen...Jungkookun içeri girmesiyle hızlıca benden uzaklaştı ve kalktı. " İ-ilaç çantasını buraya koyuyorum günde 2 defa sürersin.. B-ben.. Benim gitmem gerek" diyerek odadan çıktı.
Jungkook elinde kahve arkasınca sinsi-sinsi gülerek ona baktı sonra bana taraf gelib kahvemi bana verdi ve " Tae geldiğine göre artık seninle yeniden Tae ilgilenicek. Ama ne zaman ihtiyacın olursa buradayım. Ara bir gelib ugruycam.. İyi geceler Jennie " dedi
" Tamam , teşekkür ederim " dedim ve odadan çıktı..Kahvemden 1-2 yudum aldıktan sonra düşündüm. " Az önce ben ne yaşadım ? Neden kalbim öyle çarpıyordu?"..
Hislerime anlam veremiyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 / 𝒯𝒶ℯ𝓃𝓃𝒾ℯ
Mystery / ThrillerBeni kaçırmakla büyük bir hata yaptın , Kim Taehyung ! 𝐵𝑖𝑟 𝑀𝑎𝑓𝑦𝑎 𝑐̧𝑒𝑡𝑒𝑠𝑖 𝑑𝑖𝑔𝑒𝑟 𝑀𝑎𝑓𝑦𝑎 𝑐̧𝑒𝑡𝑒𝑠𝑖 𝑝𝑎𝑡𝑟𝑜𝑛𝑢𝑛𝑢𝑛 𝑘𝑖𝑧𝑖 - 𝐽𝑒𝑛𝑛𝑖𝑒'𝑦𝑖 𝑘𝑎𝑐̧𝑖𝑟𝑖𝑦𝑜𝑟. 𝐴𝑚𝑎 𝑛𝑒𝑑𝑒𝑛 ? 𝐽𝑒𝑛𝑛𝑖𝑒𝑦𝑙𝑒 𝑜𝑛𝑢 𝑘𝑎𝑐̧𝑖...