~21~

507 52 20
                                    

Medya: Zeus
Bölüm Şarkısı: Ghazal Shakeri- Shab Afaridi

   Yeni bölüm hayırlı olsuuunn oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ❤️

                            ***

"Ne bebeği?"

Gözlerini yumdu ve birkaç dakika öylece durdu. Gözlerini açıp sakince konuştu Serapis.

"Agapí hamileydi."

Tek bir kelime edemedi o an. Dilinin ucuna binlerce söz geldi ama biri bile ağzından çıkmadı, çıkamadı. Elini saçlarına attı, Serapis'e bakmamak için ayrı bir çaba sarf ediyordu. Elini saçından çekip Serapis'e bakmadan konuştu.

"Ne demek Agapí hamileydi? Bana neden söylemedin? Bana neden söylemedi?"

"Sana söylememi istemedi. Sana bunu kendi söylemek istedi. Sanırım o zamana kadar sabredememişsin."

Sinirle önünde duran masaya tekne attı Zeus. Ne yapacağını düşünüyordu.

"Buraya geri gelmesi gerekiyor."

"Sence geri gelir mi?" Dedi Serapis, bunun mümkün olmadığını çok iyi biliyordu.

"Gelmek zorunda. Soy ağacındaki  son varis onunla beraber orada kalamaz. Gücünü kontrol edemezse eğer herkese zarar verebilir."

"Bunca yıldır kimseye zarar vermemişse bundan sonra da zarar vermez bence. Hem Agapí'den bahsediyoruz adım gibi eminim onu eğitmiştir."

"Anlamıyorsun Serapis! Orada tek başlarına hareket edemezler."

Serapis, daha önce Zeus'un bu halini görmüştü. Pişmanlık, öfke ve acı bunlar Zeus'u mahvediyordu şu an. Kim ne derse desin Zeus oraya gidecek ve çocuğuyla eşini geri getirecekti.

Bilmediği onca şeyin arasında Zeus yeniden acının tam ortasına gitmekten bahsediyordu.

  Hiç kimseye bir şey söylemeden hızla odasına gitti.

                                ***
Tek kelime etmeden olduğum yerde bekledim. Fazla derin olmayan suya girerek bize yaklaşmaya başlamıştı. Nehri aşan tek boynuzlu, Dimitri'yi es geçip yanıma gelmişti. Bir süre etrafımda dolaştıktan sonra kafasını elimin altına getirip onu sevmemi istemişti adeta. Ben usulca saçlarını okşarken arkadan bir ses geldi.

"Elizabeth?"

Duyduğum ses beni heyecanlandırmıştı, hızla arkama döndüm. Tam da tahmin ettiğim gibi.

"Ilios?"

Sesten rahatsız olan tek boynuzlu yerinde biraz kıpırdandıktan sonra ayağa kalktı ve bizden uzaklaştı. Ilios, Dimitri'yi görmezden gelerek bana yaklaştı.

"Neden buradasınız?"

Ne demek istediğini anlamamıştım, sonuçta Dimitri onunla bu konuyu konuşmuştu.

"Bildiğim kadarıyla Dimitri sana çalışmam gerektiğini söyledi sen de ona izin vermiştin."

"Evet ama ondan bahsetmiyorum. Apollo çoktan gitti haberiniz yok mu? Zeus, onu ve diğer büyük tanrıları topladı."

Konuşmama gerek kalmadan Dimitri lafa atladı.

"Bizim bundan haberimiz yoktu. Zeus neden böyle bir şey yaptı?"

Son Tanrıça Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin