30 osa

531 52 11
                                    

"Gloria V"

Hommikul tõusin selle peale et kõht valutama hakkas.Tõusin püsti ja läksin vetsu.Vetsus oma tegevused lõpetades panin ennast riidesse ja läksin alla kööki.Köögis istusid juba ema ja Liisu.

"Hommikust emps, hommikust Liisu"ütlesin ja võtsin kausi ja lusika endale kappist.

"Hommikust Gloria"vastasid mulle mõlemad ja sõid edasi.

"Mis meil siis täna plaanis ka on"küsisin ja valasin piima enda krõbinate peale.

"Liam kutsus meid külla.Poisid on ka seal aga sinu õnneks Niallit pole"ütles Liisu ja nosis edasi.

"Mis kellaks me sinna siis lähme ka"?

"Kohe kui söömise lõpetame".

"Ema tuled ka"?

"Ei ma ei hakka tulema"

Lõpetasime Liisuga enda söögid ja Liisu läks riidesse panema.

Kui Liisu alla jõudis panime saapad jalga ja läksime naaber maja uksetaha.Koputasin uksele ja seest oli kuulda karjumist ja jooksmist.

Mõne sekundi pärast avati uks ja seal seisid Harry, Louis, Zayn ja Liam.

Koheselt kui nad mind nägid karjusid nad kõik"Gloria"ja viskasid oma käed mulle kaela.Kallistasin ka neid vastu ja naeratasin.Hetk hiljem lasid nad mind lahti ja tõmbasid mu tuppa.Läksime kõik koos diivanile istuma kui Niall ütles et räägikdin mis minuga siis vahepeal juhtunud on.

#2tundi hiljem#

"....no ja siis me läksime koos Kataga vetsu ja tegin need testid ära ja tuleb välja et ma ootan nüüd last"ütlesin ja kohe kuulsin ka häält mida ma olen kaua igatsenud.

"SA OOTAD LAST?!Kas ta on minu oma?Miks ma mulle ei ütelnud?"hüüdis Niall ja seisis diivani ees.

"Ma oleks sulle ütelnud kui sa ei oleks Kaiaga maganud.Sa oled selles ise süüdi Niall"ütlesin talle ja kallistasin Liamit.

Louis vaatas korra Nialli poole ja siis minule otsa"Ta ei maganud temaga tahtlikult.Kui sa ära olid siis me uurisime seda asja ja tuli välja et Kaia oli midagi tema joogi sisse pannud ja ta voodisse vedanud."

Selleks ajaks kui Lou oli juttu lõpetanud vaatasin ma Nialli poole ja küsisin sosinal"Kas see on tõsi?"

Niall noogutas ja vaatas maha.

Tõusin püsti ja võtsin Nialli käest kinni ja tõmbasin ta ülesse tema vanasse tuppa.

"Niall kallis palun ütle mulle et see mis Lou rääkis oli tõsi"ütlesin talle ja vaatasin talle otsa.

"Jah see on tõsi.See Kaia pani mu joogi sisse mingi uinuti või midagi ja peale seda sa tead juba ise mis juhtus.Palun anna andeks.Ma armastan sind meeletult.Ma igatsesin sind iga päev."ütles Niall ja istus voodile samal ajal kui tal põselt pisar alla voolas.

"Mina armastan sind ka. Väga. Ja igatsesin sind ka.Ja sinu küsimusele vastus, Jah ta on sinu laps kes minu kõhus on"ütlesin ja istusin ka tema kõrvale.Heitsin sellili ja juhatasin Nialli käe enda kõhule.Niall vaatas korra mind küsiva pilguga aga mina ainult noogutasin.Natuke hiljem pani Niall juba enda kõrva vastu mu kõhtu.Ta naeratas korra ja ütles"Ma saan isaks".Ta naeratas ja suudles mu kõhtu.Peale seda tõusin ka ise püsti ju suudlesin Niallit.

Hei

Vabandan pikka vahe pärast aga koolis on jamad.Nüüd tuli igatahes üle pikkaaja uus osa.Mis te arvate sellest osast? Meeldis? Antke kommides teada ja vote'ige.

Lis

See kontsert muutis kõikWhere stories live. Discover now